Daarna heb ik al een groot deel van de tafel gedekt als ik een geluid achter me hoor...
Pov j/n
Ik kijk achter me en zie v/n daar staan. 'Goeiemorgen slaapkop, ik ben alvast begonnen'. 'Goeiemorgen', zegt v/n terwijl ze gaapt, 'Is goed. Kan ik ergens mee helpen?' 'Ja hoor, je kunt de tafel mee dekken en de pannenkoeken moeten nog gebakken worden'. V/n en ik gaan allebei aan de slag. Tussendoor kleden we ons om de buurt aan en om 10:45 zijn we klaar. 'We hebben hard gewerkt!', zegt v/n vrolijk die inmiddels wakker is geworden. 'Klopt, nu nog even wachten op de boys'.We gaan beide alvast aan tafel zitten en pakken onze telefoon, ik maak een snap van de mooi gedekte tafel. Dan krijg ik een appje van Sem vd: 'Wij komen eraan!' Ik reageer: 'Oki, wij zitten al klaar'. En we wachten nog even op de boys.
Pov Khalid
Ik wordt om 10:30 door Tommy wakker gemaakt. 'Opstaan, over een halfuurtje moeten we bij j/n en v/n zijn. Ik blijf nog heel even liggen, maar kleed me na ongeveer 5 minuutjes aan. Om 11:55 zijn alle jongens klaar en stuurt Sem vd een appje naar j/n dat er eraan komen. 'Ik ben benieuwd wat we eten' zeg ik tegen Semmie. 'Ja inderdaad, volgens mij kunnen die meiden best goed koken' 'Ja volgens mij ook', reageer ik, 'Wat denk jij?'De hele weg zijn Semmie en ik aan het bedenken wat we gaan eten. De gekste dingen komen voorbij. Maar als we dichter bij de caravan van j/n en v/n komen, ruik ik de geur van pannenkoeken. 'Jaaa, pannenkoeken!' juich ik over straat. De boys beginnen te lachen en we lopen naar j/n en v/n.
Pov v/n
We zitten al te wachten op de boys als ik ineens Khalid over de camping hoor schreeuwen. Ik lach en zeg: 'Ehmmm, j/n, volgens mij heeft Khalid geraden wat we gaan eten'. 'Denk je? Ik weet het niet helemaal zeker', antwoordt j/n sarcastisch. Dan horen we het poortje open gaan en daar zijn de boys. 'Aan tafel!' roep ik. Binnen no time zitten alle boys aan tafel. 'Ik wist niet dat jullie al zo snel konden zijn 's ochtends', lacht j/n. 'Geef ons eten en er gebeurt een wonder', zegt Tim spannend. Iedereen begint te lachen.Als we zijn uitgelachen legt j/n uit wat er allemaal op tafel staat. Als j/n klaar is met de uitleg roep ik: 'Jullie mogen eten!' en de boys vallen aan. J/n en v/n pakken allebei rustig een pannenkoek terwijl de boys hun eerste onderhand al op hebben. Tijdens het eten zijn we gezellig aan het kletsen over gisteren. Als we het eten op hebben, ruimen we met z'n allen de tafel op.
Pov Sem vd
We hebben de tafel opgeruimd en Melle vraagt: 'Wat zullen we nu gaan doen?' 'Ik heb wel zin in een potje voetbal!' zeg ik. Iedereen stemt in en de beslissing is gemaakt: we gaan voetballen. 'We moeten trouwens wel om 2 uur stoppen, want we gaan vandaag weg. We moeten ook nog tijd hebben om spullen in te pakken en de tent af te breken', zegt Tim. 'Ohja', zegt Melle, 'dat is misschien wel handig'. Ineens rent j/n snel naar binnen, de rest kijkt elkaar vragend aan maar we wachten rustig af. Dan komt j/n naar buiten met een boxje. 'We zetten muziek op en een wekker. Dan hebben we muziek tijdens het voetballen en een wekker voor als we moeten gaan', zegt j/n. 'Slim idee', reageer ik en we lopen naar het voetbalveld.Pov Tim
Tijdens het voetballen denk ik na over wat ik van j/n vind. Ik kom tot de conclusie dat ik j/n nog steeds heel lief en knap vind, ik zal voor altijd een zwak voor haar hebben. Maar nu heb ik op het feest Feline ontmoet en nu ben ik verliefd. Ik besluit om haar morgen een appje te sturen of ze dit weekend wilt afspreken.Ik voetbal nog even door totdat de muziek ineens stopt en er een wekker gaat. 'Ahh, het is al 2 uur. We moeten onze tent afbreken', zegt Alessio. 'Wij helpen jullie wel, je gaat er gelukkig niet dood aan', zegt V/n schattig terwijl ze Alessio een knuffel geeft. Ik vind hun echt mega goed bij elkaar passen! We lopen terug naar de tent en beginnen met afbreken. Het is een werk maar om ongeveer 16:00 zijn we al klaar.
Pov Alessio
Ik bedenk tijdens het afbreken van de tent dat ik na dit weekend v/n niet zo vaak meer ga zien. Maar gelukkig heb ik ook al een ideetje bedacht. Ik ga haar vragen of ze dit weekend kan afspreken! Ik voel me al wat vrolijker en bouw de tent mee af.Na ongeveer 2 uurtjes zijn we klaar. 'Iedereen heeft hard gewerkt! Ik ben trots op jullie', zegt j/n. Maar dan kijk v/n op haar telefoon en zegt ze...
Vergeet niet te stemmen en te reageren als je dit verhaal leuk vind🥰 Ook tips of ideeën zijn altijd welkom♥️
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Novela JuvenilIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen