33. bölüm: Lütfen Ölme...

1K 75 5
                                    

Satır aralarına yorum bırakmayı unutmayın. Çünkü şu sınav senesinde bana eski yorumları okumaktan başka bir şey kolay kolay keyif vermiyor.

Bölüm 33: Lütfen Ölme

"Koskoca hastanede bu da ne böyle!"

Zerrin'in aşağılayıcı bakışlarını umursamayan Alp ellerini iki yana açıp "İşte görüyorsunuz." diye dalga geçercesine bir cevap verdiğinde İpar onun kolunu sıkıca tutup Zerrin ile zıtlaşmaması için onu uyarmaya çalıştı.

Zerrin sinirle "Alp!" diye dişlerini sıkıp onu uyardığında Alp'in umursamaz tavırları onu bir kez daha çileden çıkartmıştı. "Hastanedesiniz!"

Alp omuz silkip

"Ne var bunda hocam? Sadece birbirimizi seviyoruz. Bunun ne gibi bir olumsuz etkisi olabilir 'HASTANEYE?'"

Zerrin sinirle ritim tuttuğu ayağını yere sabitleyip onun bu cesareti karşısında şaşkınlıkla bakarken Alp bir kaç cümle ile yetinmedi.

"Hem korkmanıza gerek yok. Mesaim bitti, işlerimi aksatmıyorum."

"Bir zahmet!"

Zerrin aptal değildi. Sadece fazla disiplinliydi. Fazla sinirli gibi gözükse de aslında karşısındaki insanı iyi inceler ve o insanı nasıl mağlup edebileceğini düşünüp haklı çıkmayı başarırdı.

O Alp dahil diğer öğrencilerinin kendisine karşı çıkamayacağını biliyordu. Bir kaç kez öğrencilerinden sert oluşuna karşı direniş görmüş lakin dobralığı ile üstesinden gelmişti. Fakat Alp'in inatçı olduğunu bildiği için bu sefer fazla uğraşacağını hissetmişti.

Sinirle kendisine bakan ikiliye ters bakışlarla cevap veren Zerrin içeri giren orta yaşlarındaki kadına bakıp "Gel Senem gel! Bak sana demiştim." diyerek gençler pi işaret etti.

Ters bakışlarla atıp "Derhal kurulu toplayıp ikisini de kovmalıyız!" diyerek sözlerini devam ettirdiğinde İpar istemsizce daha sıkıca Alp'in kolunu tuttu.

Kendisi için değil Alp için üzülüyordu.

İpar'ın odasına tabiki de tesadüfen gelmemişti Senem. Zerrin son bir kaç günde Alp ve İpar'dan şüphelendiği için bu baskını düşünmüş ve gençlerin odaya geldiğini gördüğü gibi Senem'e haber vermişti.

"Şu hale bak! Hastanemizd-"

"Zerrin saçmalamayı kes! Bunda kötü bir şey yok! Mesai saatleri dışında kimsenin yaşadığı bizi alakadar etmez."

Senem'in bu çıkışına fazla şaşırmayın Zerrin onun yine öğrencilerin tarafını tutmasına sinirlenmişti.

"İşlerini aksatıyorlar!"

Senem ellerini kumaş pantolonunun cebine koyup "Ne zaman böyle bir şeye şahit oldun?" diyerek ispat istediğinde Zerrin sinirlendi.

"Bugün olmaz yarın olur. İleride kesin olacak, göreceksin."

"Daha olmayan bir şey için ikisini de boşa yargılayamazsın."

Zerrin tekrar ağzını aralayıp karşı çıkacağı an Senem elini kaldırdı ve son defa dile getirdi sözlerini. "Kurul falan da yok! İzin vermiyorum. Hem eğer dediğin şey olursa ilk başta ben tavrımı koyarım."

MİSK-İ AMBERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin