Deel 51

286 8 0
                                    

'Oh' zegt de vrouw, 'Dan heb ik nieuws voor u' En ik kijk haar vragend aan..

Pov Tommy
Ik kijk de vrouw vragend aan. 'J/n is net wakker geworden, ze is nog niet bij bewust zijn dus wees daar op voorbereid', zegt de vrouw met een ernstig gezicht. 'Bedankt', zeg ik tegen de vrouw en ik loop snel naar de kamer van j/n. Ik kan niet wachten haar te zien!

Als ik de deur open doe, zit j/n rechtop in haar bed. Ze kijkt me aan en begint te glimlachen. Ik loop twijfelend naar haar toe, omdat ik niet weet of ze me nog kent. Maar dan zegt ze: 'Je mag best iets sneller lopen hoor Tommy!' Ik kan mijn tranen niet meer tegenhouden en ren jankend op haar af. 'Ik heb je zo gemist! Ik dacht dat je niet meer wakker zou worden!' breng ik nog net uit tussen het huilen en het knuffelen door.

Pov j/n
De deur gaat open en ik draai mijn hoofd snel richting de deur. Dan komt Tommy binnenlopen en mijn hart maakt een sprong! Ik heb hem zo gemist! Hij loopt twijfelend naar me toe en ik zeg tegen hem dat hij best iets sneller mag lopen. Op dat moment schieten de tranen in zijn ogen en rent hij naar me toe.

Als we elkaar loslaten zie ik veel vragen in zijn ogen. 'Ga zitten', zeg ik. 'De doctoren hebben me al verteld wat er met me is gebeurd dus dan kan ik het je uitleggen.' Hij pakt de stoel en komt naast me zitten en kijkt me gelijk weer aan en ik begin met mijn verhaal. 'Ik zal beginnen bij het begin. In het busje ben ik met mijn hoofd tegen de wand geklapt doordat ik me niet meer kon tegenhouden. Ik raakte door de harde klap in coma, maar ik kon jullie nog horen. Ik heb gehoord dat ik naar het ziekenhuis ben gebracht en daar hoorde ik alle artsen overleggen over wat er wat me aan de hand was. Ik hoorde alles maar kon niet reageren, echt als ik dat kon had ik je kunnen helpen in de tijden dat je er doorheen zag. Sorry, ik..'

Pov j/n
'Daarvoor hoef jij geen sorry te zeggen, daar kan je niets aan doen schatje', zegt Tommy begripvol. Ik knik en ga weer verder met mijn verhaal. 'Ik hoorde dat je elke dag kwam, hoe zwaar je het had doordat ik hier lag. Ik hoorde dat je me vertelde over al je problemen en over de rest. Ik hoorde hoe het met jou en de rest ging op school, maar ook hoe moeilijk jullie het hadden. Sorry, wat ik jullie heb aangedaan. Echt sorry, als jullie me niet meer willen zien snap ik het. Ik heb jullie echt heel veel pijn gedaan.' Na die laatste zin sla ik mijn ogen neer. 'Ben je helemaal gek geworden, tuurlijk wil ik je nog zien! Juist nu! In deze periode heb ik gezien hoe belangrijk je voor me bent, in heb je gemist j/n. En daar kan jij niets aan doen. Ik weet ook zeker dat de rest je nog wil zien, ze zullen mega blij zijn als ze horen dat je weer wakker bent!'

Ik durf weer op te kijken en kijk recht in de ogen van Tommy, dan kan ik me niet meer inhouden. Ik zoen hem, hij gaat er gelijk in mee. Wat heb ik dit gemist! Ik hoorde zijn stem, hij kwam elke dag maar ik kon niet reageren. Ik hoorde zijn pijn maar kon er niets aan doen. Ik luisterde naar zijn problemen maar kon geen advies geven. Het was in een woord verschrikkelijk! De tranen stromen over onze wangen en als we de kus afbreken kijken we elkaar glimlachend aan. 'Ik hou van je' zegt Tommy. 'Ik nog meer van jou', antwoord ik. Ik schuif op zodat hij naast me kan komen liggen. 'Mag ik?' Vraagt hij. 'Tuurlijk mag je! Kom!' Antwoord ik misschien iets te enthousiast maar dat kan me niets schelen. Ik ben weer terug bij de jongen van wie ik houd! En hij weer bij mij! Ik ben op dit moment helemaal gelukkig!

'Zullen we de rest bellen?' Vraagt Tommy en ik knik. Hij pakt zijn telefoon en vraag voordat hij belt: 'Ben je klaar voor een flinke dosis blijdschap?' 'Hebben we die net nog niet gehad dan?' vraag ik hem lachend en ik geef hem een kusje. Hij klikt op bellen en ik wordt heel zenuwachtig, maar veel tijd om daarover na te denken heb ik niet want dan neemt V/n op...

Een nieuw deel🥰

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu