Deel 15

608 13 1
                                    

Ik lach en loop het zwembad uit maar dan...

Pov Semmie
J/n is net het zwembad uitgelopen als we een hoge gil horen. De jongens en ik kijken elkaar verschrikt aan en rennen het zwembad uit richting de plek waar het geluid vandaan kwam. 'Ik weet het zeker, die gil kwam van j/n!'  zegt Tommy tijdens het rennen en ik versnel mijn pas. Als we bij de kleedhokjes komen zien we dat er 1 kleedhokje opsloot zit. 'J/n ben je hier?' roep ik. 'Semmie help!' roept j/n en haar stem wordt gevolgd door het geluid van een harde bitchklap. Sem roept: 'aan de kant boys!'  en hij beukt met zijn schouder hard tegen de deur van het hokje aan, maar de deur blijft heel en op slot. Dan horen we een zware mannenstem: 'jongens het gaat jullie niet lukken, ze is van mij!'

Pov j/n
Ik zit in het hokje met de man terwijl ik de jongens hoor. Er wordt een paar keer tegen de deur gebeukt, en steeds hoop ik dat de deur het begeeft maar dat is helaas nog niet gebeurd. De man houdt een mes op mijn keel en probeert me, net als de andere man, te zoenen. Ik moet meedoen, omdat ik weet dat als ik dat niet doe, dat het mes dan dieper in mijn keel wordt geduwd en misschien wel te diep... Dus ik zoen hem huilend terug en voel me vies. Ik denk is dit nou mijn ontgroening?!  Ik denk aan de jongens en hoop dat ze weten hoeveel ik van ze houd. Ze zijn in een paar dagen tijd mijn beste vrienden geworden en ik kan niet meer zonder ze! Terwijl ik dit allemaal bedenk begint de man me ook aan te raken op plekken waar ik liever niet aangeraakt wordt, maar ook hier kan ik niets tegen doen...

Pov Semmie
Ik wordt nog bozer en Sem beukt nog een keer hard tegen de deur aan. Maar opnieuw blijft de deur zoals die was. J/n gilt nog een keer en begint dan te huilen. 'Nog een keer Sem!' roept Tim in paniek. 'Het komt goed j/n, rustig blijven!' roept Tommy daarna. Sem neemt een harde aanloop en beukt hard tegen de deur aan. De deur vliegt open en we zien een man met j/n in zijn handen. Het is een van de mannen die de vorige keer met een auto de weg versperde voor ons. Maar dit keer is hij gewapend, hij heeft een mes in zijn handen die hij tegen j/n haar keel aanhoud. 'Laat haar los!' schreeuwt Alessio naar hem. 'Ik dacht het niet jongetje, en ik zou maar stil zijn als ik jou was anders zie je je vriendinnetje nooit meer levend terug. J/n kijkt verschrikt en bang tegelijk.

'Wat is je probleem?' vraagt Tim zo rustig mogelijk maar je hoort een trilling van woede in zijn stem. 'Mijn probleem lijkt me duidelijk, ik probeer een meisje mee te nemen. Mijn vriend probeerde dat eerder ook al maar toen is het mislukt door jullie. Dit keer gaat dat niet gebeuren en neem ik haar gewoon mee. Ik weet in elk geval zeker dat ze spijt gaat krijgen, want het is haar schuld dat mijn vriend nu in de bak zit!' De man kijkt woedend en maakt een ondiep sneetje in j/n haar nek. J/n begint geluidloos te huilen. 'Wat wilt je met haar gaan doen?' vraag ik terwijl ik sta te trillen van woede. 'Moet ik dat perse vertellen kleintje? Daar komt ze vanzelf wel achter!' roept hij. Ondertussen zie ik in mijn ooghoek dat Khalid zijn telefoon heeft gepakt en inmiddels probeert 112 te bellen. Oké, onze taak is dus nu afleiden, denk ik in mezelf.

'Waarom moet je perse j/n hebben?' vraagt Tommy. 'Ik denk dat je dat zelf ook wel ziet! J/n is knap en onder mijn leeftijd zeer gewild voor een gezellige avond. Mannen gaan veel geld voor haar betalen en ik word rijk!' 'Doe je dit met meer jonge meisjes?' vraagt Tim. 'Moet ik nu overal antwoord op geven? Ik heb haast we moeten dit meisje', en de man kijkt naar j/n waardoor j/n schrikt, 'eens klaarmaken voor haar eerste taak.' De man duwt j/n vooruit maar j/n verzet zich. 'Klote wijf, werk mee!' roept de man terwijl hij het mes iets verder in j/n haar nek duwt. Er rolt nog een traan over j/n's wang maar ze blijft dapper staan. De man duwt haar nog een keer maar dit keer harder. J/n staat niet heel stevig en kan het niet meer tegenhouden, ze wordt huilend meegesleurd door de man. Wij kunnen er niets aan doen, want iedereen weet: als wij iets doen is j/n er geweest.

Pov Tommy
Ik sta met tranen in mijn ogen te kijken en moet moeite doen om niet in huilen uit te barsten terwijl j/n met een mes op haar keel gedwongen wordt om met de man mee te lopen. Maar op dat moment...

Weer een hoop drama in een deel, wat zal er toch gebeuren met j/n en de jongens?🤷🏼‍♀️

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu