Ja
Ja? Nix nid robięCameron
Mhm, nie wiem
Martwić się?— znów telefon? — pyta Polo siadając tuż obok mnie, uśmiecham sie lekko i biorę łyka drinka.
— chłopak do mnie pisze. — odpowiadam.
Ja
Nie martw sueCameron
Jesteś pijana?!— wie o tym co sie stało?
— nie i lepiej żeby nie wiedział. Jestem na wakacjach nie chce kłótni z nim.
— twój chłopak to Harry tak? — wybucham śmiechem na to pytanie, Harry? Serio? Kijem przez szmate bym go nie dotknęła.
— nie. — śmieje sie i wyłączam telefon a po chwili chowę go do kieszeni torebki. — Harry to idiota, nic mnie z nim nie łączy.
— a chciałabyś żeby łączyło? — wpatruje się idealnie w moją twarz, lecz ja widzę troche jego rozmazaną przez tą mieszankę alkoholu oraz narkotyków.
— nigdy w zyciu. Czemu zadajesz takie głupie pytania Polo?
— nie wiem, poprostu. — wzrusza ramionami. — a może nas coś łączyć?
Patrze na niego aktualnie jak na idiote.
— ale co?
— coś namiętnego... — mówi po cichu jakby nieśmiale.
— juz ci mówiłam że mam chłopaka. — uderzam go lekko w ramię a on na to się uśmiecha, poprawia swoje czarne włosy do tyłu i bierze łyka drinka.
— wiem że masz, ale to może być taka przyjaźń z plusami, jak wolisz.
— polo, nie. — odpowiadam i dokańczam szybko napój alkoholowy, wstaje szybko z krzesła przy barze i odpuszczam chłopaka. Lekko zachwiały mi się nogi lecz nie upadłam na nic i na nikogo.
Odwracam się i widzę Polo nadal siedzącego przy barze lecz teraz lekko zawiedzionego. Wzdycham głośno i idę naprzód. Przebijam się przez tłumy ludzi szukając dziewczyn, lecz niestety nigdzie ich nie widzę. Gdzieś po środku zatrzymuje się i obracam w kółko wypatrując Nicole lub Alice, ewentualnie kogoś znajomego. - nikogo nie widzę. Nie widzę też już miłego barmana a o mnie obija się wiele pijanych ludzi. Łapie się za głowę i czuję wir w niej, czuję że zaraz upadnę. Boje się.
Wyciągam z kieszeni telefon.
Ja
Nir wekm gdxid nicole i Alice
Zgubiłam sieCameron
Stella?
Jak to sie zgubiłaś?
Co widzisz?Ja
JAPIERDOLE przecież tu mi tu nie pomozdsz, ide szukać ich dale, kocham cie napiszs do Harry go bo jdsy tuuCameron
Harry?
Mówiłaś że nie ma z wami Harrego i Dylana!Zmieniam wiadomości na Harrego i zaczynam pisać.
Ja
Harry
Hube sjeHarry
Co? XDJa
KUTWA ZGUBILAM SIĘPOLO
CZYTASZ
SEND SMILE (2CZ SEND NUDES)
FanficPo skończeniu znajomości z Harrym, Stella zaczyna nowy rozdział w życiu. Zaraz po incydencie na festiwalu zmienia szkołę, a nawet rodzinę przez problemy jej matki. Co się stanie, gdy wakacje będzie musiała spędzić z starymi znajomymi? W tym z Harrym...