Satır aralarına yorum bırakmayı unutmayın^^
Bölüm 26: Solmuş Çiçek
Senem hoca kafasını eğip hızla dışarı çıktığında İpar Alp'in kolundan tutup "Hemen git." diyerek onu uyardı.
Alp aralarındaki ilişkiyi saklama gereği duymadığı için omuz silkip "Gerek yok." dediğinde İpar kafasını iki yana salladı ve karşı çıktı.
"Benim yüzümden sıkıntı yaşamanı istemiyorum Alp." Alp derin bir nefes verip karşı çıkmak istedi.
"İpar s-" İpar kafasını sallayıp masumca baktığında Alp lafını tamamlamamayı tercih etti.
"Lütfen." Kafasını sallayıp yataktan çıktıktan sonra ayakkabılarını giyip odadan çıktığı an Senem hocayı bulmak için nereye gideceğini düşünürken Senem hocayı karşında buldu.
Senem ve Zerrin kardeş olmalarına rağmen çok zıt karakterlere sahipti. Eğer Zerrin onları yan yana yatakta görseydi gençlerin hislerini, utanmalarını umursamadan kıyameti koparırdı. Ancak Senem ne kadar sinirlenmiş olsa da her şeyi bağırarak çözmek yerine düşündükten sonra mantıklı olan yolu seçip işini hallederdi.
Ensesini kaşıyıp "Senem hocam?" dediğinde Senem sinirle sordu,
"Bölmedim değil mi? Yani sonuçta doktor dediğin isteği hasta ile ilgilenir ve diğer hastaları umursamaz. Gerçi burası hastane değil di mi Alp?" Alp dudağının kenarını ısırıp buraya işlerini ekip gelmediğini kanıtlamak istedi.
"Öyle değil, ben bir kaç dakikalığına ayrılmıştım ve nöbetçi cerrahın bundan haberi vardı."
Senem kafasını iki yana sallayıp "İpar'ın desteğe ihtiyacı var derken başka şeyleri kastettiğini sanıyordum." dediğinde Alp derin bir nefes verdi.
"Ben... İnkar etmiyorum, onunla bi-"
Senem işaret parmağını kaldırıp elini salladıktan sonra "Alp, kiminle ne yaşadığın kimseyi alakadar etmez. Ama..."
"Burası hastane." dediğinde Alp'in yüzündeki gerginliği fark etti.
Küçüklüğünden beri yanında olan bu genç adamı kendi oğlu olarak görüyordu. Fakat iş yerinde beklemediği bir durumdu bu.
İkisi de bir müddet konuşmayı kesti.
Ortam buz gibiydi ve bu abla-kardeş gibi olan ikiliyi tuhaf bir duruma sokmuştu.
Hala ne yapacağını bilmeyen Senem hoca 104 numaralı odanın kapısına kısa bir bakış attıktan sonra genç adama döndü.
"İşinin başına."
💉💉💉
Zilin sesini duyan genç adam ayağa kalkıp ağır ağır kapıya doğru ilerlerken kapının da çalınması ile "Geldim!" diyerek kapının ardında bekleyen kişiye seslenmişti.
Gelen kişi sürpriz bir isim değildi. Kerem elindeki pizza kutusuyla kapı açılır açılmaz ayakkabılarını çıkarıp içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİSK-İ AMBER
Teen Fiction"Üç ay ömrü olan birine aşık olunmaz doktor!" Bu mum ve kibrit'in aşkı Alp hastalarının iyileşmesi için çabalayan bir doktor, İpar osteosarkom kanserine yakalanmış ölümü kabullenen genç bir kız. Çok zıt karakterlerine tezat birlikte ayakta durmayı...