22. Bölüm: Sınır

983 125 2
                                    

Satır aralarına yorum bırakmayı unutmayın ^^

Bölüm 22: Sınır

"Alp..." İpar iri gözlerini doktoruna çevirdiğinde yüzündeki çiziklere baktı.

Alp ise ondan sabırsızlıkla bir cevap bekliyordu "Evet İpar?" İpar parmakları ile oynarken sordu,

"O sana ne söyledi?"

Alp kaşlarını çatıp derin bir nefes verdikten sonra "Onun ne söylediği değil senin bana gerçekleri söyleyip söylemeyeceğin umrumda." dediğinde İpar dudaklarını birbirine bastırıp tahmin ettiği şeyin gerçekleştiğinden emin bir halde yanıtladı.

"O... Para göz bir adam ve sırf ödemesini geciktirdim diye beni dolandırıcılıkla suçladı. Ama ben dolandırıcı değilim! Sadece param yokken nasıl ödeme yapabilirdim ki? Bunun için ekstra mesaiye kaldım çalıştığım yerde."

İpar doğru tahmin etmişti. O adamın kendisini sahtekarlık ve dolandırıcılıkla suçlayacağını biliyordu. Yine de diğer şeylerin gündeme gelmemesinden dolayı rahatladı.

Alp ise bu cevap kendisini pek tatmin etmese de İpar'ın üzülmesini istemedi.

"Seni bir daha rahatsız edeceğini sanmıyorum. Zaten onun işini tam manasıyla halledeceğim." İpar ise kafasını iki yana sallayıp Alp'e yaklaştı.

"Ona bir şey yapmayacaksın değil mi? Değmez ona." Alp kafasını eğdi ve genç kızı rahatlatacak bir kafa sallama ile yatağı işaret etti.

"Merak etme. Dinlen hadi."

İpar yatağına geçip doktoruna baktığında Alp sakin bir gülümseme ile odadan çıktı.

Kapıda onu elindeki çantalarla bekleyen Kerem hiç soru sormadan onunla beraber asansöre geçti.

"Bize geçelim mi?" diye bir öneride bulununca bu teklifi reddetti Alp. Kerem'in PlayStation bahanesi ile aslında kafa dağıtmak ve bu günün stresini atmak istediğinin farkındaydı.

"Sağol ama eve geçeceğim." Kerem Alp'in canının sıkkın olduğu fark edip fazla üstelemedi.

İkili arabalarına geçtiğinde her ikisinin de kafası karışıktı.

Kerem, Alp ve İpar'ın ciddiye bir ilişkiye başlamamasının sebebini bu gizli işlere bağlayıp ikisi için üzülüyor, Alp ise hala İpar'ın çekingen hallerinden dolayı ne yapabileceğini düşünüp duruyordu.

💉💉💉

"Alp! Duydun mu oğlum?" diye hızla danışmanının önündeki Alp'in yanına gelen Kerem meraklı gözlerin kendisine çevrilmesi ile durdu.

"Neyi?" Kerem müjdeli haberi vermek için fazla oyalanmadı.

"Zerrin bir kaç stajyer doktoru ameliyathaneye alacakmış. Ama düzenli olarak, tek seferlik değil." Alp kaşlarını kaldırıp Kerem'e bakarken, Kerem onu hastane ile haberlerin panolara asıldığı duvarın olduğu kata indiler.

En büyük panoda ameliyat ile alakalı kağıtlar asılırdı. İki doktor isimlerini araken Kerem Alp'i dürttü.

MİSK-İ AMBERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin