(Yorum bırakmayı unutmayın 💉❤️)
Bölüm 4: Yalnız Bekleyiş
"Miski amber...*"Gülümseyip odadan çıktım ve koridorda gördüğüm bir hemşireden tuzlu bir ayran isteyip tekrar yanına gittim.
"Telaş yapma. Şu an beni görebiliyor musun?" İndirdiği dizlerini tekrar kaldırırken sordum bu sefer.
"Hayır, göremiyorum" Korkmuş gibiydi.
"Birazdan kendine gelirsin, ama bayılmana ramak kalmıştı" Yatağının yanındaki koltuğa oturdum. Bir elimi çeneme koyup yeni kesmeme rağmen hızlıca çıkan sakallarıma dokundum.
Hemşire elindeki ayranla geldiğinde hemen ondan aldım ve genç kızın yanına gittim. Yatağına yanına oturdum ve "Etraf bulanıklaşıyor, biraz görebiliyorum sanki" derken gülümsedim ve kafasını kaldırdım.
Açtığım ayranı "hadi şunu iç, tuzlu bir şeyler lazım kendine gelebilmen için" deyip yavaşça ona içirmeye başladım.
O ayranı içmeye başlarken bende tekrar aldığım koku ile saçlarına bakındım. Uzun zamandır beni etkileyen kokunun saçlarında gizlendiğini fark ettim.
Ayranı içtikten sonra plasik şişeyi çöpe atmak için önce onu yavaşça yatırdım sonra çöpe plastik şişeyi attım.
Yanına vardığımda "Şimdi herşey netleşti" dedi.
"İyi" sevincimi belli edip tekrar ona baktım. Solgun yüzü hala onu çok halsiz gösteriyordu.
O uzanırken dosyayı tekrar alıp inceledim.
Hastalığının durumu net olarak kafamda yer edinince isim kısmına baktım.
İpar Keskin
Daha önce hiç ipar adını duymamıştım. Çok ilginç bulduğum bu isim anlamını merak ediyordum ama şimdi bunu ona sormak pek doğru olmazdı. Belki sonra internetten ismin anlamına bakardım.
Dosyayı yerine bıraktığım sırada hemşire elinde ilaç arabası ile girdi.
"İlaç zamanı geldi" dedi hemşire. Bu gün hastanedeki ilk stajı olanlardandı.
"Serum yoluyla mı?" Elinde her şeyi not ettiği kağıda baktı. "Evet"
Çok yeniydi ve tecrübesizliği belli ediyordu. Ama bunda bir problem yoktu herşeyi zamanla öğrenecekti.
İpar'ın yanına gitti.
İpar.
Anlamını deli gibi merak ediyordum.
Kolunu açtı ve titreyen parmakları ile iğneyi hazırlarken hemen yanına gittim.
"Sen istersen bu sefer beni izle, bir dahaki sefere sen yaparsın" dedim iğneyi almak için böyle bir teklifte bulundum.
Kafasını salladı. Tedirgindi ve bu teklifim karşısında rahatlamıştı.
Stajyer hemşire beni izlerken ben onun koluna sardığım lastiği hafifçe sıkıp damarını bulduktan sonra yavaşça iğneyi batırdım. Gözlerine baktığım sırada bu iğneden hiç etkilenmediği belli ediyordu. Serumu tamamıyla taktıktan sonra diğer ilaçlarını da kontrol edip hemşireyi yolladım.
"Durumun iyi. Daha da iyi olacak." Gülümsemedi bile.
Durgun suratına bakıp uzaklaştım.
"Öyle olsun. Tekrar geleceğim" deyip odadan çıktım.
Senem hoca da seni ilgilenmem için bana teslim ettiyse ben daha bu odaya çok gider gelirim İpar hanım.
💉💉💉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİSK-İ AMBER
Genç Kurgu"Üç ay ömrü olan birine aşık olunmaz doktor!" Bu mum ve kibrit'in aşkı Alp hastalarının iyileşmesi için çabalayan bir doktor, İpar osteosarkom kanserine yakalanmış ölümü kabullenen genç bir kız. Çok zıt karakterlerine tezat birlikte ayakta durmayı...