Zdravím, tak sme sa opäť dožili polky týždňa, čo znamená, že sa k slovu konečne dostávajú Ryler. Časť nie je nijako prevratná, len taká oddychová, no som na ňu hrdá, pretože od tejto kapitoly som opäť získala chuť písať WH... Tak snáď sa bude páčiť aj vám :)
Tyler
Vzhľadom na tú únavnú cestu, ktorou sme zabili takmer celý deň, čakal som, že len čo sa vrátime z večere, Ruby bude chcieť ísť spať. Avšak, prekvapila ma, keď vyhlásila, že keďže sa nachádzame v domove filmového priemyslu, mali by sme to osláviť tak, že si nejaký film pozrieme. Neškriepil som sa s ňou, keď ponúkla, že mi pustí svoj obľúbený. Skutočne som bol zvedavý, čo to bude, aký ďalší kúsok zo seba mi odhalí. Ona už videla najobľúbenejšiu sériu môjho detstva, na ktorú som stále nedal dopustiť.
Nechal som ju ísť použiť sprchu ako prvú, aby sa zohriala, keďže mi neušlo, ako sa trasie od zimy. Kým bola v kúpeľni, napísal som správu mame, aby som ju uistil, že som v poriadku a kde sa práve nachádzam. A potom, so svalmi zaťatými od znechutenia a výčitiek svedomia som otvoril skupinový čet s chalanmi z gangu a klamal im o tom, ako pokračujem s Ruby.
Náš vzťah sa síce zmenil zo striktne platonického na niečo viac, ale to nebola ich vec. Možno som ich kŕmil nechutnými detailmi, ale jediné, čo ma držalo nad vodou a ďalším emocionálnym zrútením bolo vedomie, že sú to lži. Nech už sa medzi mnou a Ruby stane čokoľvek, bude to patriť iba nám.
Pošli nám fotky, ty sebecký bastard! Dent, jeden z tých debilov, napísal. Odignoroval som ho a vypol čet kým sa to stihlo zvrtnúť na niečo horšie.
S Ruby sme sa vymenili, ja som si skočil do sprchy a viac než šťastný zo seba zmyl pozostatky náročnej cesty. Keď som vyšiel, Ruby už ležala zababušená v posteli, ryšavé vlasy zviazané do neporiadneho drdola a televízor bol zapnutý. Obzrela sa na mňa s úsmevom na perách a potľapkala druhú stranu postele.
Prudko som sa nadýchol, keď ma prepadlo niekoľko silných emócii naraz a prinútil som nohy, aby sa pomaly pohli k posteli a aby som sa tam nevrhol ako dvojčatá na posledný kúsok koláča. Vedomie, že mi vôbec dovolí byť pri nej tak blízko... Akosi sa mi podarilo získať si jej neochvejnú dôveru, čo ma len primälo cítiť sa ako ešte väčší hajzel pre to, k čomu ma gang donútil. Otvoril som ústa, odrazu som mal takú neodmysliteľnú túžbu vykašľať sa na to a povedať jej pravdu, ibaže Ruby netrpezlivo mľaskla jazykom.
„No tak, nechcem zaspať v tej najlepšej časti."
Vliezol som si pod prikrývku vedľa nej. „Ruby, som dostatočne veľký muž na to, aby som priznal, že som videl Titanic, no nie som si istý, či to prežijem aj druhýkrát."
Modré oči jej pobavene žiarili a obdarovala ma tajomným úsmevom. „Počkaj si na to."
Stlačila play a po menej ako minúte som si s nemalou dávkou úľavy uvedomil, že to nie je Titanic a súdiac podľa tej temnej atmosféry to nie je ani nič podobne romantické. Šokovane mi padla sánka, keď sa na môj veľký údiv na obrazovke objavil názov filmu – Sedem. Ruby sa zasmiala, viac než spokojná sama so sebou, pretože sa jej podarilo ma prekvapiť.
„Toto je tvoj obľúbený film?"
„Áno," odvetila hrdo. „Je perfektný a aj napriek tomu, že nie som veľká fanúšička Brada Pitta, nikdy nebudem mať dosť tohto majstrovského diela. Mohla som mať tak trinásť, keď som tento film videla po prvýkrát a bola pripravená na to, že z neho budem mať nočné mory. Namiesto toho som sa však doň zamilovala a odtiaľ plynie moja láska ku kriminálkam a záhadám."
YOU ARE READING
Wild Heart [His Bad Boy Ways #4]
Teen Fiction*Voľné pokračovanie príbehu Side Effect* Tyler Anselin je gangster a bad boy, ktorého predchádza jeho kriminálna povesť. Hlboko vo vnútri je však citlivý a zlomený chlapec, ktorý mlčky volá o pomoc. Ruby Gellerová je introvertka, baletka, dievča...