28. bölüme hoş geldiniz🌷
Sizlere dopdolu bir bölüm getirdim. Değerli yorumlarınızı bekliyor olacağım🌷
Multimedyada Sezen Aksu Küçüğüm var. Dinleyerek okumanızı şiddetle sürünerek istiyorum😁🌷
Sensiz Asla kahvelerimiz hazırsa müziği açın ve bölümü keyifle okuyun🌷
O adamla son görüşmesinden sonra günlerce yürüyüşe çıkmayıp tüm hırsını kum torbasından çıkarmıştı. Attığı her yumruk o avukat bozuntusuna ve babasını o duruma düşürenlere gitmişti. Yüzsüz, aklınca özür dilemişti ama inanmıyordu! Şimdi de bir saattir beklediği yerde kini öfkesi daha da büyüyordu. Resimleri için randevu verilmişti ama bir saattir bekletiliyordu. Bu durum zoruna gitse de beklemekten başka çaresi de yoktu. Nihayet içeri giren kişiyi görünce yerinde kıpırdandı.
"Peri Hanım, beklettim sizi."
Peri, ses etmeyip adamın oturmasını klimayı açıp birkaç dosyayı incelemesini izledi.
"Resimleri görebilir miyim?"
Peri, soğuktan dolayı taktığı eldivenleri çıkarıp resimlerini gösteriyor adamın tepkisine bakıyordu.
"Böyle resimlerin alıcısı çok olmaz ama Gizem Hanım'a söz verdim."
Peri, duyduklarıyla yıkılırken sessizce yerine oturdu. Bu kadarı çok ağır gelmişti.
"Satamazsanız önemli değil, sergime koyarım."
Adam, nihayet Peri'ye çevirdi bakışlarını.
"Paraya ihtiyacınız var sanırım?"
Peri, hiç beklemediği sözleri duyunca ne söyleyeceğini bilemedi. Ağrına giden bu durumu yaşamak için ne yapmıştı?
"Evet, o yüzden buradayım."
"Ben de onu söylüyorum, satılmayabilir."
Peri, hiç beklemediği konuşmayla ne yapacağını bilemeyip adamın yüzüne baktı, bir süre.
"Siz istemiştiniz, o yüzden yapmıştım."
Adam, takmayan bir ifadeyle tekrar resimlere bakıp dudaklarıyla beğenmediğini gösteren hareketler yaptı.
"Gizem Hanım rica etti, olur demiştim ama benim müşteri portföyüm bu resimleri alacak kişiler değiller."
Peri, kendini sıkarken son bir kez daha şansını denedi.
"Vitrine koyunca dikkat çekebilir. Çünkü böyle çalışan olduğunu düşünmüyorum."
"Garanti veremem ama dediğim gibi, sanmıyorum ki satılsın."
Peri'nin artık sabrı taşmıştı son bir kez daha...
"Almayı düşünmüyorsunuz değil mi?"
İş yeri sahibi bir süre susup konuşmaya başlayınca Peri tükendiğini hissetti.
"Hatır için evet demiştim ama görünce vazgeçtim, almayacağım."
Peri'nin taşan sabrı sel olup akarken, ayağa kalktı. Bu adama söylenecek bir söz de yoktu. Taşa anlatsa, taş sedaya gelirdi ama bu adam... Resimlerini alıp eldivenlerini taktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensiz Asla
Ficción GeneralO adamın, mağrur ifadesiyle kimseye bakmadan yanımdan geçişini izledim. Babamı hapse attırıp beni bu hayatta yapayalnız bırakan o adama nefretle bakıp onu kutlayan kalabalığın içinden geçtim. Attığım her adım nefretimi artırırken intikam yemini etti...