28. bölüm: Şems ve Kamer

886 84 3
                                    

Evet biliyorum eskisi gibi sürekli yeni bölüm atamıyorum. Çünkü yks sebebiyle istememe rağmen aktif olamıyorum. Yine de fırsat buldukça gelip yazıyorum ama hala  yorum görmüyorum ve bu cidden hiç güzel bir durum değil.

Üzüyorsunuz, haberiniz olsun.

Bölüm 28: Şems ve Kamer

Şems*  Güneş
Kamer* Ay

"Lenfoma teşhisi konulmuş."

En son denk geldiği vakayı anlatan Taner çayından bir yudum daha alıp Alp'e döndüğünde genç adam kafasını salladı.

"Son yıllarda artan hastalıklardan." dedikten sonra bakışlarını Taner'e çevirdiğinde genç adam hastalığın belirtilerini saymaya başladı.

"Belirtileri öksürük, solunum problemi, karında şişkinlik..."

O belirtileri sıralarken Alp Taner'de daha önce fark etmediği bir şeyi görünce genç adamın parmağına dikkatlice bakıp gülerek sordu "Yüzük?"

Taner susup gülümseyerek tüzüğüne baktıktan sonra parmağındaki alyans ile oynadı "Bir kaç ay önce sözlendim. Yüzüğümde ufak bir sıkıntı olduğu için değiştirmek zorunda kaldım. Bir müddet takamadım o yüzden önceden görmedin sanırım."

Alp sevinip "Vay be! Bilmiyordum bunu." dediğinde yüzüğüne sanki sevdiğine bakarmış gibi bakan Taner'i izledi.

"Çok seviyorsun onu." diyerek göz kırpan Alp, mutlulukla kafasını sallayan Taner'i dinledi.

"Bahar çocukluk arkadaşımdı. Beraber büyüdük tabi on yaşımıza kadar. Sonra ayrıldık babasının tayininden dolayı. Yıllar sonra bir yaz tatilinde ziyaret maksatlı geldiğinde karşılaştık onunla." Gözünü kısıp çayından bir yudum daha aldıktan sonra devam etti genç adam "Bu sefer birbirimize olan duygularımızın daha farklı boyutta olduğunu anladık."

Dirseklerini masanın üstüne koyup ellerini açtıktan sonra " Bugünlere geldik işte."

Sevinerek bir kaç defa Taner'in omzuna vuran Alp "Sevindim senin adına." dediğinde Taner kafasını salladı.

"Eyvallah."

Bitirdiği çayın karton bardağını hemen yanındaki çöpe atan Taner saatini kontrol eden Alp'e baktı.

Sankince ayağa kalkıp "Oo geç olmuş." diyen Alp'in nereye geciktiğini merak etmişti Taner.

"Ne oldu ki?"

Alp gülümseyip "Bugün Fidan'a ufak bir ziyarette bulunayım. Yoksa benim için hiç iyi şeyler olmaz." dediğinde Taner imrenek baktı ona.

"Aranızdaki bağ çok iyi be."

Alp kafasını sallayıp ellerini cebine koyduğunda Taner sırtını oturduğu sandalyeye yaslayıp onu dinledi.

"Fidan gerçekten kardeşim gibi. Onu görmezsem kendimi iyi hissetmiyorum. Benim için çok önemli."

💉💉💉

"Nereye bakalım güzellik?" Genç adam elleri cebinde minik kızın odasına gelip sırtını kapının pervazına yasladı.

Minik kız gülümseyerek Alp'e koştu ve doktora sarıldı. Minik kollar tarafından ele geçirilmiş genç adama "Emir'in doğum günü partisine." diyerek yanıt verdi ufaklık.

MİSK-İ AMBERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin