43

4.8K 181 69
                                    

— na tym że jesteś stalkerem.

— no więc, napisz mu żeby nie przyjeżdżał.

— popierdoliło Cię? Nie.

— ok, więc zobaczy zdjęcie.

— trudno, zrozumie i wybaczy mi.

Ja
Też Cię kocham 💞

— tak myślisz? A zrozumie to że brałaś pixe? Że lizalaś się jeszcze ze mną dziś? Że wysyłałaś swoje półnagie zdjęcia?

— co do chuja? — podnosze głos? — między mną a tobą nic nie zaszło.

— ale on w to uwierzy. Umiem kłamać.

— nienawidzę Cię.

— pocałuj mnie a się nie dowie. — kładzie dłoń na moim policzku i patrzy w moje oczy.

Uderzam go mocno z liścia w twarz.

— spierdalaj. — mówię.

— tak? Okej! — wstaje agresywnie z łóżka. — idę stąd i odrazu wyślę mu zdjęcie. — mówi donośnym głosem i idzie w stronę drzwi.

— Harry! — wstaje także z łóżka. — stój.

— spierdalaj. — Trzaska drzwiami i znika.

— HARRY! — Krzyczę i wybiegam z pokoju.

Zbiegam ze schodów lecz w salonie go nie ma więc wracam z powrotem na górę i idę szybko w stronę jego pokoju, wchodzę, siedzi na fotelu i wpatruje się w telefon.

— nie wysyłaj tego Styles.

— wystarczy mi tylko kliknąć wyślij. — odpowiada a ja podchodzę do niego.

Rzucam się na niego i próbuje wziąć jego telefon.

— kurwa. — mówi. — przez ciebie mogę to nawet niechcący wysłać.

Uspokajam sie.

— nie wysyłaj tego, błagam. — czuję łzy w oczach lecz on nadal zaprzecza i chce wysłać.

Raz w kozie śmierć.

Wbijam się w jego usta i czuję jego zaskoczenie ale po chwili lekki uśmieszek. Kończę mały pocałunek i odchylam głowę, czuje jak sie zarumieniłam.

— to ja rozumiem. — mówi cicho i kładzie dłoń na mój policzek.

SEND SMILE (2CZ SEND NUDES) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz