We zitten al drie uur te wachten in de wachtkamer als er eindelijk een arts naar ons toe komt lopen...
Pov Sem vd
Iedereen gaat gelijk rechtop zitten. 'J/n is in een slechte toestand', zegt de arts met een ernstig gezicht en ik zie Tommy moeite doen om niet in huilen uit te barsten. 'We doen ons best om haar te kunnen redden, maar het gaat moeilijk worden'. Nu kan Tommy zijn tranen niet meer inhouden. 'J/n heeft een zware hersenschudding en daarbij een gebroken been. Als ze nog wakker wordt is het de vraag of ze haar geheugen nog heeft. Sorry, wij ons best om haar erboven op te helpen.' 'Dank u wel', zegt Melle. 'Weet u ook wanneer j/n ongeveer wakker wordt, als ze wakker wordt?' Bij de laatste zin hoorde ik Melle twijfelen om hem uit te spreken. 'Waarschijnlijk pas over een week, dus jullie kunnen voor nu het beste naar huis gaan. We laten het weten als er weer nieuws is.'Pov Khalid
We lopen weg uit het ziekenhuis, maar niemand durft iets te zeggen. Ik denk aan j/n, een lief en vrolijk meisje, dat nu door mijn schuld in het ziekenhuis ligt. Als ik nou gewoon een manier gevonden had om het busje veilig te openen in plaats van te slopen was dit allemaal niet gebeurd.Pov V/n
Mijn beste vriendin in het ziekenhuis en we weten niet eens of ze wakker wordt! Ik kan niet stoppen met huilen en tril als een gek! Gelukkig heb ik Alessio, hij houdt mijn hand vast en probeert me te troosten maar ik mis j/n. Ik mis j/n nu al, ik mis haar leuke lach, ik mis haar drukte en ik mis zelfs haar irritante opmerkingen op alles wat ik verkeerd doe!Deze week is een hel! Ik ga naar school maar kan mijn hoofd niet bij de les houden omdat ik telkens aan j/n denk en wordt er daardoor ook regelmatig uitgestuurd. 'S avonds kan ik niet slapen, want ik zit met mijn gedachten bij j/n. Door het slaaptekort heb mega wallen op mijn gezicht en zie ik er niet uit! Maar Tommy zag er nog slechter uit dan ik! Hij heeft net als ik mega wallen, maar daarbij ook rode ogen van het huilen. We hebben hem geprobeerd op te vrolijker maar het heeft niet geholpen. Ik hoop dat j/n snel wakker wordt en alles weer wordt zoals het was. Ik mis mijn vriendin...
Ik klap mijn dagboek dicht en vak achterover op mijn bed. Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik weet het echt niet meer! Ik begin te huilen terwijl er van alles door mijn hoofd gaat, maar ik heb niet de energie om me erop te kunnen concentreren. Na een tijdje val ik toch, terwijl ik dat normaal niet kan als ik van streek ben, in slaap. Het zal de vermoeidheid wel zijn.
Pov Tommy
Ik loop de school uit terwijl ik iedereen gedag zeg. Ik pak mijn fiets en fiets zo snel mogelijk naar het ziekenhuis! Ook al weet ik bijna zeker dat ze niet wakker is, toch wil ik haar zien! Ik wil haar hand kunnen vasthouden, haar kunnen vertellen hoe saai het is op school zonder haar en als ik weer wegga een afscheidskus kunnen geven. Dit doe ik al een week lang zo. Elke dag ben ik bang om haar te verliezen, elke dag kom ik langs om te checken of ze er nog is. Over een tijdje zal dat niet meer zo zijn, dan is ze... Stop Tommy! Zeg ik in mijn hoofd tegen mezelf. Zo mag je niet denken! J/n is een doorzetter, ze zal blijven vechten tot ze niet meer kan. Ze gaat dit gevecht winnen, het moet!Dan hoor ik getoeter, ik schrik op uit mijn gedachte en trap snel op mijn rem. Oké, hou je gedachten bij het verkeer anders lig jij dalijk ook in het ziekenhuis, denk ik. Snel fiets ik verder, ik ben er bijna.
Pov Tommy
Ik kom aan bij de fietsenstalling en zet mijn fiets tussen alle andere fietsen. Ik zet hem op slot en loop snel naar binnen. Ik weet inmiddels de weg naar de kamer waar j/n ligt, maar toch moet ik in de lange rij gaan staan voor de balie. Voordat ik haar kan bezoeken moet ik me aanmelden.Terwijl ik sta te wachten krijg ik een appje van V/n: 'Doe haar de groetjes van mij' 'zal ik doen' reageer ik en ik doe mijn telefoon weer terug in mijn zak want ik ben aan de beurt. 'Hallo, wat kan ik voor je doen?' vraagt de vrouw achter de balie. 'Ik kom op bezoek', zeg ik. 'Oké, voor wie?' 'J/n (je achternaam)' 'Oh' zegt de vrouw, 'Dan heb ik nieuws voor u' En ik kijk haar vragend aan...
Hoii, sorry dat ik nu pas weer wat upload. Ik had dit deel al een klein stukje geschreven maar had daarna geen inspiratie meer. Elke keer als ik weer verder wou schrijven lukte het niet en had ik er daardoor geen zin meer in. Maar ik heb het deel afgeschreven. Ik probeer weer te gaan uploaden, maar verwacht er niet te veel van want dat heb ik ook al 20 keer beloofd en steeds doe ik het niet. Sorry daarvoor♥️ Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en ik hoop dat dit verhaal een klein beetje helpt tegen de verveling🥰
Xxx spazeverhalen💋
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Novela JuvenilIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen