Bölüm gecikti o yüzden iki bölüm bir arada sizlerle. Multimedyada Göktan "Sen" var. Açarak okumanızı tavsiye ediyorum. Keyifli okumalar.
Dışarıdaki buz gibi havanın aksine sıcacık mutfakta ikisi oturuyor sözde kahvaltı yapıyorlardı. Peri'nin teklifi kabul etmesinden sonra Yiğit'in ısrarıyla evine kahvaltıya gelmişlerdi. Arabada gelirken Yiğit evin çalışanı Şevki'yi arayıp kahvaltıyı hemen hazırlamasını istemişti ve eve gelir gelmez doğruca mutfağa geçip kahvaltıya oturmuşlardı. İkisi de yüzlerine yaydıkları yalan mimikler yapay ifadeleri arasında kahvaltı yaparken suskunlardı da. Özellikle de Peri. Bir halt edip teklifi kabul etmişti ve o andan itibaren kalbindeki isyan hiç susmamıştı. Çayından bir yudum içtikten sonra başını kaldırdığında Yiğit'in bakışlarıyla karşılaşınca yapay ifadesiyle gülümsedi, çayını masaya bıraktı. Bu bakışını birkaç seferdir görüyordu ve gerçekten rahatsızlık hissediyordu.
"Bir çay daha alır mısın?"
Yiğit'in sorusuyla başını olumsuz anlamda sağa-sola çevirdi.
"İçmediğim kadar içtim teşekkür ederim. Ben artık kalkayım."
Peri'nin kalkmak için yaptığı hamle elinin tutulmasıyla yarım kaldı. Bakışları bir an elini buldu sonra karşısındaki adamı. Ne söyleyeceğini bilemeyip kalırken elini çekmeye çalıştı ama olmadı.
"Peri, biz az önce evlilik kararı aldık, sen gitmek istiyorsun."
Peri'nin bakışları tedirginliğe bürünürken bakışlarını kaçırdı. Doğru ya teklifi kabul ettim demekle bitmiyordu! Sığ beyinli olduğu için düşünceleri de aynen onun gibi sığdı! "Ne konuşacağız ki" diye sordu mırıldanırcasına. Yiğit gözlerini kısıp anlamaz ifadesiyle istemsiz gülümsedi. Bu kadının kaç yüzü vardı tanımadığı, bilmediği? Onun böyle utanacağını çekineceğini asla tahmin edemezdi.
"Daha önce evlenmedim ama ne konuşacağımızı az çok tahmin ediyorum."
Peri'nin yüzü yanarken nefesleri sıklaştı. Teklifi kabul ettiği ana lanet olaydı keşke! Keşke dili tutulsaydı da bu oyuna girmeseydi. Başını yavaşça kaldırıp belli belirsiz gülümsedi.
"Şu an konuşmasak olur mu?"
"Olmaz."
"Neden?"
"Ben nişan takıp aylarca beklemeyi düşünmüyorum. En kısa zamanda evlenmek istiyorum. Eğer sen de kabul edersen konuşalım tarih belirleyelim. Davetli listesi hazırlayıp ona göre davetiye çıkaralım."
Peri'nin boğazı düğümlenirken içindeki çığlığı gülümsemesiyle yok etti.
"Benim yanımda olacak bir kişi var o da Gizem. Başka da kimse yok."
Yiğit sarsılsa da ses etmeyip kaldı bir süre. Doğru ya kimsesi yoktu. Kendisi kimi çağıracaktı? İçindeki çığlığı gülümsemesiyle bastırdıktan sonra dalgın ifadesiyle baktı. Böyle bir şeyi daha önce hiç düşünmemişti ki...
"Benim yanımda da sadece Ümit var."
Başını eğip acı dolu gülümsedikten sonra başını kaldırdığında bakışları Peri'nin acı dolu gözlerini buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensiz Asla
General FictionO adamın, mağrur ifadesiyle kimseye bakmadan yanımdan geçişini izledim. Babamı hapse attırıp beni bu hayatta yapayalnız bırakan o adama nefretle bakıp onu kutlayan kalabalığın içinden geçtim. Attığım her adım nefretimi artırırken intikam yemini etti...