75. Bölüm Fitne

2K 254 232
                                    

Höllö 🧚‍♀️

Günleri karıştırmışım bölümü yazmayı unutmuşum. Sevgili @kediyedublaj hatırlatmasaydı bölüm gelmiyordu. Teşekkür ediyorum güzel kız🌷

Uzun bir bölüm getirdim sizlere. Ve bu bölüm tahmin bekliyorum. Neden mi? Nedeni bölümde saklı. Tahminleriniz hikayenin daha değişik güzel yerlere gitmesini sağlayacak biliyorsunuz. O yüzden o güzel yorum ve tahminlerinizi bekliyorum.

Sensiz Asla kahvelerimiz hazır biliyorum.🌷
Multimedyada "Le Trio Joubran Masar" var. Bayılacağınızı garanti ediyorum. Kahveler sizden müzik ve bölüm benden. Keyifle okuyun🤗






Kızının söylediği sözlerden çok avukatın elinin tutmasında kalmıştı, aklı ve gözleri. Bakışlarını elinden çekip kızına soran gözlerle bakarken, Peri konuşmaya başlayınca duyacaklarından korkacağı hissi ayyuka çıktı. Çünkü kızını tanıyordu.


"Bizim Yiğit'le tanışmamız senin davan sonrası oldu" dedi Peri, sonra ne konuşacağını bilemedi. Nasıl anlatacaktı? İntikam için evlendim sonra sevdim, şimdi evliyiz senin bu duruşmandan da haberim yoktu? Peri'nin duraksadığını görünce Yiğit gözlerini Haluk'tan kaçırdı, sevdiği kadına baktı. Onu ilk kez böyle görüyordu. Bakışları buluşunca elini sıktı. Peri, konuşmadan başını sallayınca Yiğit Haluk'a döndü onun soran ifadesini bir an önce değiştirmek artık kendisine düşüyordu. Çünkü Peri tamam demişti. Çünkü sevdiği kadın ne anlatacağını bilemez durumdaydı.


"Haluk Bey, biz Peri'yle ilk sergisinde tanıştık. Sizin kızınız olduğunu bilmiyordum. Sonra öğrendim, Peri'yle konuştuk bana her şeyi anlattı. Ben aylardır araştırma yaptıktan sonra size yapılan oyunu öğrendim. Bu arada Peri'yle sık sık görüşmeye başladık ve-"


Haluk'un kafasında oturmaya başlayan sorular ve...


"Evet" dedi Haluk konuşmanın devamını bekliyordu. Peri hemen kalkıp yanına oturdu babasının ellerini tutup Yiğit'e bir an baktıktan sonra babasına döndü.


"Hep görmek istediğin sen yokken oldu, göremedin. Bunun için özür dilerim her şey o kadar çabuk oldu ki ben de anlamadım."


Haluk, kızına dikkatle bakarken belli belirsiz tebessüm etti sonra ciddileşti yanına oturan kızının elini sıkarken "ağzından duymak istiyorum" deyince Peri Yiğit'e baktı. Onun onayından sonra babasına bakıp başını eğdi.

"Biz evlendik" dedi. Haluk, bir süre sessiz kalırken sergideki tabloyu düşündü sonra Yiğit'e baktı, en son kızına.


"Tanıdın mı" diye sordu. Peri anlamayıp başını kaldırdı, babasına baktı. Tanıdın mı derken?


"Yiğit'i mi" diye sorunca Haluk başını salladı. "Evet" diye cevap verdi Peri. Haluk aynı ifadesiyle bakarken "beni ziyarete geldiğinde neden söylemedin" diye sordu. Peri cevap vermeyip kalırken Yiğit kalkıp yanlarına geldi, berjer koltuğa oturdu. 


"Haluk Bey, her şey birkaç gün içerisinde oldu. Biz de anlamadık."

Haluk, Yiğit'e dönüp "Yiğit Bey yanıma geldiğinizde evli miydiniz? Peri'yi sorunca konuyu değiştirmiştiniz" deyince Yiğit "evet" dedi. Sıkıntıyla soluyup konuşmasına devam etti.


"Söylemedim çünkü Peri tehlikedeydi. Onu korumak içindi her şey. Çünkü Onur sandığımızdan daha tehlikeli. İkimiz bir aradayken söylemek istedik. Biliyorum, bir baba için kabullenilebilir bir durum değil. Detaylara girsek çıkamayız belki zamanla anlatırız."


Sensiz Asla Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin