Po dwu godzinnym leżeniu i słuchaniu muzyki w pokoju stwierdzam że pójdę do reszty znajomych, przecież jestem na wakacjach więc w sumie spróbuję ten czas dobrze wykorzystać, a nie na gniewaniu się na wszystkich.
Otwieram drzwi mojego pokoju i już słyszę śmiechy moich znajomych, Luke mi mówił żebym do nich dołączyła ale nie poszłam ponieważ Harry, ale raz w kozie śmierć.
Schodze po schodach i zatrzymuje się przy wejściu do salonu, moja stara ekipa siedzi na kanapie i popija piwo oraz pali papierosy. Uśmiecham się szeroko ale ze stresu boli mnie okropnie brzuch. Ale dam radę!
— hej. — mówię cicho a wzrok reszty zatrztmuje się na mnie.
— Stella, przyszlaś. Chcesz piwo? Mamy jeszcze. — pyta się brunetka a ja kiwam głową na znak że chce. Uśmiecham się śmiało i siadam obok dziewczyny, która po chwili sięga ręką za łóżko aby wziąć dla mnie puszkę z piwem. — somersby jabłkowe zostało. A wiem że je lubisz. — pokazuje a ja od niej biorę. Opieram się wygodnie i biorę szklaną butelkę do ust aby ją otworzyć zębami.
— ałć. — mówię cicho i skrzywiam się. Ale piwo otworzone więc mogę zacząć pić. Biorę pierwszego łyka a zaraz drugiego.
— papieroska? — pyta Brunetka i daje w moją stronę paczkę Malboro.
— nie pale. — odpowiadam i odpycham paczkę w jej stronę.
— kiedyś paliłaś.
— obiecałam Cameronowi, że nie zapale.
— nie dowie się. — dodaje znów pokazując mi paczkę.
Kusisz.
Uśmiecham się i wzdycham po czym biorę jednego papierosa i zapalniczke leżącą na stoliku. Wkładam rzecz która mnie będzie truć między wargi i przykładam do tytoniu ognia, odpalam i przy tym się zaciągam.
— jestem z tobą w pokoju. — mówi Harry.
— wiem. Kiedy przyjedzie Alice?
— ojciec zaniedlugo powinien ją przywieźć.
Taka szmata, ale chociaż ojca ma.
Wyciągam telefon i wchodzę na Twittera.
— masz dalej Twittera? — pyta Harry i lekko podśmiechuje pod nosem.
Nie odpowiadam na jego durne pytanie i przeglądam posty moich znajomych.
@Edith kocham cię @Eva ❤️🐖
@Cameron szczęścia😁
@Anabelle coooo
Do Edith, Eva
Co ma znaczyć to zdjęcie? DziewczynyEdith
Miałyśmy zadzwonić i ci powiedziećJa
Edith? Eva?Eva
No wiesz, przyjaznie się z Edith bardzo długo więc no postanowiłyśmy spróbowaćJa
Nie sądziłam że jesteście homo czy tam biEdith
To takie pogmatwaneEva
Mam nadzieję że Ci to nie przeszkadza Stella? Że twoje dwie najlepsze przyjaciółki są razem i będą się przy tobie całować, przytulać i w ogóleJa
Oczywiście że nie 😅
Szczęścia kochane, wkońcu kogoś macie ale nie spodziewałam się że jedna będzie mieć drugą
Najważniejsze że się kochacie tak?
Nic nie zmieni naszej przyjaźni, nawet to że jesteście homoseksualne😋Edith
Kochamy Cię Stell
Oczywiście nie tak wieszJa
Spokojnie haha, też was kocham dziewczynki moje
CZYTASZ
SEND SMILE (2CZ SEND NUDES)
FanfictionPo skończeniu znajomości z Harrym, Stella zaczyna nowy rozdział w życiu. Zaraz po incydencie na festiwalu zmienia szkołę, a nawet rodzinę przez problemy jej matki. Co się stanie, gdy wakacje będzie musiała spędzić z starymi znajomymi? W tym z Harrym...