2. Bölüm: Ağır Hasta

3.3K 247 46
                                    

(Yorum bırakmayı unutmayın 💉❤️)
Bölüm 2: Ağır Hasta
"Bir gün sende mutlu olursun hastam*"

Yazarın ağzından:

Genç kız bir yandan yanındaki arkadaşı ile fotoğraf çekerken bir yandan da arabayı kullanıyor, geçmişte yaşamış olduğu bir macerayı arkadaşına anlatıp çektiği fotoğrafın ona neyi hatırlattığından bahsediyordu.

"Çok haklısın kanka" dedi genç kızın arkadaşı. "Bizim de yazlığımızdaki havuz ona benzerdi"

Sağanak halinde yağan yağmur arabanın camından içeri girerken genç kız hiç umursamadan direksiyon başında telefon ile ilgileniyordu.

"Seni eve bırakayım, hem birazdan güneş doğar. Annenler fark etmesin. Zaten benimkiler dışarıya eğlenmeye kaçtığımı duyarsa bitirirler beni. En az 1 ay hiç bir partiye, kulübe falan gidemem." Ailesinden korkuyordu ama hiç bir şey onu eğlenmekten alıkoyamazdı.

"Haklısın. Zaten hep aynı meseleden söylenip duruyorlar" diye arkadaş onayladı onu.

"Sanki çok takıyorum" diye genç kız umursamazlıktan gelirken bir anlığına kafası telefondan kaldırdı.

Yolun ortasında olan birisini görünce hemen çığlık atıp direksiyonu sağa kırdı. Ne varki sağanak yağmur ve ıslak zemin onun işini oldukça zorlaştırmıştı.

Araba süratle ilerlerken genç kız ayağını frenden bir an olsun ayırmamış gözlerini sımsıkı kapatmıştı.

Araba sert bir şeye çarpınca kızlar ağlamaya başladı.

Genç kız şokun etkisi ile arabadan indi. Ne ile karşılaşacağını bilmiyordu.

Gördüğü manzara karşısında ağzını eli ile kapatıp gözyaşlarının hızlanması ile olduğu yere düştü.

Arkadaşı yanına gelip ilk önce arkadaşına baktı. Sonra daha mühim olan o şeye.

Yerde yatan genç bir kız vardı.

Araba ilk önce o kıza hafifçe çarpmış sonra bir ağaca çarpmıştı.

Genç kızın arkadaşı koşarak kızın yanına gitti ve elini çarptıkları kızın kalbinin üstüne koydu. Evet, kalbi atıyordu fakat bu durumunun tamamıyla iyi olduğunu kanıtlamazdı.
Yerde yatan kızın kafasını kaldırdı bu sefer. Bal rengi saçlarını yanlara itip yüzüne baktı. Yanağında bir yara vardı sadece.

"Selin! Kalk, bu kızı hastaneye götürmeliyiz" diye seslendi genç kıza arkadaşı.

Genç kız ise hiç hareket etmeden öylece yerde yatan kıza bakıyordu. Ondan tek farkı bilincinin yerinde olmasıydı.

"Selin, kendine gel! Bu kızı hemen hastaneye yetiştirmeliyiz. Yoksa başımıza en kötü şey o zaman gelecek"

Genç kız donmuş kalmıştı. Arkadaşı yanına gidip onu sarstı ve yüzünü kendine doğru çevirip arkadaşını kendisine odaklanması için ikna etti.

"Hadi Selin, çok geç olmadan onu hastaneye yetiştirmeliyiz. Kalk! Kızı arabaya götüreceğiz" Genç kız arkadaşının sesini yükseltip ortamdaki otoritesini koyması üzerine dediğini yaptı ve kızın yanına gittiler.

Aslında kıza  değil ağaca çarpmışlardı fakat kıza da temas etmişlerdi. Bu sebepten yerde yatan kız da pek bir yara yoktu. Tabi bir iç kanama olup olmadığını bilemiyorlardı.

Selin yerde yatan kızın kollarından arkadaşı ise bacaklarından tutup arabanın arka koltuğuna taşıdılar.

Kız ağır değildi, hatta normalin aksine oldukça hafifti. Bu yüzden haftalarca diyet yapan kızlar bile onu taşırken aşırı denecek kadar  zorlanmamışlardı.

MİSK-İ AMBERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin