31. Bölüm Jakuzi

3.8K 589 248
                                    

31. Bölüme hoş geldiniz🌷

Herkese merhabalar❤️

Benim yazım tarzımı bilenler bilir ama bilmeyenlere de buraya yazıyorum. Bu platformu sık kullanamıyorum mail üzerinden bildirimleri görüyorum yorumları okuyorum. Bu yüzden günlük gelen onlarca mesajı okuyamıyorum.


Yazdığım tüm hikayelerde olduğu gibi bu hikayede de ilk bölümlerde ilerleme olmayacak. Pat intikam aşk yazmadım yazmayacağım. Bu tarzı beğenmeyen varsa platform geniş arkadaşlar o tarz hikayeleri okuyabilirsiniz. Burada ne okunma kaygım ne de vote kaygım var. Beğenen, ruhuna dokunduğum birkaç kişi varsa her şeye değer. Öyle büyük beklentilerim yok. Ben, belirlediğim kurguyu hissederek yazıyorum. Beğenip beğenmemek tercihtir. Tercihlere de saygım sonsuzdur.


Ben yazıp biriktiriyorum gün gelecek kitap olacak. Benden kitap istendiğinde vereceğim er ya da geç Allah'ın izniyle. Editörümden aldığım talimat bu. Ben burada yorum okumaktan keyif aldığım için yazıp atıyorum, sadece. Benim motivasyonumu sağlayan yorum yapanlara da tekrar tekrar teşekkür ediyorum🌷 Umarım mesajım yerine gitmiştir.


Verdiğiniz Vote'lar yaptığınız yorumlar için teşekkürü bir borç bilirim. Parmaklarınıza okuyan gözlerinize sağlık🌷


Multimedyada Model Ağlamam Zaman Aldı var. Gerçekten güzel bir şarkı. Bölümle iç içe değil ama bölümü okurken çok güzel oldu.

Ben yine baş tacı yorumlarınızı bekliyor olacağım. Kış Masalı'nı yeniden yazdığım için yorum cevaplamaya vaktim olmuyor ama elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım.

Sensiz Asla kahvelerimiz hazır biliyorum. Müzik de benden keyifle okuyun🌷









Kahverengi renklerin hakim olduğu odada getirilen çayından tek yudum almamıştı. Az önce yaşadıklarını düşünüyor, yaptıklarının hesabını soruyordu. Babasını elinden alan adamdan yardım istemişti! Hayatını mahveden adamdan yardım istemişti! İntikam almaya yemin ettiği adamdan yardım istemişti! Soğumuş çayı tazelenip yenisi gelince üzerinde tüten dumanı izlemeye başladı. Her şey o kadar içinde kalmıştı ki, içindeki ateşin tüten dumanı birikmişti ve az önce o duman gözyaşlarıyla birlikte çıkmıştı. Dumanı içinden çıkınca içindeki ateş daha da harlanıp yeni dumanlara bırakmıştı yerini. Kim bilir o içinden ne zaman çıkacaktı... Karşısında oturan adamı buldu gözleri. O da çayından tek yudum almamış başı önünde düşünüp duruyordu. Titrek nefesini içine hapsederken, alacağı intikamın gittiği yöne baktı. Soğuk, buz gibi hissiz adamın zayıf yönünü az önce kendine yardım edeceğini söylerken gözlerinde görmüştü. Kötü durumda olan kendini kurtarmaya çabalaması ve sonrası yardım edeceğini söylemesi... Sadece yardım edeceğini söyleyip bitirmemişti. Elimden gelenin fazlasını yapacağım demişti ve o sözüyle bu adamın hayatına ilk adımını atmıştı. Hem kendisine yardım edecek hem de kendisi içinde yeni dumanlara yer açan bu adamdan intikamını alacaktı. Öyle iyi oynayacaktı ki... Yeri gelecek gururunu hiçe sayacak yeri gelecek geçmişi unutacaktı ama hedefe varıp gül bahçesine geldiğinde kapıyı kapatmadan içindeki ateşle kurumuş dikenleri tutuşturacak, o adamı dikenli yollarda ateşin tam ortasında bırakacaktı. Önü kapalı kapı, arkası yol boyu ateş... Çayından bir yudum alıp düşünceli ifadesiyle duran adama baktığında yüzündeki gülümseme intikamın ilk adımının belirtisiydi.


Sensiz Asla Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin