Yorum yapmayı unutmayın desem de fark etmeyecek ama bir ümit işte.
Bölüm 23: Aşka Bulanmak
"Dün gördüm sizi." Kalemini önlüğünün cebine yerleştirdikten sonra Alp'e dönüp birazcık arkadaşının sınırlarını zorlamak ama aslında onunla konuşup duygularını kendisine açıp rahatlamasını istiyordu Kerem.
Kerem'in neden bahsettiği anlamasına rağmen bilmemezlikten geldi "Kimi?"
Alp'in gülüşünden onun da gerçekleri gayet iyi bildiğini anlayan Kerem devam etti,
"Sen ve hastanı. İyi reddediyordun bizi beyefendi. Yok öyle bir şey yok, yok sadece doktor hasta ilişkisi... Al sana ilişki!" Sinsi bir gülüşle devam etti "Ne yaptınız bakalım?"
Ellerini önlüğünün cebine koyan Alp yürümeye devam ederken umursamaz bir şekilde Kerem'i sinirlendirmeye çalıştı "Görmüşsün işte. Ne sorup duruyorsun?"
"Ya ben sadece sarıldığınızı gördüm, ne konuştuğunuzu sonrasında ne yaptığınızı bilmiyorum." Alp gülümserken yanıtladı,
"Bir şey konuşmadık. O yorgundu uyudu, ben de eve geçtim."
Eve geçti ama ne halde? Yol boyunca arabasını gülerek kullanmış, eve varınca yatakta saatlarce ışığı yakmadan tavanı izlemiş uyumaya yakın Zerrin'in sözlerinin kafasında yankılanması ile tekrar düşünmüştü.
Saçlarının kokusunun kendisini mayhoş ettiği kızı bırakabilir miydi?
Stresle duşa geçip düşünmeye devam etti. 'Sahi ben neden İpar için uzun zamandır peşinden koştuğum ameliyathane ile onun arasında ikilemde kaldım?' diye ılık suyun altında kendini sorguluyordu.
Evet, aralarında bir şey olduğunu kendisi kadar İpar da kabul etmişti ama kendisini bu kadar arada bırakacak şeyin kaynağını bilmiyordu genç adam.
Aralarındaki minik kıvılcım ikisini de alev alıp yakacak kadar güçlü müydü?
Genç adam tüm bunları tekrar gözünün önüne getirdiğinde stresle boynunu sıktı ve Kerem'e döndü "Sana bir şey anlatacağım. Zerrin ile ilgili."
Kerem onun yüzündeki değişimi fark edip merakla sordu "N'oldu?"
Merdivenden indiklerinde Alp derin bir nefes verip "Beni neden ameliyathaneye almadığını öğrendim." dediğinde Kerem gözlerini açıp onu dinlemeye devam etti. "Hanımefendi ben ve bazı stajyer doktorların torpilli olduğunu sanıyor."
Kerem küçümseyici bir bakış attı "İşte buna gülerim. Kafa yok galiba bu kadında." Alp'in stres kaynağının bu olduğunu düşünen Kerem arkadaşının omzuna bir kaç kere vurdu "Boş ver takma onu sen. En temiz iş ne biliyor musun?"
"Senem hoca ile konuşmak." diye sorusuna cevap verdiğinde Kerem kafasını salladı.
"Aynen kardeşim. Boş bir anını yakala konuş, anlat derdini. Hastane onun değil mi kardeşim? İstediğini yapar. Zerrin'e mi bakacak?" Alp histerik bir gülüşle karşılık verdi.
"Zerrin diyoruz. Ablası."
Bu gerçeği umursamayan Kerem 'bana ne?' dercesine omuz silkti,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİSK-İ AMBER
Teen Fiction"Üç ay ömrü olan birine aşık olunmaz doktor!" Bu mum ve kibrit'in aşkı Alp hastalarının iyileşmesi için çabalayan bir doktor, İpar osteosarkom kanserine yakalanmış ölümü kabullenen genç bir kız. Çok zıt karakterlerine tezat birlikte ayakta durmayı...