Sofi kalkanı oluşturduktan sonra, savaşın sonu;
~Hayden~
"Hadisene Hayden, aç gözünü."
Beni biraz önce yaptığı gibi tekrar yavaşça dürttüğünde, rol yapmayı kesip, artık gözlerimi aralamam gerektiğini anlamıştım. Bilincim kısa bir süre önce açılmıştı ama yalnız olmadığımı hissederek, bunu bana yapanın o olduğunu varsaymış ve hala uyuyor numarası yapmaya başlamıştım.
Tereddüt ederek gözlerimi açtığımda, bedeni hafifçe üstüme eğilmiş adamla karşılaştım. Güneş tam arkasında parladığından yüzüne gölge düşürüyor, kim olduğunu anlamamı engelliyordu ama varlığının verdiği hissiyatı verebilecek bir tek kişi tanıyordum.
"Baba?"
Elini uzattı ve şaşırarak tuttuğumda, kalkmama yardım etti. Güneş şimdi solda kaldığı için deminkinin aksine yüzünü aydınlatıyor ve tahminimde haklı olduğumu söylüyordu.
"Hayden.."
Aniden başıma giren sızı ile yüzümü buruşturdum ve kafamı yere eğdim. Şakaklarıma masaj yapma girişimim, umutsuzdu. Yine de pes etmeyip parmaklarımı oradan çekmediğim saniyeler sonra, acım hafifleyip başımı kaldırmama izin verdiğinde Apollon, iki parmağını alnımın ortasına koydu ve dokunduğu yerin karıncalanmasını hissettikten biraz sonra, ağrım yok olmuştu.
Teşekkür etmek için kelimelere ihtiyacım yoktu çünkü ona minnetle baktığıma emindim. Bu yüzden uzatmama kararı aldım ve aklımda dolaşan soruyu sordum
"Ne oldu burada?"
Sorumun çok uzun bir cevabı olduğu belliydi çünkü nasıl başlayacağını düşünen bir hali vardı.
"Hypnos."
Tavrına karşılık ağzından tek bir kelime çıkması yeterince şaşırtıcı değilmiş gibi söylediği şey de yeterince beklenmedikti. Onu bana her şeyi anlatması için zorlamaya başladığımda oldukça rahatsız olduğu belliydi ama umrumda olmadı çünkü cevaplara ihtiyacım vardı. Sorularım birbiri ardına geldiği için cevaplamadığını düşünerek en çok merak ettiğimi sordum.
"Kalkan.. Nasıl oldu bu?"
Altın sarısı bukleleriyle yüzündeki ifadeyi kapatmaya çalışıyordu. Bunu biliyordum çünkü şu ana kadar kimden aldığımı bilmediğim özellik, konuşmalardan en büyük kaçış silahımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Princess Of The Hell *Yunan Mitolojisi*
FanfictionBen Sofi. Yeraltının prensesi, Hades'in kızıyım. Yani bir zamanlar öyleydim. Kimi kandırıyorum ki Hiç olmadım. Ben Sofi. Gökyüzünün prensesi, Zeus'un kızıyım. Yani öyle olmam gerekiyordu. Kimi kandırıyorum ki Hiç olamayacağım. Fantastik #1 Yunanmi...