Deel 32

490 11 0
                                    

Ik wil daar weer tegenin gaan maar dan legt j/n haar vinger op mijn lippen en zegt iets wat ik na wat er straks is gebeurd niet had zien aankomen...

Pov j/n
Ik leg mijn vinger op de lippen van Tommy zodat hij stopt met praten en zeg: 'Laten we anders de zoen van straks nu inhalen'. Ik haal mijn vinger van zijn lippen af en buig naar voren. 'Weet je het zeker?' vraagt Tommy nog. Maar ik antwoord door hem te zoenen hij gaat mee en het is geweldig! Na de zoen kijken we elkaar glimlachend aan. 'Was het je eerste keer?' vraagt Tommy. Ik wordt rood en kijk naar de grond. Tommy tilt met zijn vinger mijn kin op en zegt: 'Ik heb er niets van gemerkt, je was geweldig!' En hij geeft me nog een kus op zijn mond. Daarna staan we op en lopen we hand in hand weer terug naar binnen.

Pov Eva
Semmie is zo knap! Ik heb net met hem gedanst en ik leer hem steeds beter kennen. Maar volgens mij ben ik niet de enige die hier iemand leuk vind... Tommy en j/n komen net vanaf buiten de zaal weer inlopen en ze kijken elkaar glimlachend aan. Ik moet moeite doen om ze niet gewoon zelf een koppeltje te maken. Ze passen gewoon zo goed bij elkaar!

Terwijl ik sta te kijken naar Tommy en j/n voel ik iets op mijn schouder. Ik draai me om en daar staat Semmie. 'Zin om weer te dansen?' vraagt hij. Ik kijk naar de dansvloer en zie allemaal mensen losgaan. De muziek is veranderd, van rustige muziek is er nu feestmuziek. Ik kijk Semmie aan en zeg: 'Ja, ik ga mee!' Semmie lacht en pakt mijn hand, samen lopen we naar de dansvloer en gaan we helemaal los.

Pov Alessio
Ik zie dat Semmie en Eva weer gaan dansen en krijg zelf ook zin om weer te dansen. Dus ik loop naar v/n toe en vraag of ze zin heeft om mee te dansen en binnen 2 minuten staan wij ook te dansen. Daarna duurt het niet lang meer en gaan we met de hele groep los in het midden van de dansvloer. Het is echt heel gezellig!

Na ongeveer een uurtje is iedereen kapot en lopen we terug om iets te gaan drinken. Dit keer halen v/n en ik de drankjes. Als we terugkomen en de drankjes uitdelen is iedereen weer blij. J/n geeft me zelfs een knuffel en zegt: 'Je bent een held, ik droog bijna uit maar door jou leef ik nog!' Ik lach en ga verder met het uitdelen van de drankjes. Als iedereen zijn of haar drinken weer op heeft lopen we weer naar de dansvloer en zo gaat het de hele avond door.

Pov Feline
We staan met z'n allen op de dansvloer als ik mijn telefoon voel trillen. 'Ik moet even naar buiten, ik wordt gebeld!' roep ik naar de groep. Iedereen knikt en Tim zegt: 'Ik loop wel even mee'. We lopen samen naar buiten en ik kijk wie me heeft gebeld. Het is mijn moeder, ik bel haar terug en ze zegt dat het nu wel genoeg is geweest: Eva en ik moeten naar huis. Ik kijk naar de klok en zie dat het nu 2 uur 's nachts is. Ik antwoord: 'Is goed mam, ik kijk even hoe ik naar huis kom. Als ik bij niemand mee kan rijden bel ik je nog wel even'. 'Is goed lieverd, tot straks' 'Tot straks mam'

Ik doe mijn telefoon terug in mijn tasje en kijk naar Tim: 'Eva en ik moeten naar huis'. 'Oh jammer', antwoord Tim teleurgesteld. 'Hoe ga je naar huis, wordt je opgehaald?' vraagt hij. 'Ik weet het niet, van mijn moeder moeten we eerst kijken of we met iemand mee kunnen rijden en als dat echt niet lukt, komt ze ons ophalen'. 'Ik denk wel dat jullie met ons mee kunnen rijden, zullen we dan maar naar binnen om dat te vragen?' 'Ja is goed', antwoord ik en we lopen hand in hand weer terug naar binnen.

Pov Eva
We staan te dansen als Feline wordt gebeld, ze loopt samen met Tim naar buiten om de telefoon op te nemen en wij blijven binnen dansen. Na een tijdje komen Feline en Tim naar binnen met het nieuws dat Feline en ik helaas naar huis moeten. De rest besluit ook te gaan en Feline en ik mogen met hun meerijden. We lopen weg van de dansvloer, pakken onze spullen en lopen maar buiten.

Ik heb geen idee met wat voor een vervoer ze hier zijn gekomen dus ik wacht maar af. Ik zie Khalid bellen en hij zegt: 'We worden zo opgehaald'. Ik knik en zeg: 'Oké, nog even buiten wachten dus'. Maar na ongeveer twee minuten krijg ik het koud. Ik heb maar een dun jasje mee en dat was misschien niet de meest verstandige keuze bedenk ik me nu. Ik begin te rillen en Semmie komt tegen me aan staan. 'Heb je het koud?' vraagt hij. Ik knik. Dan doet hij iets wat ik nooit van hem had verwacht...

Ook voor vandaag: weer een nieuw deel🥰 Veel succes iedereen met het laatste, zware dagje van de week op school morgen♥️🍀

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu