7

7.5K 269 116
                                    

@StellaMoore kocham

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@StellaMoore kocham.. 💞

@edith najslodsza parka❤️

@eva ahhh

@Cameron moja królewna💫❤️
@Dylan no ja nie wiem czy
twoja

@Dylan Harremu bardzo się podoba to zdjęcie

— kto to Harry i ten Dylan? — pyta Cam pokazując komentarze w swoim telefonie.

— debile. — odpowiadam wzruszając ramionami.

— i tak jesteś moja, żaden mi Cię nie odbierze. — uśmiecha się i mnie mocno obejmuje. Wtulam się w niego i lekko całuję w policzek.

Chłopak przysuwa swojego laptopa i włącza netflixa.

— co oglądamy? — pyta. — horror?

— trzy kroki od siebie.

— tego nie ma na netflixie. — mówi pukając swoim palcem wskazującym mnie w czoło. Uśmiecham się lekko i robię myślący wyraz twarzy.

— final girl?

— chujowe. — wywraca oczami. —Dark?

— w nocy obejrzałam już cały drugi sezon.

— o nie.

— będzie koniec świata, Noah zabije Marthe a matka Jonasa cofnie się w czasie do Urlicha...

— nie spojleruj! — przerywa mi i popycha na łóżko, przez co jestem pod nim.

— no i ta nie mówiąca to matka swojej matki. — mówię śmiejąc się a ten robi poważny wyraz twarzy. — no już obrażalski, pocałuj mnie. — uśmiecham się słodko a ten kręci głową.

— nie.

— nie? — podnoszę brwi na znak zdziwienia i lekko się uśmiecham niedowiarzająco.

— tak. — odpowiada i całuję mnie lekko w usta, oplatam dłońmi jego szyję i pogłębiamy się w pocałunku.

— wystarczy Ci. — mówi odrywając się od pocałunku.

— o ty.

SEND SMILE (2CZ SEND NUDES) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz