Ze laten me een tijdje klungelen totdat...
Pov Alessio
Ik zie j/n klungelen om de bal te pakken en ik vind het zielig. Het lukt haar gewoon niet! Ik loop naar j/n en fluister in haar oor: 'Kom bij mij op mijn nek, dan kan je bij de bal.' J/n knikt en klimt op mijn nek. Binnen een paar minuten heeft ze de bal te pakken. Ze juicht en ik duw haar achterover mijn nek af. Een paar seconden later komt ze lachend weer boven water. 'Ik dacht dat je me hielp en mijn vriend was.' 'Ben ik ook, maar ik kon het toch niet laten😂.'Daarna spelen we nog even lummeltje maar naar een tijdje worden we het zat. Dan komt Semmie met idee om bij elkaar op de nek te gaan zitten en dan elkaar er proberen af te duwen. Iedereen vind het een goed idee dus er worden snel teams gemaakt. 'J/n kom je bij mij op mijn nek?' vraagt Tommy gelijk. 'Is goed, ik denk wel dat wij een goed team zijn', zeg ik terug. De anderen zoeken ook een maatje en al snel zijn er teams: Tim en Alessio, Sem (vd) en Melle, Khalid en Semmie en Tommy en ik.
Pov Tommy
We gaan beginnen met het spel. J/n zit op mijn nek, ze is super licht en zit volgens mij wel stevig. 'Wij gaan sowieso winnen!' roept j/n. 'Haha, echt niet, je gaat mij er nooit afkrijgen!' roept Semmie terug. 'We gaan wel zien kleine!' roep ik naar Semmie, hij kijkt me aan en ik zie dat hij mega fanatic is. Dit gaat leuk worden! Dan roept Sem: 'Iedereen klaar? 3... 2... 1... Start!' En iedereen begint. Het is heel spannend. De eerste ronde winnen Khalid en Semmie, dan winnen Tim en Alessio, maar toen maakte j/n en ik een comeback en hebben wij de laatste 2 rondes gewonnen. 'Lekker Tommy! We hebben gewonnen!' Ik juich en zet j/n voorzichtig van mijn nek af. 'Thx Tom, daar kan Alessio nog wat van leren', zegt j/n. Ik moet om haar lachen en kijk naar Alessio. Gelukkig kan hij ook om haar lachen.Pov j/n
We zwemmen nog heel even door maar dan worden we het zat. We gaan het zwembad uit en douchen (gwn iedereen in een eigen hokje, niet vies denken!). Als ik klaar ben met douchen, zijn de boys nog bezig. Dus ik loop mijn hokje uit en ga voor de spiegel een poging doen om mijn haar uit te kammen, wat niet echt heel soepel gaat. Ik hoor een deur achter me en Tommy komt zijn hokje uit. Ik doe nog een poging om mijn haar te kammen maar ik trek er alleen maar meer klitten in. 'Moet ik je helpen?' vraagt Tommy. 'Kan jij dat?' 'Ik heb een zus, dus ik heb al geoefend.' Ik geef Tommy mijn borstel en hij begint mijn haar te borstelen. 'Jeetje, jij kan dit echt goed' 'Ik kan nog wel iets😂' Hij gaat verder met borstelen en na een tijdje is hij klaar, inmiddels is de rest ook klaar met douchen. 'Dank je Tommy, je mag dit wel vaker doen hoor😉.' 'Geen probleem.'En dan komt er een ideetje in me op: 'Hebben jullie al iets bedacht voor het avondeten jongens?' 'Nee, nog niet. Waarschijnlijk wordt het weer friet of pizza' zegt Melle. 'Ik kan wel voor jullie koken, maar dan moet ik eerst even aan mijn ouders vragen of jullie mee mogen eten.' 'Leuk idee, ik ben benieuwd of je lekker kan koken', zegt Tommy. Anders gaan jullie gewoon naar je tent en ik naar mijn caravan, dan vraag ik aan mijn ouders of jullie mee mogen eten en dan app ik dat wel even. 'Is goed, zien we je misschien vanavond' en de boys lopen naar hun tent. Ik loop naar mijn caravan en vraag aan mijn ouders of de jongens vanavond mogen mee-eten.
Nog steeds pov j/n
Ik loop naar mijn kamer en ga op bed zitten, daarna pak ik mijn telefoon en bel Tim. 'Heyy Timmy' 'Heyy j/n' 'Ben je bij de boys?' 'Ja, ze zitten allemaal mee te luisteren op de achtergrond', terwijl Tim dit zegt hoor je allemaal gelach door de telefoon. 'Mooi, wil je me even op luidspreker zetten?' 'Gedaan!' 'Dankje! Heyy boys, jullie mogen blijven eten. Zorg dat jullie om 18:00 bij mijn caravan zijn en doe normaal want we eten ook met mijn ouders en broertje.' 'Hoezo moet je dat vragen?' vraagt Semmie met een overdreven, onschuldige stem. 'Ehmm, je ik zal het niet weten...' lach ik. 'Ohja, en heeft er iemand nog een allergie?' 'Ja!' roept Tim, 'Ik kan niet tegen noten.' 'Staat genoteerd'. 'En mij moet je geen fruit voeren', hoor ik Sem zeggen, 'Ananas en mango mag wel trouwens.' 'Oké, dat was het?' 'Ja', hoor ik de boys zeggen. 'Oké tot vanavond!' ' tot vanavond!'Ik loop naar de keuken en ik weet al wat ik ga maken: het wordt pannenkoeken. Ik pak de ingrediënten en begin met het maken van het beslag. Ik ga alvast de tafel dekken, ik probeer het zo chique mogelijk te doen, alsof het een restaurant is. Daarna ga ik nog een toetje maken, hemelse modder. (Dat is een soort zelfgemaakte chocolade mousse maar dan veel lekkerder). Als ik daar ook mee klaar ben is het kwart over vijf, ik ga me eerst omkleden en doe geen make-up. Helaas krijg ik daar vaak uitslag van. Dan ga ik beginnen met de pannenkoeken bakken. De eerste pannenkoeken lukken heel goed en zien er perfect uit, maar als ik dan de volgende pannenkoek wil omdraaien...
Hoii, volgens mij is dit officieel de slechtste cliffhanger die ik ooit geschreven heb😂. Maar goed, het is iets. Vergeet niet te stemmen en te reageren als je het verhaal leuk vind.
Xxx me💕
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Genç KurguIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen