*VAROVANIE!! Kapitola obsahuje scény vhodné pre čitateľov 18+, takže čítajte len na vlastné riziko*
A toto myslím ako môj úvodný obkec bohate stačí ;D
Tyler
Do hotela sme sa vrátili prakticky behom, no aj tak sme boli do nitky premočení, zanechávali za sebou mokré stopy celú cestu k výťahu aj k izbe. V tej chvíli sme sa však mali dôležitejšie starosti, ako napríklad nezamrznúť alebo nechytiť zápal pľúc. Rýchlo som skopol z nôh topánky, odhodil bundu a naznačil Ruby, aby urobila to isté. Všimol som si, že má pery úplne fialové.
Vzal som ju za ruku a ťahal do kúpeľne. Grand-mére ma naučila tento trik ešte keď som bol malý chlapec a mal takú čudnú záľubu blázniť sa vonku počas dažďa. Kľúčové je rýchlo sa znovu zahriať a najlepšia je na to rýchla horúca sprcha. Toľko som povedal aj Ruby, kým som nastavoval vodu na tú správnu teplotu.
„Nebuď tam veľmi dlho, len sa zahrej a obleč si to najteplejšie, čo máš so sebou," radil som jej. Drkotajúc zubami, zmohla sa len prikývnuť a keď spustila ruky k svetru, vzal som to ako znamenie odísť.
„Počkaj, kam ideš?" zavolala za mnou Ruby a ja som stuhol vo dverách. „Musíš mrznúť a – a... Tyler, kým skončím, premrzneš na kosť."
Pomaly som sa na ňu otočil a len tak na ňu zízal. Uvedomuje si vôbec, čo hovorí? Čo odo mňa chce? Podľa toho, ako odo mňa bočila očami a prešľapovala z nohy na nohu si toho bola viac než vedomá. Prudko som sa nadýchol a vrazil si obe ruky do vlasov. Kurnik, prečo ma tak mučí? Prečo ma tak pokúša? Musí predsa vedieť, ako – ako to môže skončiť...
„Ruby..." zašepkal som a hlas mi znel ako keby som mal v krku šmirgeľ.
„Tyler." Vzhliadla ku mne, v pohľade železné odhodlanie. „Je tam dosť miesta pred dvoch."
Merde!
Nestihol som nič namietnuť, keď si prevliekla mokrý sveter cez hlavu, za ním nasledovalo aj tielko až kým tam nestála len v jednoduchej čiernej podprsenke. Celé telo sa jej triaslo od zimy, no líca mala aj tak červené. Na sucho som prehltol, keď rozopla gombík na džínsoch, potiahla zips a prisahám, že som ani nedýchal, keď džínsy odkopla na hromadu svojho oblečenia.
„Nikto predsa nepovedal, že musíme byť nahí..." zašepkala.
Najskôr by som tam stál nepohnute ako socha až do skonania sveta, keby ku mne nepodišla a nezaťahala za moju mikinu. Zadíval som sa na ňu a nechápal, kde sa to v nej vzalo, kde sa vzala odvážna a spontánna Ruby, ktorá sa chce spolu sprchovať. Stále mierne mimo som proste len zdvihol ruky, čomu sa zasmiala.
„Si na mňa príliš vysoký," pripomenula mi. Mechanicky, ako robot som si vyzliekol mikinu aj tričko pod ňou a len veľmi dúfam, že sa mi ruky triasli od zimy, keď som si rozopínal nohavice.
Ruby ma chytila za ruku a kráčala k sprche, ktorá napĺňala celú mramorovú kúpeľňu parou. Už som nepotreboval horúci kúpeľ – pohľad na Ruby ma rozpaľoval úplne iným spôsobom. Snažil som sa na ňu príliš necivieť, no nedarilo sa mi to. Bola taká krásna! Bola útla a drobná, na prvý pohľad by ste sa báli, že sa zlomí ako porcelánová bábika ak ju stisnete prisilno. No už som poznal pravdu, je sinejšia, než sa zdá. Ruky ma svrbeli, čo som sa jej tak veľmi túžil dotýkať – dotknúť sa každej krivky, každého kúska slonovinovej pokožky, vryť si do pamäti každú jednu pehu či malú jazvu... Mokré ryšavé vlasy mala prehodené cez plece, lepili sa jej na chrbát.
YOU ARE READING
Wild Heart [His Bad Boy Ways #4]
Teen Fiction*Voľné pokračovanie príbehu Side Effect* Tyler Anselin je gangster a bad boy, ktorého predchádza jeho kriminálna povesť. Hlboko vo vnútri je však citlivý a zlomený chlapec, ktorý mlčky volá o pomoc. Ruby Gellerová je introvertka, baletka, dievča...