26

5.8K 204 11
                                    

Cameron
Nie Stella
Rozerwij się

Ja
Nie Cam
Jesteś zazdrosny a ja nie chcę takich kłótni

Cameron
Przepraszam, mam zły dzień
Baw się dobrze z przyjaciółmi
Kocham cię

Ja
Ja ciebie Tez❣️

— jesteśmy drogie panie. — mówi Styles i parkuję przed ogromnym klubem. — dobrze ze nie tanie, dobrej zabawy.

Wysiadam z samochodu razem z dziewczynami i idziemy do środka, Harry oczywiście odjeżdża a my podchodzimy pod bramkę.

Kolejka nie jest duża na całe szczęście.

Po dwóch lub trzech minutach jesteśmy już przy ochroniarzu, łatwy uśmiech Alice wystarcza aby nas wpuścił bez żadnego większego problemu.

Wchodzimy i pierwsze gdzie ruszamy to do baru aby się czegoś napić. Siadamy i czekamy aż przystojny barman podejdzie

— czego podać? — pyta.

— czysta dla nas trzech. — mówi Nicole.

— czysta? Dla nas trzech? Nicole ja nie będę czystej pić. — marudzę

— przedtem mówiłaś że napiłabyś się czystej więc Masz okazję, pozatym pierwsze co trzeba się napić w klubie to czysta! — mówi a w tym samym czasie barman daje mi kieliszek a Zaraz po tym dziewczynom.

— dziesięć. — mówi cenę. Nicole wyjmuje portfel i kładzie na lade pieniądze.

— na trzy! — krzyczy wesele Alice. Wszystkie podnosimy kieliszki z alkoholem i czekamy na jej wyliczanie. — raz... Dwa... Trzy! — na ostatnie słowo każda z nas włożyła kieliszek do ust i zaczęła go zerować.

Lekko się skrzywiam i marudzę że potrzebuję soku lecz Nicole twierdzi że tak nie można, że pierwszy kieliszek czystej to bez popity.

SEND SMILE (2CZ SEND NUDES) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz