Maar op dat moment...
Pov j/n
Ik hoor sirenes! De politie komt eraan! Ik bedenk nu snel dat ik snel iets moet verzinnen om tijd te rekken totdat de politie hier is. Ik geef de man, die geschrokken is door het geluid van een sirene, een trap in zijn gevoelige gedeelte (jullie weten wat ik bedoel😂). Hij schrikt en laat me los, ik ren snel naar de jongens en dan komt de politie binnen. Ze nemen de man mee en lopen even weg om mij en de jongens ruimte te geven. Met tranen in mijn ogen zeg ik: 'Ik weet niet wat ik moet zeggen, als jullie er niet waren geweest dan was ik...'. Tommy trekt me in een knuffel en zegt: 'Ssst, stil maar, we snappen je'. Ik begin te beseffen wat er is gebeurd en begin daarmee ook te huilen. 'Ik snap het niet, ik kan niets meer zelf doen, er is altijd wel een oude enge man die me iets aan wil doen' zeg ik en Tommy troost me.Dan komt de politie eraan en we moeten net zoals de vorige keer weer uitleggen wat er was gebeurd enz. En ook nu hielpen de jongens mij er weer doorheen. Als we klaar zijn met de politie is het ongeveer 15:00. Sorry boys, ik moet mijn spullen gaan inpakken want we gaan rond 16:00 naar huis. Maar als ik klaar ben met inpakken bel ik wel. Dan kunnen jullie nog even naar mij toe komen om afscheid te nemen als jullie willen. Ik durf namelijk niet meer alleen de camping over... 'We snappen je j/n, zal ik anders nu ook even meelopen naar je caravan?' vraagt Khalid. 'Als je wilt zou dat wel fijn zijn☺️' zeg ik. 'Tot straks!' zeg ik tegen de jongens en Khalid en ik lopen richting de caravan.
Als we bij de caravan zijn zeg ik Khalid ook gedag en ga ik mijn spullen inpakken. Binnen een halfuurtje ben ik klaar dus ik bel Alessio en jij neemt gelijk op. 'Eyo j/n, klaar met inpakken?' 'Ja, ik heb nog een halfuurtje om af te spreken en dan moet ik echt gaan'. 'Leuk, wij komen je ophalen!' 'Tot zo' 'Tot zo' Ik help mijn ouders nog even met inpakken totdat de boys er zijn. 'Mam, ik ga!' 'Is goed lieverd, zorg je ervoor dat je om 16:00 bij de ingang bent?' 'Doe ik! Tot straks!' 'Tot straks'
Pov Tim
We kunnen nog een halfuurtje met j/n afspreken voordat we haar een week niet mee zien. Wij hebben nog vakantie en zij moet helaas weer naar school. We lopen richting onze tent en zitten daar nog gezellig te kletsen. Voordat we het doorhebben is het al 15:50, gelukkig zag Tommy het omdat hij heel even op zijn telefoon keek. Terwijl we naar voren lopen besef ik hoeveel ik j/n ga missen, ze is zo vrolijk en dat maakt mij ook blij. Als we bij de ingang zijn zegt j/n: 'Nou boys, het is nu 15:55 dus we hebben nog 5 minuten de tijd om afscheid te nemen'. J/n geeft ons allemaal een knuffel. 'Ik ga jullie echt missen deze week boys, gelukkig kunnen we nog appen en kom ik volgende week weer terug!' 'Wij gaan jou hier ook missen j/n, dat weet ik zeker' zegt Melle. 'Ja, zeker Tim en Tommy zullen je gaan missen denk ik', zegt Khalid. J/n, Tommy en ik beginnen alle drie te blozen. Maar dan roept de vader van j/n: 'J/n kom je? We moeten gaan!'J/n loopt naar de auto en stapt in. 'Ik ga jullie missen boys, tot volgende week!' 'Tot volgende week!' roepen we met z'n allen terug. En dan rijd de auto de camping af, we zwaaien haar zo lang mogelijk na en lopen dan weer terug naar de tent. Als we daar zijn, pakken we een voetbal en gaan we met z'n allen voetballen. Ik zit samen met Khalid en Semmie in een team. De rest van de jongens zit in het andere team en zij hebben 1 wissel. Als het donker begint te worden stoppen we en dan hebben wij gewonnen. We juichen en lopen terug naar de tent, daar gaan we eten bestellen. Na een tijdje is het er en gaan we eten. Daarna wassen we af en doen we de rest van de avond nog wat spelletjes om onszelf te vermaken.
Pov j/n
De hele autorit denk ik aan dit bizarre weekend, ik heb spaze ontmoet, ben goede vrienden met ze geworden en om het nog meer bizar te maken ben ik ook nog eens 2 keer aangevallen door oude mannen. Hoe ga ik dit ooit aan mijn vriendinnen uitleggen want dit gaan ze nooit geloven! Ik besluit om het maar aan 1 vriendin te vertellen: n/v (deze afkorting staat voor naam vriendin) haar kan je het best vertrouwen. Als je thuiskomt laden jullie de spullen uit de auto en ga je daarna boven je spullen opruimen. Maar dan roept je moeder naar boven...Dit is echt de slechtste cliffhanger ooit maar ik moest iets bedenken😂 Voor degene die het nog niet begrepen: bij n/v kan je dus zelf de naam invullen van je bestie😘
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Novela JuvenilIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen