Deel 43

381 10 0
                                    

We lopen terug naar de kamer maar als we daar zijn...

Pov v/n
Alessio en ik hebben net overlegd en we hebben besloten om de rest nu te vertellen dat we een relatie hebben. Maar als we de kamer inlopen waar de rest is zien we Tommy en j/n naar elkaar knikken en glimlachen. Alessio en ik kijken elkaar vragend aan en halen onze schouders op. 'V/n en ik willen iets vertellen', zegt Alessio dan en hij kijkt mij lachend aan. 'Wij hebben een relatie', zeg ik snel en ik geef Alessio een kus op zijn wang. Iedereen juicht en is blij voor ons.

Pov Tommy
Alessio en v/n hebben net verteld dat ze een relatie hebben, maar j/n en ik wilden het ook nu gaan vertellen. Ik kijk j/n voor de zekerheid nog een keertje vragend aan en ze knikt. Dan zeg ik: 'J/n en ik moet jullie ook iets vertellen...' Maar voordat een van ons nog iets kan zeggen begint de rest te juichen. Ik loop naar Ales en geef hem een box: 'Dit hebben we allebei even goed gefixt!' Hij lacht en zegt: 'Ja zeker!'

Nu iedereen alles heeft verteld, tenminste dan denk ik. Gaan we weer verder met het opnemen van de video's. Dit keer doen ook v/n en j/n mee, we gaan een quiz doen. Degene die verliest moet een drankje drinken die de anderen samenstellen met 5 producten uit de koelkast.

Pov Semmie
We nemen met iedereen een video op en we gaan een quiz doen. Sem vd is de quizmaster en de rest moet de vragen beantwoorden. De verliezer moet een vies drankje drinken dus iedereen doet zijn best en is mega fanatiek. 'Oké, de eerste vraag', zegt Sem. Iedereen gaat nog ietsjes rechter zitten. 'Waarvan is Minerva een god in de Romeinse mythologie?' 'De wijsheid!' roepen j/n en v/n tegelijk. 'Allebei een punt!' zegt Sem. J/n en v/n geven elkaar lachend een high five en we gaan snel door met de quiz.

Bij de laatste vraag gaat het tussen mij en j/n, Melle heeft verloren dus die moet sowieso het drankje drinken. Maar j/n en ik staan gelijk en moeten een finale vraag beantwoorden om te bepalen wie er wint. 'Klaar voor?' Vraagt Sem. J/n en ik knikken en Sem leest de vraag voor: 'Wie heeft er de leiding over een stad of dorp tijdens de carnaval?' Ik weet het antwoord maar voordat ik ook maar de kans krijg om op de knop te drukken heeft j/n al gedrukt en roept: 'Een prins of prinses!' En ze kijkt Sem vd verwachtingsvol aan. 'En dat is...' zegt hij spannend. Ik hoop dat het fout is, dan maak ik nog een kans! 'Goed!' roept hij dan. 'Jaaaaa! Ik heb gewonnen!' roept j/n en ze doet een vreugde dansje. Iedereen lacht en dan roept Alessio: 'Genoeg gelachen, nu gaan we een drankje maken voor Melle!'

Pov Melle
Ik heb de quiz verloren en moet dus het drankje drinken, de anderen zijn nu bij de koelkast ingrediënten aan het uitzoeken en ik zit op de bank te wachten. Na een paar minuten hoor ik de blender en de stem van v/n: 'Ieuww, dit ziet er echt goor uit!' Ik lach en zeg in de camera: 'Zo te horen is het een erg lekker drankje🥴'.

Na nog een paar keer de blender gehoord te hebben komen de andere de kamer weer binnen en houdt j/n iets achter haar rug. Ze gaat voor me staan en haalt het drankje achter haar rug vandaan. Het ziet er echt heel vies uit! J/n geeft me het drankje en iedereen begint te roepen: 'drinken, drinken, drinken!' Ik doe mijn ogen dicht en drink zonder nadenken het hele glas in een keer leeg! Het is echt heel vies, maar ik ben er nu wel in een keer vanaf. We sluiten de video af en ruimen de troep op. Ik ben er nog best wel goed vanaf gekomen.

Pov Semmie
We hebben een vies drankje voor Melle gemaakt maar hij dronk het in een keer op! Het leek alsof hij er geen moeite mee had en hij sloot gewoon de video af. Daarna hebben we alle spullen opgeruimd en hebben we nog een paar video's opgenomen. Rond 1 uur begon iedereen honger te krijgen en zijn we met z'n allen naar de stad gefietst om daar ergens te lunchen. J/n en ik rennen achter elkaar aan in de stad, we zijn allebei in een drukke bui en kunnen niet stoppen met lachen! 'Hier kom ik!' hoor ik dan opeens vanaf achter en ik voel dat j/n op mijn rug springt. Ik ren een rondje met haar op mijn rug en zet haar daarna weer neer. Lachend lopen we weer verder. J/n is echt mijn beste vriendin, ik kan altijd maar dan ook echt altijd met haar lachen!

We lopen verder door de stad en inmiddels zijn j/n en ik niet meer zo druk. J/n loopt hand in hand met Tommy te kletsen en ik praat rustig met Khalid. We zijn bijna bij de Mac als ik een vreemd appje krijg...

We staan op #1 bij de # Spaze❣️ Dankjewel iedereen voor het stemmen, reageren en lezen van mijn verhaal😘 Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden🥰

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu