51

4.7K 169 26
                                    

Całuję go lekko w usta u niego w pokoju, zarumieniam się a on lekko uśmiecha.

- tak krótko? - pyta.

- tak, usuń. - siadam na fotel z dala od niego.

- a pojedziesz jutro do siebie?

- jadę.

- to nie usunę. - wzrusza ramionami.

Edith
Stella?
Co ma znaczyć to zdjęcie?

Ja
Jakie zdjęcie?

Edith
Z polo?

- zabije cię Harry. - mówię.

Łzy w oczach podchodzą do moich oczu, mrugam aby nie wypłynęły. Serce szybciej bije.

Ja
Proszę nie mów mu
Byłam pijana
Błagam

Edirh
Okej, pod warunkiem że sama mu powiesz. :)

Ja
Powiem Edith, błagam cię

Edith
Nie powiem, masz moje słowo a teraz lepiej niech ten twój kolega to zdjęcie usunie.

- usuń, nie pojadę. - mówię szybko.

- usuwam. - odpowiada.

Czuje ulgę, ale nadal boję się że Cameron to zdjęcie widział, a jeśli widział to mam przejebane.

Słysze wibracje telefonu więc patrzę na ekran, wyświetla się Cam dzwoniący do mnie a serce znów bije mnie jak nikt inny.

- halo? - mówię wystraszona do słuchawki.

- gdzie jesteś? Musimy się spakować kotku. - czuję ulgę, może nie widział.

- już idę. - rozłączam się i wychodzę z pokoju.

Mijam malutki korytarz i chwytam klamkę do mojego tymczasowego pokoju, zaglądam do środka nie pewnie i widzę Camerona pakującego się.

- co tak patrzysz? Pakuj się.

- właśnie... - zaczynam. - nie wracam.

- dlaczego? Coś się stało. - brunet staje na równe nogi i jest przedemną, patrzy prosto w moje oczy lecz mi trudno spojrzeć w jego.

- nic sie nie stało Kochanie. - odpowiadam i kładę dłoń na jego policzek.

SEND SMILE (2CZ SEND NUDES) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz