We lopen naar de Mac maar als we daar aankomen...
Pov j/n
Als we bij de Mac aankomen zien we Kortom staan. 'Heyy, Tom!' zegt Tim. 'Heyy boys en...' zegt Tom terug. 'Dit zijn V/n en J/n, V/n is de fix van Alessio en J/n die van Tommy', zegt Melle. Alessio, Tommy, v/n en ik worden alledrie knalrood. Korthom begint te lachen en zegt: 'Ik denk dat je gelijk hebt Melle😂'.We bestellen eten voor onszelf en de boys en ik en V/n betalen. Eerst wilden Alessio en Tommy betalen maar naar lang zeuren, mochten wij betalen. We gaan bij Kortom en de rest van de boys aan tafel zitten en eten ons eten op. Het is mega gezellig en Kortom is hartstikke aardig! Als we ons eten ophebben gaan Alessio, Tommy, V/n en ik opzoek naar de jurken. De rest blijft bij de Mac zitten. We zeggen nog gedag en dan lopen Tommy en ik richting de eerste winkel.
Pov Tommy
Ik ga met J/n opzoek naar een jurk voor haar. We lopen vrolijk kletsend de eerste winkel in. De hele winkel hangt vol met mooie galajurken, J/n loopt naar een mooie, rode jurk toe, de jurk is boven aangesloten maar heeft een rok van wijd tule. Het topje is afgewerkt met glitters. 'Tommy denk je dat deze jurk mij staat?' vraagt ze. 'Bij jou maakt het niet uit wat je aantrekt, jou staat alles mooi💕' antwoord ik. J/n kijkt nep boos en zegt: 'En nu een antwoord waar ik iets aan heb graag😂' Ik kijk overdreven bedenkelijk en zeg: 'Bij nader inzien ben ik tot de conclusie gekomen dat deze jurk u geweldig zal staan'. J/n begint te lachen en zoekt weer verder tussen de jurken.Na een tijdje hebben we ongeveer 5 jurken gevonden, de meeste zijn roze of rood. J/n loopt het pashoekje in en ze past als eerste de rode jurk die we als eerste hebben gezien. 'Ben je er klaar voor?' hoor ik j/n zeggen vanuit het pashokje. 'Ik ben benieuwd' J/n loopt het pashokje uit en ik moet moeite doen om niet te staren: ze is prachtig. Ze gaat voor de spiegel staan en kijkt moeilijk naar de jurk. 'Is er iets?' vraag ik aan haar. 'De jurk is zo mooi, maar hij is te lang...' Ik kijk naar beneden en ze heeft gelijk, als ze een beetje normaal wil kunnen lopen moet ze de jurk een heel stuk optillen. 'Helaas hebben we geen tijd om hem op maat te maken, dus volgende' zegt j/n en ze loopt het hokje weer in.
Ze past nog 3 andere jurken maar ook deze passen haar niet. 'Deze ook al niet... Ze zijn allemaal te lang!' zucht j/n. Ik ga naast haar staan en zeg: 'Je bent gewoon een schattig dwergje' Ze lacht en loopt het hokje weer in om haar laatste jurk te passen. 'Ik hoop echt dat deze past' hoor ik vanuit het hokje. 'Ik hoop het ook', antwoord ik en ik wacht in spanning af.
Pov j/n
Ik heb bijna alle jurken gepast, er is er nog maar 1 over. Het is een mooie, licht roze glanzende jurk, ik hoop zo erg dat deze past! Ik trek de jurk voorzichtig aan en kijk in de spiegel: hij past! De jurk is mega mooi, ik ben benieuwd wat Tommy ervan vindt🤗. 'Klaar voor?' vraag ik. 'Ja!' 'Oké, ik kom.' Ik loop het hokje uit en Tommy's mond valt open: 'Deze moet je doen! Hij staat je heel mooi, je bent net een prinses!' Ik giechel en kijk nog eens naar de spiegel, hij is echt heel mooi.Dan kijk ik op het prijskaartje en ik schrik: de jurk is 499,99 euro! Zoveel geld heb ik niet! 'Ehmm, Tommy, ik denk dat we toch maar even verder moeten zoeken...' 'Hoezo? Hij is hartstikke mooi!' 'Ja klopt, daar twijfel ik niet aan maar ik kan hem niet betalen...' 'Oh' zegt hij teleurgesteld. Ik loop weer terug naar het pashokje en trek de jurk weer uit. Als ik ben omgekleed hang ik de jurken weer terug.
'Anders loop jij vast naar buiten, dan kun je beslissen naar welke winkel je zo wilt, want ik moet nog even naar het toilet.' zegt Tommy dan. 'Oké, tot zo' zeg ik en ik loop naar buiten en ik ga op een bankje zitten.
Pov Tommy
Die jurk stond j/n zo mooi! Ze moet deze vanavond dragen! Ik loop naar het rek waar j/n de jurk net heeft teruggehangen, pak de jurk en reken hem af. Ik loop naar buiten en probeer het tasje achter mijn rug te verbergen. Nu moet ik j/n nog zo ver krijgen om bijpassende schoenen te kopen. 'Hoii, ik ben er weer, zullen we naar een schoenenwinkel gaan?' vraag ik. 'Waarom naar een schoenenwinkel ik heb toch een jurk nodig?' vraagt j/n. En ik haal het tasje achter mijn rug vandaan...Hoelang moet dit verhaal ongeveer worden denken jullie? Laat het weten in de reacties💕
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Teen FictionIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen