Deel 42

363 11 0
                                    

Ik zie iemand die ik op dit moment totaal niet wilde zien...

Pov j/n
Ik kijk op en zie het meisje dat me vandaag op het ijs heeft geduwd voor me zitten. Ze kijkt me gemeen glimlachend aan: 'hoi, wat leuk om je weer te zien', zegt ze gemeen. 'Hoi', antwoord ik kortaf. Stiekem wordt ik een beetje bang maar ik laat het niet merken, dat verdient ze niet. Het meisje staat op en komt naast me zitten. Ik schrik en pak mijn telefoon nog steviger vast en app Tommy. Ik draai zo dat ze niet mee kan lezen op mijn scherm.

 Ik draai zo dat ze niet mee kan lezen op mijn scherm

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Door te appen met Tommy word ik al iets rustiger. Het meisje pakt ook haar telefoon en negeert me verder. Ik vind het nog wel eng maar wacht af. Na ongeveer een kwartiertje moet ik uitstappen.

Ik kijk goed uit of ze me niet snel even laat struikelen door een voet uit te steken ofzo maar ze laat me gewoon rustig de trein uitstappen en kijkt me niet eens meer aan. Ik ben verbaast en loop richting de bus om naar huis te gaan. Ik app ook gelijk Tommy zodat hij weet dat er verder niets is gebeurd.

Pov Alessio
Ik en v/n hebben een mega leuke dag gehad. V/n zit net in de trein en ik loop nu naar mijn huis. Ik mis haar nu al! Gelukkig hebben we morgen opnames voor Spaze en komen j/n en v/n ook mee opnemen. V/n en ik hebben samen afgesproken om dan tegen de jongens en j/n te vertellen dat we een realisatie hebben. Ik ben benieuwd hoe de andere er op gaan reageren!

Als ik thuis kom, vraagt mijn moeder hoe vandaag is gegaan en ik vertel trots dat ik een vriendin heb. Mama is blij voor me en wil v/n binnenkort graag een keertje ontmoeten. Ik verzeker haar dat dat binnenkort wel gaat gebeuren en loop daarna naar boven om naar bed te gaan. Ik vergeet bijna een wekker te zetten maar gelukkig krijg ik nog een appje van v/n: 'lekker slapen en tot morgen💕' 'Weltrusten♥️', app ik terug en ik zet snel een wekker. Met een tevreden gevoel over vandaag val ik in slaap.

Pov Tim
Vandaag hebben we opnames voor Spaze en ik heb al gehoord van Thomas dat j/n en v/n ook komen. Sem en Semmie komen ook een weer een keertje meedoen dus dat wordt mega gezellig! Ik maak me snel klaar en ga naar het Spaze-kantoor. Als ik er ben bel ik aan en Thomas doet vrolijk open. Ik geef hem een knuffel en loop naar binnen, ik ben de eerste dus ga nog even op mijn telefoon. Ik klets nog een beetje bij met Thomas en na ongeveer 5 minuutjes zijn ook Khalid en Melle er. Het wordt steeds drukker en gezelliger. Om 10:15 is dan echt iedereen aanwezig en is het een kippenhok in het kantoor!

Pov Semmie
Ik ben al op het kantoor als ik de deurbel hoor, ik ren naar de deur en doe open en daar staat j/n. Ik heb haar zo gemist! Ik ken j/n nog niet heel lang maar ze voelt echt als mijn beste vriendin! 'Heyy Semmie!' roept j/n en ze springt op me af en geeft me een knuffel. 'Heyy kleintje', zeg ik terug. J/n kijkt me nep boos aan en gaat op haar tenen staan maar dan komt Tommy eraan lopen.  'Yo Sem! En Hey j/n!' zegt Tommy. Het klinkt op de een of andere manier heel gemaakt, normaal was Tommy altijd heel enthousiast om j/n te zien, het lijkt net of hij iets voor me verborgen wilt houden.

Dan zie ik j/n vanuit mijn ooghoeken een paar gebaren maken naar Tommy en hij knikt. Ik kijk j/n vragend aan. 'Sem, kan je een klein geheimpje bewaren?' vraagt j/n. 'Ja, ik denk het wel', antwoord ik. 'Oké, Tommy en ik moeten iets vertellen...' begint ze dan. Maar ze hoeft haar zin niet af te maken want ik weet al wat er gaat komen... ze hebben eindelijk een relatie! Ik laat j/n niet uitpraten en zeg al gelijk: 'gefeliciteerd , jullie passen echt bij elkaar!' We beginnen te lachen en lopen weer naar binnen. Ik snap dat ze nog even willen wachten met het aan de rest vertellen dus ik houd ook gewoon mijn mond dicht en doe net alsof er niets is gebeurd buiten.

Pov Alessio
We beginnen met het opnemen van een video met alleen Spaze zonder de meiden. Ik vind het lastig om tijdens het maken van de video niet de hele tijd naar v/n te kijken. Ze zit samen met j/n naast de camera en ziet er ongelofelijk schattig uit. Maar gelukkig zijn we binnen een halfuurtje al klaar met de eerste video en hebben we even pauze. Ik doe net alsof ik naar de toilet moet en v/n moet even drinken halen zegt ze. We lopen samen naar de gang en besluiten om het de rest nu te vertellen. We lopen terug naar de kamer maar als we daar zijn...

Sorry dat het zo laat is, ik was bijna vergeten te uploaden🙈 Het begint wel weer goed zo'n nieuw upload schema, maar goed. Hij is online en ik hoop dat jullie het deeltje wel leuk vonden💕

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu