Zuchtend pak ik mijn spullen in en zet de tassen voor bij de auto neer. Ik heb de hele vakantie op de camping gestaan dus het zijn mega veel spullen om in te pakken! Als ik dan eindelijk klaar ben ga ik even zitten en denk terug aan deze vakantie. Ik ben naar mijn vaste camping geweest, een half uurtje van mijn huis vandaan, we hebben hier namenlijk een stacaravan. Dit betekend dat deze het er het hele jaar staan en ook van ons is. Ik ben hier dus ook al veel vaker geweest want we gaan ook vaak in de weekenden of andere vakanties.
Ik vind het helemaal niet zo leuk als andere mensen zouden denken. Ik krijg vaak reacties zoals: "ohh, wat leuk dan kan je de hele vakantie zwemmen" "ik ben jaloers de hele vakantie op vakantie? Dat zou ik ook wel willen!" "Dat lijk me zo gezellig, vaste vrienden en dus een hele vakantie gezelligheid!" Dat is nou precies mijn probleem: "ik heb daar geen vrienden!"
Dus ja, wat heb ik dan de hele vakantie gedaan? Ehmm, lezen, een beetje gitaar spelen en ehmm ik denk nog meer lezen... Kortom 100 boeken verder en zonder spannende verhalen waar ik naartoe ben geweest en hoe leuk ik het wel niet heb gehad, ga ik terug naar school! En het ergste is nog: waarschijnlijk gaan we de weekenden, andere vakanties en vrije dagen waarop ik thuis lekker met vriendinnen zou kunnen afspreken weer naar de camping zoals we nu al een paar jaar doen! Nu alweer zin in...😒Ik schrik op uit mijn gedachten als papa me vraagt of ik even de hond wil aanlijnen en alvast naar de auto wil lopen omdat we zo terug naar huis gaan. Eindelijk, we gaan! Ik pak snel de riem en een snoepje en roep mijn hondje, ze komt er meteen aangerend. Normaal is ze echt een deugniet maar als je snoepjes hebt luistert ze ineens wel heel goed...
Ik doe de riem om en loop naar de auto, mijn ouders en mijn irritante broertje (Hij vind het wel leuk op de camping want hij heeft geen vrienden nodig. Hoe dan?!) komen er ook aan en we vertrekken. Gelukkig is het maar een halfuurtje rijden dus ik lees nog even een fanfictie in de auto.Thuis aangekomen moet de auto uitgeladen worden. "J/n, help je ook even mee?" Pffff, als het dan echt moet... Ik zucht en loop naar de auto. Als de auto eindelijk is uitgeladen ren ik snel naar boven naar mijn kamer. Mijn kamer is best wel groot want ik slaap op zolder, hij is nog wel mega kinderachtig. Ik wil er zo graag iets aan doen maar ja, als ik buitenschool een keer tijd heb moeten we weer zonodig naar de camping.
Ik loop naar mijn raam en zet hem wagenwijd open. "Oeh, frisse lucht!" En begin met spullen uitladen. Als ik daar eindelijk mee klaar ben neem ik uitgebreid de tijd om alle social media bij te werken. Nog een nadeel aan de camping: geen WiFi en dat merk ik vooral op dit soort momenten. Ik ga naar YouTube en zie dat spaze een paar nieuwe video's heeft geplaatst en ga ze snel kijken. Ik ben geen echte fan maar vind de video's wel leuk om naar te kijken. Als ik halverwege de tweede video ben, hoor ik iets. Ik zet zuchtend de video stil en luister dit keer beter. "J/n, eten!" Hoor ik vanaf beneden. Ik loop naar beneden. "Hè hè, daar ben je eindelijk. Ik heb wel 5 keer geroepen!", zegt mama geïrriteerd. "Sorry mam"Ik kijk naar de tafel en zie er 4 pizza's liggen. "Oehh, lekker pizza! Daar had ik net zo'n zin in!" "Mooi zo, dat hadden wij nou ook", zegt papa lachend. We eten de pizza's op en ik laat (met tegenzin) de hond uit. Als ik terug kom ga ik weer YouTube kijken totdat het weer tijd is om naar bed te gaan, want morgen moet ik alweer naar school.
"I think it's better now, better now I go
I'm better off, I'm better off alone"Ik open mijn ogen en zet mijn wekker uit. Ik stap uit bed en ben gelijk vrolijk. "Wat een heerlijk nummer is dat toch!" (Voor degene die het nog niet door hadden, het nummer is better now van Davina Michelle. Echt love naar dat nummer het is in een woord geweldig!💕)
Als ik beneden kom zie ik dat de tafel half gedekt is, ik dek de tafel af eet mijn ontbijt en zorg voor mijn eten en drinken voor in de pauzes. Als ik daar meebezig ben loopt mijn broertje de kamer in. "Goeiemorgen j/n" "Goeiemorgen j/b" Ik loop naar boven en poets mijn tanden. Inmiddels is mijn moeder ook wakker, papa is al naar het werk. Loop nog even een rondje met de hond en ga op de fiets naar school.
Eenmaal op school aangekomen zet ik mijn fiets in de fietsenstalling en loop naar binnen. Maar als ik in de deur opening sta en de aula in kijk schrik ik me rot...
Heyy, dit was het eerste echte deel van mijn verhaal. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden! Tips en ideeën zijn altijd welkom in de reacties (ik ben ook nog maar net begonnen dus het verhaal is verre van perfect). Ik weet nog niet wanneer ik nieuwe delen ga plaatsen, ik hoop zo snel mogelijk!💕
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Teen FictionIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen