Deel 5

871 15 5
                                    

We spelen nog veel meer nummers tot dat...

Pov j/n
We iets horen, het geluid komt van voor de caravan. Ik loop snel naar voren en zie dar mijn vader de auto aan het parkeren is. "Boys, mijn ouders en mijn broertje komen thuis, beetje normaal doen aub" "Hoezo moet je dat vragen? Wij doen toch altijd normaal?", zegt Tim met een onschuldig gezicht. Iedereen begint te lachen en op dat moment komen mijn ouders de poort binnen. "Hoi j/n wij zijn weer thuis. Help je even met de boodschappen uitladen." "Hoi mam, ja is goed. Er zijn trouwens ook vrienden van mij hier we waren gitaar aan het spelen. Ik vraag wel even of hun meehelpen dan is het zo gedaan." "Oké, leuk dat je eindelijk vrienden hebt gemaakt, misschien wordt de camping dan toch iets leuker voor je." "Ik hoop het ook mam."

Ik loop terug naar de jongens. "Boys willen jullie even helpen om de boodschappen uit de auto te tillen?" "Jaahh", brult Khalid, "daar zijn we échte mannen voor!" Ik begin te lachen, "nou échte mannen kom dan maar snel mee naar de auto" we laaien met z'n allen de auto uit en gaan daarna weer op het picknickbankje zitten.
"Ik heb echt zin om te zwemmen", zegt Melle opeens. "Jaa, ik ook", antwoordt iedereen. "Oké dat is snel besloten, anders gaan jullie gewoon naar jullie tent daar omkleden, dan kleed ik me hier om en zie ik jullie wel bij het zwembad", stel ik voor. De jongens vinden het een goed plan en gaan naar hun tent.

Als ik naar binnen loop om me om te kleden zegt mama gelijk: "Het zijn wel leuke jongens hoor j/n. Doe wel rustig aan hè😉" "Mam, het zijn mijn vrienden en niets anders." "Oké, ik wacht wel af..." Ik loop snel mijn kamer binnen voordat mama nog door zeurt en kleed me om. Ik pak mijn handdoek, shampoo, telefoon, boxje en een bal en vertrek naar het zwembad. Daar aangekomen zie ik de jongens nog niet dus ik leg mijn spullen neer op het grasveld bij het buitenzwembad en ga op mijn handdoek zitten. Ik kijk naar het zwembad en wacht op de boys. Na een tijdje gewacht te hebben vind ik het wel heel lang duren. Ik sta op en loop het binnenzwembad in. Ik kijk het zwembad rond maar zie de boys niet...

Wat er op dat moment bij de jongens gebeurt.
Pov Tommy
We lopen richting onze tent om om te kleden, we gaan namelijk zo met j/n zwemmen. Daar heb ik nu al zin in. En dat komt niet alleen omdat ik zwemmen leuk vind volgens mij... "hey boys, wat vinden jullie eigenlijk van j/n?", vraagt Khalid opeens. Ik schrik en bedenk wat ik zal gaan antwoorden, moet ik de boys nu al vertellen dat ik haar leuk vind?! Ik zie dat de rest van de boys behalve Alessio en Khalid ook van de vraag zijn geschrokken, maar Tim herstelt zich het snelst en antwoord:"heel eerlijk, ik vind haar mega aardig en ook best knap. Ze is wel mijn type." Shit denk ik. Ik ben dus niet de enige. "Jaa", zegt Melle, "ik ben het volledig met je eens" "Ik zie haar meer als mijn zusje", antwoordt Alessio. "Dat heb ik nou ook", zegt Khalid meteen. "En jij Tommy?" De rest van de boys kijkt me vragend aan. "Ik, ehmm, ja, ehmm, ik ben het denk ik wel met Tim en Melle eens." "Gast we zien het echt wel aan je dat je haar leuk vind hoor", zegt Tommy. "Het is de manier waarop je naar haar kijkt..." Shit ze hebben me door. Als j/n het maar niet doorheeft. "Ahh", zegt Khalid, "volgens mij zijn Tommy, Tim en Melle hier een beetje verliefd." Ik voel dat ik rood wordt, maar Tim en Melle worden allebei ook knalrood. Oké het wordt nog een hele klus om haar de fixen, denk ik in mezelf.

Als we bij de tent aankomen gaan we een voor een omkleden. Als we zijn omgekleed pakken we de rest van de spullen en rits ik de tent nog even dicht. Maar op weg naar het zwembad komen we 2 oude mannen tegen die ons lastig gaan vallen. Ze versperren de weg door de auto zijwaarts op de weg te zetten. "Serieus wie doet nou zo iets raars?!" Hoor ik Melle zeggen. Ik knik en probeer er langs te komen. Pas na een hele lange tijd is het ons allemaal gelukt. "Ik hoop dat j/n nog niet boos op ons is dat wij haar zo lang hebben laten wachten" zeg ik tegen de boys. "Nee, zo is j/n niet. Volgens mij heeft ze echt mega veel geduld", zegt Tim "Ik hoop het maar"

Als we bij het zwembad aankomen gaan we eerst buiten kijken. We lopen het grasveld op en ik zie als eerste de spullen van j/n liggen. "Kijk daar liggen haar spullen" zeg ik terwijl ik naar haar spullen wijs. "Maar waar is j/n dan?", vraagt Melle. "Geen idee misschien in het zwembad?", zegt Khalid. We leggen onze spullen bij de spullen van j/n neer en lopen naar het buitenzwembad. "Hier is ze in elk geval niet", zegt Alessio. Nu begin ik me toch een beetje zorgen te maken. "Misschien is ze binnen?" Zegt Tim. We lopen het binnenzwembad in maar dan horen we iets waarvan we allemaal schrikken...

Heyy, alweer een deel af. Sorry als ik jullie tips of ideeën nog niet heb gebruikt maar ik schrijf altijd een paar delen vooruit om op voorraad te hebben zodat ik nog een beetje met regelmaat kan posten ook al heb ik geen tijd om nieuwe delen te schrijven. Ik beloof dat ik de tips en ideeën zo snel mogelijk ga gebruiken💋 xxx mij♥️

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu