Maar dan hoor ik een vreemde stem naar mijn naam roepen...
Pov J/n
Ik schrik en kijk bang naar achter. Maar dan zie ik de vrouw die hielp met de arrestatie van de enge man van straks. "Ik hoop dat het inmiddels beter gaat en dat je nu wel in staat bent om wat vragen te beantwoorden. We doen ons best om je zo veel mogelijk te steunen, we snappen dat dit echt een heftige ervaring voor je is." Ik wordt weer rustig en kijk naar de jongens. "Wil een van jullie mee met mij? Ik vind het niet zo fijn om alleen te gaan." "Kunnen we niet beter gewoon allemaal mee gaan? We kunnen je helpen want wij zijn ook deels erbij geweest." Antwoord Alessio "Ohh ja dat zou super fijn zijn! Thx, jullie zijn echt te lief voor mij♥️" "Geen probleem j/n, je bent nu al als een zusje voor me" zegt Khalid.We lopen mee met de vrouw en komen aan bij de receptie. Daar zit de politie aan een tafel te wachten op ons. Zodra wij ook aan de tafel zitten, stellen ze ons vragen over wat er is gebeurd. Tijdens het beantwoorden van de vragen moest ik wel een paar keer huilen maar de boys hebben me getroost. Na een tijdje zijn we klaar en mogen we weer gaan. We bedanken de politie en lopen de receptie uit.
"Ehmm, ik denk dat ik even naar mijn caravan ga. Mijn ouders zullen wel ongerust zijn nadat ze dit verhaal hebben gehoord", zeg ik tegen de boys. "Ik snap het j/n", zegt Melle, "maar wat doen we dan vanavond met het kampvuur? Gaan we daar nog heen? Want ik snap als je er geen zin meer in hebt." "Zullen we er gewoon naartoe gaan? Ik moet toch een beetje afleiding gaan zoeken denk ik." "Is goed, zullen wij jou ophalen bij je caravan? Dan lopen we samen naar het kampvuur", vraagt Tommy. "Is goed, dan zie ik jullie vanavond boys!" "Tot vanavond!"
Pov J/n
Terwijl ik naar mijn caravan loop denk ik aan wat er vanmiddag is gebeurd. En wat er had kunnen gebeuren als de jongens mij niet hadden gevonden! Ik durf er gewoon niet meer aan te denken! Wat ik in elk geval zeker weet is dat ik de jongens voor eeuwig dankbaar ben!Als ik bij mijn caravan aan kom zie ik mijn ouders en broertje al zitten, ik zeg tegen hun dat ik me eerst even ga omkleden en daarna het hele verhaal ga uitleggen. Daarna loop ik door naar mijn kamer om me om te kleden. Als ik terug kom leg ik het hele verhaal nog een keertje uit. Als ik klaar ben met mijn verhaal zegt mijn moeder: "De politie heeft tegen ons gezegd dat als ze meer informatie hebben over deze zaak of de man dat ze het dan aan ons zouden laten weten." "Ohh dat is wel fijn, thx mam." "Geen probleem meisje♥️"
Pov Melle
Hoe kan dit nu gebeuren? Die man kan kiezen uit zoveel jonge meiden en dan pakt hij precies j/n! Ik schrok echt toen ik zag wat er gebeurde maar gelukkig is alles weer goed met haar. "Heyy boys wat eten we eigenlijk vanavond?", vraagt Tim ineens waardoor ik opschrik uit mijn gedachten. "We kunnen wel pizza bestellen", zegt Alessio. Iedereen vindt het een goed idee dus dat wordt pizza vanavond. Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wat we eten, als het maar snel op is zodat we eerder naar j/n kunnen. Ik kan niet wachten om haar weer te zien!Pov j/n
Na het gesprek met mijn familie ben ik naar mijn kamer gegaan en heb ik een boek gelezen. Ongeveer rond 17:30 werd ik geroepen voor het eten, toen we het eten ophadden ging ik nog even mijn gitaar stemmen. Maar toen ik daar mee klaar was, hoorde ik voetstappen richting onze caravan lopen. Ik moest gelijk weer denken aan de man van vanmiddag. Weet hij waar ik sta op de camping? Komt hij me halen? Terwijl ik steeds banger begin te worden, gaat het hekje open en roept iemand mijn naam...Sorry voor het iets korte deel dit keer, wat vinden jullie van het verhaal tot nu toe?💕
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Подростковая литератураIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen