Harry
To jest progres, sama z siebie mnie przytuliła i się uśmiechnęła. Czuje się szczęśliwy jak nigdy. KOCHAM CIĘ STELLA, Chciałbym to krzyknąć najgłośniej jak umiem, lecz nie mogę. Moje uczucia tutaj to nic, a ona to coś, duże coś.
Po wzajemnym pokazywaniu szczęścia z dziewczyną Schodze na dół, niestety bez niej bo chce się jeszcze przespać.
Każdy już tam siedzi, jak zawsze rano a w tym Polo.
— Siema Harry! — krzyczy Polo, witam się z nim i siadam obok mojego najlepszego kumpla Luke. — na czym skończyliśmy? — pyta Polo.
— na tym że podoba Ci się Stella. — odzywa się Nicole.
— przepraszam, co? — mówie zdziwiony i prawie udusilem się piwem które aktualnie pije. — Stella ci się podoba?
— no, a co myślałeś? Że po co tutaj przyjechałem? Gdzie ona w ogóle jest? Będę mieć z nią pokój.
— śpi. — odpowiadam lekko wkurwiony.
— Oo, chętnie ją obudzę całusem, idę. — mówi i wstaje z krzesła.
— stój, daj jej spać, wkurzy się. — mówię szybko i chaotycznie, tylko żeby nie miał z nią kontaktu.
— Hmm, no dobra. — siada z powrotem.
Ja
Stella!
Nie śpij błagam
Musisz mi odpisać— a Stella jest bardzo ładna. — wywracam oczami na te słowa Bruneta, mam ochotę mu zajebać. Bez kitu.
Ja
Stella proszę cię— w sumie to bym ją brał.
— zamkniesz już mordę czy w ryj chcesz?! — wybucham a wzrok każdego zaczyna spoczywać na mnie.
— Styles. Uspokój się. — mówi cicho Hemmings do mnie i szturcha w ramię.
— to niech on zamknie mordę. — mówię na tyle głośno aby każdy usłyszał, ale zadziałało.
Nicole
HARRY, uspokoj sie
Nie pokazuj gniewu
Rozumiem że ją kochasz, ale nie warto spinać się do innego przez to że ona mu się podobaJa
Łatwo ci mówićStella
Czego kurwa chcesz śpięJa
Musze mieć z tobą pokójStella
Co
NigdyJa
KURWA POLO CHCE MIEĆ Z TOBĄ POKOJStella
Ale ja mam branie ohohohoJa
Stella, nie przeżyje tego
JA CIĘ KOCHAM
nie chce żebyś z nim spałaStella
Kochasz? Jak to kochasz?Ja
Kocham
CZYTASZ
SEND SMILE (2CZ SEND NUDES)
FanfictionPo skończeniu znajomości z Harrym, Stella zaczyna nowy rozdział w życiu. Zaraz po incydencie na festiwalu zmienia szkołę, a nawet rodzinę przez problemy jej matki. Co się stanie, gdy wakacje będzie musiała spędzić z starymi znajomymi? W tym z Harrym...