Uzuuuun bir aranın ardından uzun bir bölümle merhaba, sözde kitabı düzenli yazacaktım skahsj. Ne yapayım Mazrub yeni olduğu için baya ilgilenmem gerekti onunla.
Bu arada multimedia İpar ; ) Nasıl? Bence çok tatlı.
Şimdiiiii, yorumlarda belli edin kendinizi. Kim var kim yok bir göreyim. Hadi bakalım, başlıyoruz!
Bölüm 16:
"Mutluluktan sakınır, etrafına ışık saçar*"Normal değildi, hem de hiç değildi.
İpar'ın hal ve hareketleri hiç normal değildi. Başına buyruk hareket etmeyi, her şeye itiraz etmeyi seven bu kızın böyle kolay Alp'in sözüne gelmesi normal değildi.
"İyi, gidelim." dedi Alp havaya kaldırdığı sağ kaşını bir milim bile indirmeyerek. İpar sessizce kafasını eğince hastaneye doğru ilerlemeye başladılar.
İpar içinden "bu sefer de kurtuldum" dese de Alp her şeyin farkındaydı.
Gizlice güvenlik görevlisine mesaj atıp adam ile ilgili bilgi almak istedi. Güvenlik görevlisi ise adamı basitçe sorguladı, onlar içeri geçerken.
104 numaralı odanın önüne geldiler. Alp onu bırakmak yerine odasına girdi. İpar yatağına geçti, Alp de ilaçlarını kontrol etti. Kutunun içindeki hap sayısı azalıyor gibiydi. Eğer hemşireler olmasa ilacı attığını bile düşünürdü.
Bu inatçı kız her şeyi yapabilirdi.
"İlaçlarını düzenli alıyorsun değil mi?" İpar boş boş duvarı izlerken Alp yanına gitti.
Hala onu fark etmeyen İpar'a sordu. "İpar? İyi misin?"
"Ha şey, evet." Alp'in dikkatini titreyen elleri çekti. İpar bunun farkına varıp ellerine hakim oldu.
Kendine mukayyet olamıyordu. Korku böyle bir şeydi...
"En son ne dediğimi bile bilmiyorsun" dedi Alp telefonuna gelen mesaj sesini umursamadan.
"Biliyorum, sadece dinlemek istemedim." diye geçiştirmek istedi İpar lakin yine aralarında ufak bir atışma başladı.
"Ne söyledim peki?" İpar gözlerini kaçırdı yalanının ortaya çıkacağını hissettiğinde
"Of doktor amma uzattın!" Alp ters bir şekilde İpar'a bakarken aynı kişiden gelen ikinci mesaj üzerine telefonunu baktı.
Okuduğu mesaj üzerine şaşkınlık ve sinirin birleşmesi ile donakaldı
"Gitmiyor musun?" İpar'ın bu lafı üzerine şaşkınlık ve sinir bu sefer parladı. Alp bir anlığına gözünü yumup ağzını açtı.
"Bak İpar, sana verdiğim taviz artık zarar olarak dönmeye başladı. Ne tezgahlar peşindesin bilmiyorum ve inan artık bilmek istemeyecek kadar da sıkıldım. Bu sana son uyarım!"
"Doktor ama b-" Alp'i ilk defa bu kadar ciddi ve sert bir şekilde gören İpar tedirgin bir şekilde kendini açıklamak istedi ama Alp elini havaya kaldırıp sözünü kesti.
"Yeter!" İpar ne olup bittiğini anlamaya çalışırken Alp bir ebeveyn gibi ona pek hoş olmayan ama sadece onu korumak için bazı kurallar koydu "Odandan dışarı çıkmayacaksın, bundan sonra gözüm üstünde. Dışarı çıkmak istediğinde ben ya da bir polis olacak yanında."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİSK-İ AMBER
Teen Fiction"Üç ay ömrü olan birine aşık olunmaz doktor!" Bu mum ve kibrit'in aşkı Alp hastalarının iyileşmesi için çabalayan bir doktor, İpar osteosarkom kanserine yakalanmış ölümü kabullenen genç bir kız. Çok zıt karakterlerine tezat birlikte ayakta durmayı...