Lütfen yorum yapmayı es geçmeyin.
Bölüm 21: Mahsur Kalırım Gözlerinde
"Fidan'ın durumu nasıl? Son günlerde daha yorgun ve bitkin görüyorum onu. Her şey yolunda değil mi?" diye Oya hoca'ya sordu Alp.
Dün gece Fidan'ı kurtarmak için elinden geleni yapmış başarılı da olmuştu. Yine de hala korkuyordu Fidan için.
"Testlerin sonucu yarın sabah çıkacak. Şu an bir şey söylemek için erken" diye Oya hoca şu an yapacak bir şey olmadığı söyleyince Alp kafasını sallayıp Fidan'ın yanına geçti.
"Nasılsın ufaklık?" dedikten sonra Fidan'ın saçlarını okşayan genç adam minik kızın gülümsemesi ile kendine geldi.
Onu o halde gördükten sonra eli ayağı tutmaz olmuştu.
"Daha iyiyim abicim." Minik kız burnundaki bandajı gösterip "Bunu çıkartmak istiyorum." dediğinde Alp kafasını iki yana salladı.
"Şimdi olmaz. Tamam mı?" Fidan dudaklarını büküp bu cevabı beğenmediğinde "Film de izleyemedik." deyip kollarını göğsünde topladı.
Alp onun bu nazlı tavrına karşı "Sen iyileş, en kısa zamanda izleriz." diyerek onu ikna etmeye çalıştığında ufak kız bir güvence istedi.
"Söz ver. Sonra unutuyorsun." Alp onun uzattığı elini sıkıp teklifi kabul etti.
"Söz."
Alp onun saçlarını son kez dağıtma amaçlı karıştırınca ikisi de güldü. Onları kapıdan imrenerek izleyen İpar ise Alp'in çocuklara olan düşkünlüğünü taktir etti.
Alp odadan çıkınca bir kaç saattir yürümede zorluk çektiği için koltuk değneğini kullanmaya mecbur kalan İpar, bu değneklere asılıp ona eşlik etti.
"Ona çok düşkünsün." dedi asansöre doğru ilerlemeye başladılarında.
Alp kafasını sallayıp önlüğünü yakalasına astığı steteskobu düzeltip "Evet. Fidan'ın bende yeri ayrı." diyerek İpar'ın gözlerine baktı.
"Seni çok seviyor." diye İpar Fidan'ın da Alp'i sevdiğini dile getirdi.
"Ben de onu seviyorum. " dedikten sonra asansöre bindiler. Alp "Onun iyileştiğini, kilo almaya başladığını, büyüdüğünü görmek istiyorum." diye sıkıntı ile hayallerini İpar'a anlattığında İpar şefkatle onun omzuna dokundu.
"Üzme kendini, eminim iyileşecektir."
Asansör bir alt kata inmiş ama onlar hala gözlerini birbirlerinden ayıramıyorlardı.
"Bölmüyorum umarım?"
Asansörün önünde elinde birkaç dosya ile bekleyen Kerem son zamanlarda dedikodusu en çok yapılan ve yakıştırılan çiftler listesinin başındaki ikiliye bakıp aslında laf çarpınca Alp'in sinirli yüz ifadesi ile karşılaşıp bir müddet pusuya yatmayı tercih etti.
Herkes gibi bu ikiliyi birbirine yakıştıran kişilerin başında Kerem geliyordu. Onların atışmalarını biliyor ve bunu gayet samimi bulup bu atışmaların ikilinin arasının iyi olmasındaki asıl sebebin bu olduğunun da farkındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİSK-İ AMBER
Teen Fiction"Üç ay ömrü olan birine aşık olunmaz doktor!" Bu mum ve kibrit'in aşkı Alp hastalarının iyileşmesi için çabalayan bir doktor, İpar osteosarkom kanserine yakalanmış ölümü kabullenen genç bir kız. Çok zıt karakterlerine tezat birlikte ayakta durmayı...