Ik kijk naar voren en kan het bijna niet geloven...
Pov j/n
Er staat een limousine voor ons klaar! 'Hebben jullie dit geregeld?!' vraag ik verrast aan de boys. 'Dit is Khalid's idee en hij heeft het ook allemaal geregeld', zegt Melle meteen. Ik loop naar Khalid toe en geef hem een knuffel. 'Bedankt Khalid', zeggen v/n en ik tegelijk. 'Geen probleem meiden', zegt Khalid. 'Zullen we dan maar instappen?', vraagt Tim. Iedereen knikt en we stappen in de limousine.Als ik de limousine in stap zie ik pas hoe luxe deze ook van binnen is. Bijna alles is er zwart, maar het wordt verlicht met gekleurde led-lichtjes. Er staat een soort DJ-set om zelf onze muziek uit te kunnen kiezen. En er staat zelfs kinderchampagne voor ons klaar! 'Khalid dit is echt geweldig!, roep ik. 'Ja, vind ik ook!' zegt V/n er gelijk achteraan. Khalid glimlacht maar dan gaat het raampje tussen onze zitplek en de chauffeur open. 'Kunnen we rijden?' vraagt de chauffeur. 'Ja', antwoordt Tim en we rijden stijlvol richting het feest.
Pov Tommy
Dit rit met de limousine was geweldig! We kozen eigen nummers uit, gingen helemaal los, dronken kinderchampagne alsof ons leven er van hing en maakten daarna nog een paar foto's voor insta. Maar nu zijn we toch echt bij het feest aangekomen. Iedereen stapt uit de limousine en voor ons zien we de ingang van een grote zaal. We bedanken de chauffeur en lopen maar binnen. Ik pak voorzichtig j/n's hand vast, ik wil haar niet kwijtraken in de drukte van binnen. J/n glimlacht even naar me als ze mijn hand voelt, pakt hem vast en loopt daarna samen met mijn naar binnen.Als we binnenkomen zien we dat we bijna de eerste zijn. 'Oh, we zijn bijna de eerste!' roept Semmie over de muziek heen. 'Dan kunnen we een goed plekje uitzoeken!' roept j/n vrolijk terug. We lopen met z'n allen een rondje door de zaal en gaan daarna aan een statafel ongeveer midden in de zaal maar wel dicht bij de bar staan.
Pov Semmie
We zijn in de mega grote zaal en hebben een goed plekje gevonden. Dicht bij de bar dus drinken komen we vanavond in elk geval niet te kort! Ik klets gezellig met Melle over van alles en nog wat en het wordt steeds drukker. Op een gegeven moment komen er 2 hele knappe meisjes in mega mooie jurken naar onze tafel lopen. Ze lopen maar j/n en v/n toe en j/n en v/n draaien zich precies op het juiste moment om.Pov v/n
Ik draai me om en daar staan Eva en Feline! 'Heyy, wat doen jullie hier?!' vraag ik blij maar verbaast. 'We logeren samen een nachtje bij mijn tante hier in de buurt. Maar ja, dan zie je dat er een feestje is, dus dan moeten we er naartoe😁' zegt Eva. 'Gezellig! Kom er gezellig bij staan!' zegt j/n. Eva en Feline komen erbij staan en stellen zich voor aan de jongens. Tijdens het voorstellen zie ik Semmie en Tim al kijken, dit gaat een geweldige avond worden...Pov Tim
We staan gezellig te kletsen als er opeens 2 mega knappe naar j/n en v/n toelopen. Ze staan met z'n vieren even te kletsen maar komen dan bij onze groep staan. Feline en Eva stellen zich voor in ik denk alleen maar: Feline, ze heet Feline, onthouden Tim! Nadat Feline en Eva zich hebben voorgesteld, bied ik aan om wat te drinken te gaan halen. 'Ik loop wel mee, zoveel glazen kan je moeilijk alleen dragen', zegt Feline gelijk en ze glimlacht naar me. Ik smelt, die glimlach is zo cute😍.Als iedereen heeft doorgegeven wat hij of zij wilt drinken lopen Feline en ik richting de bar. 'Hoe kennen jullie v/n en j/n eigenlijk?' vraagt Feline aan mij. Ik begin uit te leggen hoe we j/n hebben ontmoet en hoe we daarna v/n ook hebben leren kennen. 'Oh wat leuk!' zegt Feline als ik klaar ben met mijn verhaal. 'Ik ken ze doordat ik bij ze in de klas heb gezeten, maar doordat ik moest verhuizen zie ik ze nu veel minder vaak. Gelukkig houden we wel veel contact', verteld ze.
We bestellen de drankjes en moeten even wachten bij de bar. 'Waar woon je nu?' vraag ik aan Feline. 'Nieuwegein', antwoordt ze. 'Ik woon in Woerden, dat is niet ver van elkaar vandaan!' 'Ohh leuk!' zegt ze vrolijk en dan zijn onze drankjes er. We bedanken de barman en ik pak het dienblad en Feline 2 losse drankjes. We lopen weer terug naar de groep en zetten het drinken op de tafel midden in de groep neer.
Pov Semmie
Als Feline en Tim drinken aan het halen zijn komt Eva bij mij staan. 'Hoii ik ben Eva', zegt ze. 'Ik ben Sem maar noem me maar Semmie. Zo noemt iedereen me hier omdat ik klein ben', lach ik. 'Nou dat valt wel mee hoor, ik ben kleiner', zegt Eva. We beginnen een gesprek en ik merk dat ik haar steeds leuker vind. Ze is knap, aardig, spontaan en is niet bang om te zeggen wat ze vind.Tim en Feline komen terug met de drankjes en zetten deze op tafel neer. Maar dan...
Vergeet niet te reageren en te stemmen op dit verhaal als je het leuk vindt🥰😊
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Novela JuvenilIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen