— ja też będę tęsknić Cameron. — mówię i całuję go lekko w usta na co on się uśmiecha.
—Kocham Cię. — mówi cicho a dziewczyny wywracają oczami.
— ja Ciebie też.
— fu, miłość. — mówi Edith.
Edith ma dziwne nastawienie do pojęcia miłość, jest śliczna i zgrabna a jej charakter - toksyczny, ale zajebisty - przez to wszystko leci na nią miliard chłopaków, każdemu daje kosza. Twierdzi, iż miłość to złudzenie i że nigdy w życiu nie była zakochana, ale ja w to nie wierzę. Każdy miał swoje załamania i szczęśliwe chwilę związane z miłością czy zauroczeniem.
— chodzi mi konkretniej o to że tam prawdopodobnie będą dwie osoby których nie Chce widzieć. — mówię bawiąc się dłonią Camerona. — znaczy, Nicole powiedziała że ich nie będzie. Ale trudno mi w to uwierzyć, nigdzie nie rusza się bez nich.
— kto? — pyta Eva unikając naszego wzroku, jej oczy wyglądają fatalnie.
— dwóch moich byłych. Miałam z nimi dziwne historie...
— opowiadaj! —krzyczy energicznie Eva a ja i reszta wybuchamy śmiechem patrząc na jej oczy.
— nie chce mi się. — mówię i biorę piwo Edith aby się go napić. — jeszcze się zastanowie czy jechać. — biorę porządnego łyka i szczerze się uśmiecham.
— zatańczymy? —pyta Cam i podaje mi dłoń. Kiwam głową i wstaje.
— ruchańsko. — mówi z dupy Eva i rzuca się na koc.
Idziemy trzymając się za ręce do tłumów ludzi.
Kocham go i jestem pewna, że to ten jedyny.
Muzyka głośna, przebija się przez wszystko przez co mało co słyszę mojego najważniejszego chłopaka w życiu.
Chwyta mnie za biodra a ja dłonie oplatam wokół jego szyi. Patrzymy sobie w oczy, jestem szczęśliwa.
Po dłuższym, wolnym tańcu odległość między naszymi ustami się zmniejszają. Po chwili mnie całuję, otwieram usta pozwalając mu wejść.
Nasze języki tańczą ze sobą i idealnie współgrają.
Tak, kocham go.
I nikogo innego nie pokocham.
Jeśli ktoś kocha nas aż tak bardzo, to nawet jak odejdzie na zawsze, jego miłość będzie nas zawsze chronić.
CZYTASZ
SEND SMILE (2CZ SEND NUDES)
FanfictionPo skończeniu znajomości z Harrym, Stella zaczyna nowy rozdział w życiu. Zaraz po incydencie na festiwalu zmienia szkołę, a nawet rodzinę przez problemy jej matki. Co się stanie, gdy wakacje będzie musiała spędzić z starymi znajomymi? W tym z Harrym...