Deel 13

637 15 2
                                    

En zo gaan we nog een tijdje door totdat...

Pov Tommy
De jongens hebben nu al best veel gedronken. Ze zijn allemaal, op mij na dan, aangeschoten. Maar dan krijgt j/n de beurt: 'j/n truth or dare?' vraagt Melle. J/n, antwoord twijfelend dare. Melle denkt even na en zegt dan: 'Zoen een van ons.' Ik kijk naar j/n en zie dat ze schrikt. 'Je hoeft het niet te doen als je niet wilt hoor', zeg ik. Dan begint j/n haar telefoon te trillen. 'Sorry boys, moet deze even opnemen het is mijn moeder', en ze loopt een eindje weg. 'Jongens je kunt haar niet laten zoenen', zeg ik boos, 'hebben jullie niet gezien hoe erg ze schrok.' 'Ik ben het met je eens', zegt Semmie. Ik ben blij dat hij dat zegt maar de rest zegt verder niets. Ze zijn waarschijnlijk dronken anders hadden ze dit nooit gedaan.

J/n komt terug en zegt: 'Sorry boys, ik moet naar huis maar van mama mag ik niet alleen naar de caravan als het zo donker is. Zou er iemand mee willen lopen?' Ik antwoord gelijk: 'Dat doe ik wel.' De boys kijken me allemaal jaloers aan terwijl ik in mezelf denk: eigen schuld, dan had je maar niet moeten drinken. J/n geeft iedereen een knuffel en dan lopen we samen weg.

Pov j/n
Ik moest iemand zoenen met truth or dare! Maar ik heb nog nooit gezoend! Gelukkig belde mama dus ik liep weg en nam op. Ik hoefde nog niet naar huis maar ze wou weten waar ik was. Ik heb tegen de jongens gelogen, dat voelt niet goed. Maar het was wel om mezelf te beschermen. Ik besluit het aan Tommy te vertellen, gelukkig is er nog iemand nuchter. 'Ik hoefde nog helemaal niet naar huis, mama wou alleen weten waar ik was. Maar ik wou niet meer verder met truth or dare...' Tommy kijkt me aan en vraagt: 'j/n mag ik je nog een truth geven?' Ik vertrouw Tommy dus ik antwoord 'ja'. 'Heb je al een keer gezoend?' Ik bloos en kijk naar beneden, ik antwoord zachtjes 'nee'. 'Dat is toch helemaal niet erg, je hoeft je daar echt niet voor te schamen hoor. Doe het pas als jij er klaar voor bent.' Ik glimlach en geef Tommy een knuffel: 'Dank je Tommy💕'.

We lopen weer verder en ik merk dat Tommy twijfels of hij mijn hand durft vast te pakken. Om hem te helpen pak ik zijn hand vast en kijk hem glimlachend aan. We lopen verder naar de caravan terwijl we gezellig aan het kletsen zijn. Het duurt niet lang of we zijn er al.'Dank je voor het meelopen Tommy.' 'Geen probleem' Dan bedenk ik gelukkig nog net op tijd dat ik zijn trui aan heb. 'Oh je trui...' ik kan mijn zin nog niet eens afmaken of hij zegt al: 'hou die trui maar.' 'Oh, dank je, dat had echt niet gehoeven.' Ik loop naar hem toe en geef hem een kus op zijn want en hij begint te blozen. 'Tot morgen' 'Tot morgen'. En ik loop mijn caravan in. Ik praat nog even met mijn ouders en ga dan naar bed.

Pov Tim
Ik word wakker met een hevige koppijn, dan probeer ik iets te herinneren van gisteravond maar dat gaat moeilijk. Ik sta op en neem een paracetamol, wat ik nog wel weet is dat we begonnen met drinken en j/n en Tommy niets hoefden. Mooi, denk ik, dan vraag ik straks aan Tommy wat er gisteravond allemaal is gebeurd. Ik ga aankleden en loop naar het toiletgebouw, als ik terug kom zie ik dat Tommy al wakker is. Hij zit buiten op zijn telefoon, ik zie hem steeds glimlachen. 'Eyy, bro, al wakker?' zeg ik tegen hem. Hij kijkt op en zegt: 'Ja man'. 'Jij hebt gisteren toch niets gedronken?' vraagt ik. 'Ja klopt hoezo?' 'Wat is er gisteren allemaal gebeurd? Ik weet het niet meer'. Hij slikt en begint te vertellen: 'We gingen truth or dare doen, als jullie een opdracht niet wouden doen hadden jullie een uitweg: drank. Jullie dronken steeds meer totdat j/n de beurt kreeg. Ze koos voor dare en Melle zei: zoen een van ons. Ze schrok en toen werd ze gebeld dat ze naar huis moest en ik heb haar naar huis gebracht.' 'Shit man, ze is waarschijnlijk echt geschrokken.' 'Ja klopt, maar ze weet ook dat jullie het niet menen. Jullie hadden veel op. Maar doe dat alsjeblieft niet nog een keer als j/n erbij is.' 'Ik zal gewoon nuchter blijven als ze erbij is. Hoe denk je dat ik het beste kan zeggen dat het me spijt?' 'Ze komt zo hierheen, ze ontbijt met ons mee.' 'Oh fijn' zeg ik.

Na een tijdje komt j/n eraan lopen, de rest van de jongens zijn nog niet wakker. 'Heyy Tim en Tommy, waar is de rest?' vraagt ze als ze aan komt lopen. 'Die liggen nog te slapen', antwoord Tommy. Maar dan zegt j/n...

Vergeet niet te stemmen op mijn verhaal💕 maar vergeet ook zeker niet om de tips en ideeen die je hebt in de reacties te zetten🥰 zo wordt dit verhaal steeds een beetje beter😊
Xxx spazeverhalen

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu