19

6.5K 227 29
                                    

Po wszystkim wychodzę z brunetka z ubikacji ale pierw musiałam umyć jej twarz bo cała zarzygana i uczesać włosy. Jeszcze nikogo nie widziałam w takim okropnym stanie po paleniu i piciu.

Nico siada na kanapkę a ja wyjmuje dużą butelkę pepsi z jej torby.

— napij się. — mówię i podaje jej napój, dziewczyna przytakuje i odkręca zakretke a po chwili już nawilża swoje gardło gazowanym napojem.

— wolałabym piwo. — śmieje się a ja patrzę na nią poważnie, ale po chwili moje kąciki ust też poszły w górę.

— lepiej odpocznij, jutro coś robimy?

— myślałam żebyśmy szli nad morze popływać a wieczorem do klubu, co o tym sądzisz?

— do wody najlepiej iść rano żeby miejsca na plaży były a wątpię że każdy wstanie.

— wstaną, ja idę do mnie do pokoju. — mówi i wstaje z łóżka, po chwili skrzywia brwi. — w ogóle gdzie Dylan? Nie palił z nami

— nie ma go u ciebie w pokoju? — także wstaje na równe nogi.

— chodźmy zobaczyć. — przytakuje i razem idziemy w stronę schodów którymi zaraz potem wchodzimy na górę. Skręcamy w lewo i Nicole odrazu wchodzi do jej i Dylana pokoiku. — nie ma. — mówi zdziwiona ale nadal się rozgląda.

— jakim chujem? — pytam a dziewczyna wzrusza ramionami, opiera się o ścianę i wyciąga z kieszeni telefon.

Stojąc obok niej widzę że dzwoni do swojego chłopaka i słyszę sygnał. Po chwili odbiera.

— Dylan? Gdzie jesteś? — mówi do urządzenia. A ja jak przez mgle słyszę krótkie zaraz będę.

Ich rozmowa jeszcze trochę trwa więc wyciągam swój telefon.

Do Cameron
Co robisz

Cameron
Leżę, odpoczywam a za niedługo idę spać bo jutro lecę o szóstej do pracy. A ty skarbie?

Ja
Nudzę się bardzo, co z dziewczynami?

Cameron
Spoko, związku im się zachciało 😂

Ja
To wiem akurat haha

Cameron
Wstaw potem jakieś zdjęcie na Twittera z znajomymi mała

Ja
Może wstawię.

Cameron
Kiedy ich poznam?

Ja
Nie wiem czy chciałbyś 😅

— poszedł na zakupy, w sumie dobrze bo jedyne co mamy do żarcia to paczka chipsów i orzeszków. — mówi Nicole. — idę spać, dobranoc.

— dobranoc Nico. — odpowiadam i ją mocno przytulam, dziewczyna wchodzi do siebie do pokoju i zamyka drzwi a ja wyruszam do mojego.

Otwieram drzwi i pierwsze co widzę to Harrego śpiącego na moim łóżku a na podłodze porozwalane jego rzeczy.

— Harry. — mówię i go szturcham w ramie aby się obudził. — Harry no, obudź się.

Po chwili budzenia tego debila otwiera oczy i przeciera je dłońmi.

— czemu mnie budzisz?

— bo też chcę spać. — odpowiadam i zakładam ręce na piersi. Chłopak się lekko uśmiecha i przesuwa na jeden bok.

— zapraszam. — mówi i wskazuje na miejsce obok niego.

Cameron
Kocham cię i tęsknię❤️

Ja
Też cie kocham i tęsknię ❤️

SEND SMILE (2CZ SEND NUDES) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz