Epilog

1.4K 102 43
                                    

Třetí osoba

Čas plynul jako voda. Netrvalo dlouho a před skupinkou superhrdinů se postavila nejsilnější bytost vesmíru, která jim už šest let házela klacky pod nohy. Tato bytost je nejsilnější tvor vesmíru a má jen jediný úkol. Získat kameny nekonečna a nastavit ve vesmíru rovnováhu. Takovým způsobem, že lusknutím prstu půlku vesmíru vymaže. Thanos byl stvořený pro tento okamžik.

Mladý a zlomený chlapec stál ve svém obleku Spidermana po boku muže, kterého před několika hodinami ztratil. Od jejich hádky spolu nepromluvili. Oba trpěli, oba se milovali, ale asi jim láska nebyla přána. 

Vedle nich stál magický čaroděj, který se před několika minutami podíval díky kamenu času do různých realit a vyhlídka budoucnosti se mu vůbec nelíbila. Bylo mu jasné, jak to celé dopadne. Ale nesměl nikomu nic říct. Všichni by se lekli a tím by Thanos získal to, po čem touží.

Kousek od nich stála skupinka, která si říká Strážci Galaxie. Připojili se k Avengerům před několika okamžiky. Přesto pro ně byli ochotní umřít. Teď tu byli všichni společně jako team. Spojili se, aby porazili společného nepřítele. Všem bylo jasné, že jejich předchozí problémy jsou ve srovnání s Thanosem malicherné.

Nadešel ten čas, na který čekali. Nadešel okamžik, ve kterém se rozhodne o osudu lidstva. Tak velké břímě muselo těchto pár vyvolených nést. Nevěděli, co se děje u nich na Zemi. Nevěděli, jestli jejich milovaní stále žijí, nebo jestli jejich domov existuje. Věděli jen to, že musí Thanose porazit. I za cenu ztrát z vlastních řad.

Bojovali jak nejlépe mohli. Dávali do souboje všechno. Nebylo to lehké, ale nakonec se jim podařilo Thanose alespoň na chvíli uspat. Společnou silou se Spiderman s Iron manem snažili dostat rukavici z velké fialové ruky. Pracovali, jako by oba byli navzájem propojení. A oni také byli. Během boje si to oba uvědomili už několikrát. Navzájem si celou dobu kryli záda a zároveň o tom druhém nevěděli. Pokaždé kdy hrozilo, že jeden z nich umře, ten druhý v tu chvíli umíral s ním.

Vše se pokazilo ve chvíli, kdy dalšímu muži bylo zlomené srdce. Přesněji řečeno, Peterovi Quillovi. Zjistil, že je jeho milovaná mrtvá a nezvládl to. Začal do Thanose mlátit hlava nehlava, čímž zhatil jejich plán. Nejsilnější bytost vesmíru se probudila a tím zhasly poslední naděje na záchranu vesmíru.

Hrdinové byli rozprášeni. Jediný, kdo stále bojoval, byl doktor Strange a Iron man. Bojovali do poslední chvíle. Do doby, než Thanos probodl břicho Anthonyho Starka. 

Mladý Peter, který do té doby zachraňoval omráčené hrdiny, nahlas zakřičel. Svět se pro něj zastavil a vůbec nevnímal nic, co se kolem něj dělo. V uších mu pískalo a viděl černobíle. Zapomínal dýchat, zapomínal mrkat. Hleděl na muže svých snů, kterému pomaličku z očí vyprchával život. Ale byl moc daleko. Bylo mu jasné, že mu nemůže pomoct. Nemůže ho zachránit. Láska jeho života právě umře před jeho očima. Probral ho až hlas bojem unaveného doktora Strange.

"Ušetři jeho život a já ti ten kámen dám," řekl rezignovaně kouzelník. Bylo mu jasné, že to bude muset udělat. Věděl to už od chvíle, co se podíval do budoucnosti. 

"Ne!" snažil se ho zarazit umírající Tony. Pak už bude Thanosovi zbývat jen jeden kámen. Kámen, který se nacházel na Zemi. V hlavě robota Visiona. Pokud Thanos získá i tenhle kámen, prohráli.

Doktor dal kámen Thanosovi a naděje se rozplynula. Všem bylo jasné, že už s tím nic neudělají. Už to nemůžou vrátit. Prohráli a polovina vesmíru s nimi.

Thanos zmizel a bylo více než jasné, že míří na jejich rodnou planetu Zemi. Tony se se slzami v očích podíval na zničeného doktora.

"Proč jsi to udělal?" zeptal se ho z posledních sil.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 28, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Boy's DreamKde žijí příběhy. Začni objevovat