Deel 40

423 11 5
                                    

'Dankje Tommy', zeg ik en ik ga op mijn tenen staan om hem een kus te geven maar...

Pov j/n
Ik wil Tommy een kus geven maar duikt weg en pakt een blinddoek. 'We zijn er bijna, maar voor het laatste stuk heb ik een blinddoek voor je', zegt hij dan. Ik ga met mijn rug naar hem toe staan zodat hij de blinddoek bij mij kan omdoen. Als de blinddoek omzit, pakt Tommy mijn hand vast en we lopen samen weer verder. Normaal vind ik het doodeng als ik een blinddoek opheb en iemand begeleidt me. Maar bij Tommy vind ik het veel minder eng, ik vertrouw hem.

Pov V/n
Alessio en ik zitten nog steeds op hetzelfde terrasje en het begint al donker te worden. Maar dan zegt Alessio: 'We drinken ons drinken op en gaan dan betalen. En daarna gaan we ergens anders heen'. Ik ben benieuwd waar we heen gaan maar ik weet dat het geen nut heeft om te vragen want hij gaat dat toch nooit vertellen. Dus ik stem gewoon met zijn plan in.

Als we het drinken op hebben, gaat Alessio nog even naar het toilet en betaal ik het drinken. 'Heb jij al betaald?' vraagt hij verbaasd als ik met het bonnetje in mijn handen sta. 'Ja', antwoord ik kortaf. 'Dat hoeft niet, ik kan ook wel betalen', zegt hij dan. We houden een discussie over wie er mag betalen maar ik geef niet toe. Ik betaal op z'n minst dit drinken, ik heb al zo veel van hem gekregen!

Pov Alessio
Als we klaar zijn met de discussie over wie er mag betalen. Lopen we samen richting een nieuw restaurantje. Het is het chiqueste restaurantje van Geldermalsen ik heb er al gereserveerd voor v/n en mij. Ik heb er voor gezorgd dat we in een hoekje achterin zitten zodat we echt een eigen plekje hebben.

Als we in het restaurantje aan de tafel zitten, kijken we allebei op de kaart wat we willen eten. Na een tijdje zegt v/n: 'ik weet het. En jij?' 'Ik ook', antwoord ik en er komt al een over aan lopen. 'Weet u al wat u wilt bestellen?' vraagt de ober aan v/n. 'Ja', zegt v/n, 'voor mij een biefstuk met salade en een fanta'. De ober knikt en draait mijn kant op: 'En voor u?' 'Voor mij precies hetzelfde', antwoord ik. 'Oké, het eten komt er zo aan', zegt hij en hij loopt weer weg.

Tijdens het wachten op het eten kijken v/n en ik elkaar recht in de ogen aan. Normaal vind ik dit soort momenten altijd ongemakkelijk met een meisje maar bij v/n heb ik dat totaal niet. Het liefste zou ik de hele avond zo blijven zitten. Maar dat gebeurd niet. V/n en ik komen allebei langzaam naar voren en voordat ik het weet zoenen we. Ik voel me geweldig! Ik weet het 100% zeker, v/n is het meisje dat me gelukkig maakt!

Pov Tommy
J/n heeft inmiddels de blinddoek om en ik begeleid haar naar de plek waar we gaan eten. Ik heb aan een paar vrienden gevraagd of ze een tafel en twee stoelen onder de mooie boom in het park willen zetten en het gezellig willen maken. Ik heb ook gezorgd dat er pizza's aanwezig zijn dus ik hoop dat de jongens het normaal hebben klaargezet en dat j/n het leuk gaat vinden.

Na ongeveer 5 minuutjes lopen zijn we er. En ik ben mega opgelucht want de jongens hebben het mega mooi klaargezet. Ik weet bijna zeker dat j/n dit mega leuk gaat vinden! 'Mag ik de blinddoek af?' vraagt j/n als ik zeg dat we er zijn. Ik pak haar voorzichtig vast bij haar heupen en draai haar zodat ze met haar gezicht naar de boom staat. Als ze goed staat zeg ik: 'Je mag de blinddoek afdoen'. J/n doet snel de blinddoek af en kijkt naar de boom. Ze begint te blozen en zegt: 'ohh, wat schattig! Dit had je echt niet hoeven doen!' Ik glimlach en pak haar bij haar hand: 'Kom we gaan zitten! Ik heb honger!'

We lopen samen naar de tafel en als we dichterbij lopen ziet j/n de pizza's liggen. 'Pizza! Oh daar had ik mega veel zin in!' Ik lach en we gaan snel aan tafel zitten. 'Mag ik?' vraagt j/n kijkend naar haar pizza. Ik lach en knik, gelijk neemt j/n een hap van haar pizza en daarna neem ik zelf ook een hap. Als we het eten op hebben maken we samen nog een paar foto's bij de boom en gaan daarna weer aan het tafeltje zitten. Ik voel dat nu het juiste moment is. Ik pak het zenuwachtig uit mijn zak en pak j/n haar hand vast. 'Lieve j/n....

Weer laat, maar het is me nog gelukt om vandaag te uploaden!🥳 Ik doe mijn best om zoveel mogelijk te uploaden. Helaas lukt het me niet altijd of komen de delen wat later online😕 Sorry voor dat😘 ik hoop dat jullie ondanks het minder en later uploaden het verhaal nog steeds met plezier lezen💕
Xxx spazeverhalen

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu