Deel 33

486 15 1
                                    

Dan doet hij iets wat ik nooit van hem had verwacht...

Pov Semmie
We staan buiten te wachten op de limousine als ik zie dat Eva het heel koud heeft. Ze staat in haar prachtige jurk met een dun jasje te klappertanden. Ik doe mijn jas uit en leg die over haar schouders heen. Ze kijkt me verbaasd aan maar geeft me een kus op mijn wang als dank en ik begin te blozen. 'Oehhh, zag ik iets?' zegt Khalid waardoor hij het hele moment van mij en Eva verpest. 'Khalid houd je bek!' zeg ik gelijk. 'Ik wist niet dat je agressief was🥴' zegt Khalid. Ik kijk hem boos aan maar zeg verder niets meer.

Na ongeveer 5 minuutjes wachten komt de limousine eraan rijden. Khalid loopt naar de chauffeur en Eva kijkt mij vol ongeloof aan: 'Is dit jullie vervoersmiddel?!😱' 'Ja, stap maar in', zeg ik terwijl ik de deur voor haar openhoud. Als Eva in de limousine zit stap ik zelf ook in en de rest komt er ook achteraan. We rijden terug naar de camping en het is alweer mega gezellig!

Pov Melle
Het is in de limousine ook weer heel leuk met deze groep. Ik zie ook hier en daar wat setjes ontstaan: J/n en Tommy en v/n en Alessio, waren al close. Maar nu zijn ook Semmie en Eva en Feline en Tim heel close. Ik ben erg blij voor de jongens, die meiden zijn mega aardig en leuk. Het zullen vast erg goede relaties worden.

Na een tijdje tijden komen we aan bij het huis waar Feline en Eva slapen. 'Ahh', zegt Feline, 'wij moeten gaan'. 'We spreken snel nog een keertje met z'n allen af!' zeg ik gelijk. 'Goed idee', reageert de rest. 'Mogen we jullie nummers?' vraagt Semmie nog. 'Die geven J/n en V/n wel, wij moeten nu echt gaan!' Feline en Eva geven iedereen nog een knuffel en zwaaien ons uit als we wegrijden.

Pov j/n
Als we in de limousine zitten en naar de camping rijden, merk ik pas hoe moe ik eigenlijk ben. Ik gaap en leg voorzichtig mijn hoofd op Tommy's schouder. Hij glimlacht naar me en slaat een arm om me heen. Yes, denk ik in mezelf, hij vindt het goed! Terwijl ik op Tommy's schouder lig denk ik na over ons. We zijn nog niet officieel maar hebben wel gezoend, we zijn heel close en ik hoop dat het wat wordt. Maar ik durf hem zelf niet te vragen😬. Ik ben bang dat hij toch nee zegt of dat ik onze vriendschap verpest.

Ineens voel ik een kus op mijn wang, ik open mijn ogen en Tommy zegt: 'We zijn er'. Ik stap de limousine uit en we lopen met de hele groep naar onze caravan. Daar geven v/n en ik iedereen nog een knuffel en spreken we af om morgenvroeg om 11 uur bij ons te gaan ontbijten. Dus v/n en ik verzorgen het ontbijt. Na nog een keertje iedereen bedankt te hebben voor deze geweldige avond lopen de jongens weg en gaan v/n en ik naar binnen.

Ik plof op de bank en doe gelijk mijn hakken uit. V/n doet precies hetzelfde. Daarna pak ik mijn telefoon en zet Eva en Feline in de groepsapp met de jongens. 'Zullen we de make-up eraf halen?' vraagt v/n. Ik knik en we lopen samen naar de badkamer. Als alle make-up eraf is doen we onze jurken uit en onze pyjama's aan. We borstelen ons haar door en poetsen onze tanden en liggen binnen een halfuurtje in bed.

'Het was echt geweldig', zegt V/n. 'Ja klopt, maar ik ben nu echt kapot!' reageer ik. 'Ja ik ook!' zucht v/n. 'ik ga slapen, anders ben ik morgen echt een levend spook als dat al niet zo is!' Zeg ik. 'Ja, ik ook' 'Slaaplekker💕' 'Weltrusten😘'

Pov Tommy
Gisteravond ben ik al snel in slaap gevallen, want ik was doodmoe. Maar vanochtend was ik al om 9 uur wakker. Ik zit een beetje op mijn telefoon als ik zie dat j/n ook online is. Ik app haar en zeg: 'Heyy, ook al wakker?' En ze antwoord: 'Ja, ik slaap nooit echt zo goed uit' 'Haha ik ook niet' reageer ik. 'Maar ik ga beginnen aan het ontbijt💕' zegt J/n dan. 'Is goed, tot straks♥️' antwoord ik. 'Tot straks😘' stuurt j/n terug. Ik ben benieuwd wat voor een ontbijt dat wordt, als ze nu al begint moet het of heel veel, of heel lekker zijn😂.

Pov j/n
Het is inmiddels 9:30 en v/n ligt nog steeds te slapen. Ik besluit alvast aan het ontbijt te beginnen, we eten pannenkoeken met verse aardbeien. Ik weet het: pannenkoeken is een beetje een apart ontbijt maar ik vind dat het altijd kan. Het is gewoon zo lekker 🤤! Ik begin met het maken van het pannenkoekenbeslag en snijd de aardbeien alvast in pakjes. Daarna heb ik al een groot deel van de tafel gedekt als ik een geluid achter me hoor...

De duizend reads😍 Thx iedereen die mijn verhaal leest🥰🥰

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu