25. Bölüm: Dolunay

974 123 14
                                    

Satır aralarına yorum bırakmayı unutmayın : )

Bölüm 25: Dolunay

"İpar hakkında derken hocam?"Alp şaşkınlıkla Senem hocaya baktığında oluşan sessizliği bozdu.

"Hocam sırf diğer hastalarıma ek olarak İpar ile ilgilenmem ameliyat konusu için bir prob-"

Senem hoca sözünü kesip "Alp..." dediğinde genç adamın sinirlendiğini fark etmişti.

"Sadece İpar değil bir çok özel hasta için geçerli olacak bir düzenleme yapmayı düşünüyorum." Alp sıktığı dişlerini gevşetip itirazından taviz vermedi.

"İpar'ı öylece bırakamam."

Senem hoca nefes verip "Sebep?" diye sorunca Alp'te bir anda oluşan sessizliğe bir mana veremedi. "İlk zamanlar İpar ile ilginmeni istediğimde bundan pek memnun olmuyordun." diye cümlelerini devam ettirdiğinde Alp dudaklarını ıslatıp açıkladı durumu.

"Çünkü zamanla onu tanıdım ve onun hastane için tıbbi yardımdan farklı şeylere de ihtiyaç duyduğunu fark ettim." Senem pür dikkat onu dinlerken Alp devam etti "İpar çok yalnız ve bu onu üzüyor. Onunla konuşma fırsatı buldum çok kez. O kırgın ve üzgün. Bu tedavisini de olumsuz yönde etkiliyor."

Senem ellerini masadan kaldırdığında Alp devam etti "Onun bizim şefkatimize ve desteğimize ihtiyacı var. Tıpkı diğer hastalar gibi."

Senem hoca kendini sandalyesine yaslayıp gergin olduğunu fark ettiği Alp'e basit bir açıklamada bulundu "Bu düzenleme bir anda olacak bir şey değil."

Alp umursamazca Senem hocaya baktığında o devam etti "Hem sen ameliyathanede henüz görev almıyorsun. İpar ve özel hastalarını elinden almak haksızlık olur." Alp bunu duyunca dikkatli bir şekilde dinlemeye devam etti.

"Herkesin hem ameliyathane de olmasını hem de özel hastalarını ile ilgilenmesini istiyorum ve bu düzeni bir kaç yıldır oturtmak için çabalıyorum."

Bu düzenin oturması herkes için iyi olacaktı.

Senem hoca Alp'e bakıp devam etti. "İstediğim bu düzen oturana kadar ben de diğer hocaların istekleri ile hemen harekete geçmek istemiyorum. Sadece olası her durumdan öğrencilerimin haberin olsun."

Alp sağ kaşını kaldırıp "Yani İpar ile ilgilenmeye devam edebilirim?" dediğinde Senem hoca kafasını sallayıp şartını söyledi.

"Şu işler belli olana kadar evet."

💉💉💉

Kollarını göğsünde toplayan genç doktor "Ne yapıyorsun?" diye sorunca sanki gizli bir iş yaparken yakalanmış gibi hisseden İpar, bazı sayfalarını karaladığı defteri hızlıca kapatıp omuz silkti.

"Hiç." diyerek kalemi defterin kapağın ve defterin ilk sayfasının arasına koyduğunda Alp yanına gelip defteri gözüyle işaret etti.

"Bu defter önemli galiba?" İpar defteri masanın üstüne bıraktığında bahanesini sundu.

"Can sıkıntımı gideriyor hepsi bu."

Alp bu cevabın ardından kendisine yöneltilen "İşler nasıl doktor bey?" sorusuna karşılık yatağa oturup elindeki poşeti yanına koydu.

"Her zamanki gibi."

Poşet İpar'ın dikkatini çekmişti. İçinde silindir renkli bir kutu olduğunu anlamıştı "Ne var içinde?" diye sorduğunda Alp yanıtladı,

MİSK-İ AMBERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin