15. Bölüm: Mum ve Kibrit

1.2K 110 11
                                    

Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen ^^

Bölüm 15: Mum ve Kibrit
"Kalbi değil ruhu kilitlenmişti*"

Genç kız hemen lafını düzeltti doktorun onu yanlış anlamaması için. "Yani, hayata olumlu bakmamı sen sağlıyorsun o kadar"  Sonra söylediğinin saçma olduğunu düşündü ama tekrar düzeltmekle de uğraşmadı. Eğer bunu yaparsa doktorun, kendisinin utangaç, çekingen biri olduğunu düşünmesini istemiyordu.

Doktor ise bu düzeltme karşısında ne yapacağını bilemedi. Aslında ilk söylediği şey hoşuna gitmişti 'Bir tek sen iyi geliyorsun' İltifat duymak herkesin hoşuna giderdi sonuçta. Lakin İpar'ın lafını değiştirmesi genç kızın sandığının aksine yanlış anlamak yerine tuhaf hissettirmişti.

Yine de o bunu umursamadı, sonuçta sürekli atışıyorlardı ve bu onun hoşuna gidiyordu. İpar'a laf yetiştirmek oldukça keyifliydi onu için.

Genç kız gözlerini onun maviliklerinden çekerken duvarı izlemeye koyuldu. Alp ise serumu bir kez daha kontrol etti ve "İlaçlarını zamanında al" diyerek odadan çıktı.

Genç adam daha sonra istikametini asansöre çevirdi. Zerrin hocanın yanına gidip sabah hastaneye gelen yaşlı kadının tomografisini inceleyecekti. Ancak aklında kalan tek şey bu değildi.

Aklında hala İpar'a dair soru işaretleri vardı. Telefon görüşmesi ve en önemlisi hastaneye gelen o adam...

Güvenlik görevlileri dahil adamı sonradan gören yoktu keza kendisi de İpar'ın odasına vardığında adama dair hiçbir ize rastlanmamıştı.

Bu düşünceler içinde Zerrin hocanın yanına varmış, yaşlı kadının durumunu bir an evvel önce öğrenmek için telaşlanmıştı.

Zerrin hoca elindeki tomografisini incelerken Alp'i fark etmesiyle kafasını kaldırdı. Zerrin hocanın yanında Mehmet ve Akif hoca da vardı.

Alp'i gören Akif hocanın yüzünde gururlu bir ifade vardı. Genç adamın yanına varması ile omzunu sıvazladı ve onu tebrik etti "Aferin Alp, sayende hastaya erken tehşis koyduk. Bu hem hasta hem bizim için çok önemli."

Genç adam mütevazı bir şekilde boyun eğerken Mehmet hoca da ona tebrik etti. Ardından Zerrin hocanın hastanın durumuna dikkat çekmesi ile herkes tedavi yöntemleri hakkında konuştu.

Alp gittikten sonra Zerrin hoca hastadan hem tomografisini çektirmiş hem de bazı testler yaptırmıştı, bunun sonucundaysa sonuca en net şekilde kavuşmuşlardı.

💉💉💉

Genç adam bu gün nöbeti olmadığı için hastaneden erken ayrıldı. İnternet üzerinden kiralık bir kaç daire bulmuş aklına yatan ilkine hemen bakmak için acele etmişti.

Bir an evvel önce kendi evine yerleşmek istiyor, Kerem'e fazla yük olmak istiyordu. Baktığı evler eşyalı evlerdi ve bu onu eşya seçme yerleştirme derdinden de kurtarıyordu.

Bir şarkı seçti ve bir yandan arabayı sürerken bir yandan da  şarkıya mırıldanarak eşlik etti. Onun keyfini kaçırıp şarkıyı yarıda kesen şey ise telefona gelen bir çağrıydı.

Sadece bir hafta öncesine kadar neşeli bir tonda yanıtladığı kişiyi azarlamamak için zor duruyordu. Çünkü anneydi bu...

MİSK-İ AMBERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin