25

6K 219 125
                                    

Kilka godzin po wypadzie nad wodę hihi

jak wyglądam? — pytam się dziewczyn prezentując siebie w wieczornym ubraniu składającym się z lekko prześwitującej koszulki i ciemnych spondekek.

— idealnie. — odpowiada Alice. — dziewczyny, zrobicie mi Zdjęcie? Dodam na Twittera.

— zrobię. — mówi Nico. — stań przy ścianie i daj telefon. Jak powiedziała, tak Alice zrobiła. Zaczyna pozować niczym modelka którą oczywiście nie jest a Nico jej cyka fotki. — już. — mówi po kilku minutach i oddaje telefon szmacie.

— dodaje. — fascynuje się Alice i rzuca się na łóżko w pokoju Nico. — chłopaki też idą?

— nie.

— to dobrze.

Prycham po cichu i wchodzę na Twittera aby zobaczyć zdjęcie dodane przez Alice.

Prycham po cichu i wchodzę na Twittera aby zobaczyć zdjęcie dodane przez Alice

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@Alice na wieczorną imprezkę😋

— ładne. — mówię a dziewczyna uśmiecha się w moją stronę.

@LukeHemmings moja gwiazda

Dlatego bo się tak błyszczy od rozświetlacza?

To zdjęcie jakieś wyphotoshowane jest, bo nie widać jej pomarańczki i odrażającej twarzy.

— to idziemy? Harry nas zawiezie.

— w ogóle Stella, co jest między tobą a stylesem? — pyta Alice.

— nic.

— jesteśmy przyjaciółmi, możesz powiedzieć przecież.

My? Przyjaciółmi? Chyba od siedmiu boleści.

— nic, nie przepadam za nim. Możemy iść już?

— no. — odzywa się Nico i wychodzimy razem z pokoju, schodząc że schodów już widzę Harrego przy drzwiach wyjściowych z kluczykami w ręku.

— Stella jesteś taka piękna. — mówi gdy przechodze koło niego, lecz go ignoruje i wychodzę z domku a zaraz po mnie Nico i Alice.

Wsiadam z tyłu, po środku między Alice a Nicole. Harry zaraz po nas siada na miejscu kierowcy, puszcza muzykę i lekko podgłaśnia, wkłada kluczyki i odpala a po chwili jesteśmy już w drodze.

— Stella zrobisz mi zdjęcie? — pyta Nicole.

— mogę jak zajedziemy?

— jasne.

Do Cameron
Jadę na babski wieczor z Alice i Nicole :dd

Cameron
Gdzie kotku?

Ja
Do klubu tu najbliższego.

Cameron
Są chłopacy???

Ja
Babski wieczór.

Cameron
Mhm, nie wiem czy mam Ci wierzyć

Ja
O co ci chodzi?
Nagle zrobiłeś się nie ufny?
Bo wyjechałam?
Cam!
Odpisz

Cameron
Martwię się

Ja
O co?
O mnie czy o to czy cie zdradze

Cameron
Postaw się w mojej sytuacji
Jadę na wakacje z dwiema byłymi i zostawiam cię samą
Ci robisz?

Ja
Przecież mówiłam ci ze nie musze jechać i że wolę zostać z tobą

Cameron
Nie mówiłaś nic o klubie

Ja
O co ci kurwa chodzi
Jesteś zazdrosny?

Cameron
W chuj.

Ja
Japierdole
Dobra
Jutro do ciebue wracam

SEND SMILE (2CZ SEND NUDES) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz