Deel 31

505 13 1
                                    

Tim en Feline komen terug met de drankjes en zetten deze op tafel neer. Maar dan...

Pov Eva
Ik wil een glas met cola pakken van het dienblad maar ik ben niet de enige. Terwijl ik de cola wil pakken voel ik de hand van Semmie die per ongeluk dezelfde cola wou pakken. We schrikken allebei en trekken onze handen weg. Ik voel dat ik begin te blozen en als ik Semmie aankijk zie ik dat ook hij een beetje bloost. We pakken allebei een ander glas en drinken een slokje cola. Daarna gaan we weer verder met het gesprek alsof er niets is gebeurd.

Pov j/n
Ik sta gezellig met Tommy te kletsen als er een dansnummer opkomt. Tommy kijkt me aan en vraagt of ik met hem wil dansen. 'Natuurlijk wil ik dat!' antwoord ik. Hij pakt mijn hand vast en loopt naar het midden van de dansvloer. Ik leg mijn handen op zijn schouders en hij legt die van hem op mijn heupen, ik zie dat ook v/n en Alessio, Eva en Semmie en Tim en Feline met elkaar gaan dansen. Ik glimlach en kijk weer naar Tommy. We dansen even verder en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Als het nummer is afgelopen til ik mijn hoofd op en kijk ik hem glimlachend aan.

Een nieuw nummer komt op en we dansen weer verder. Ongeveer midden in het nummer kijken Tommy en ik elkaar recht in de ogen aan. Dan zie ik Tommy op me afkomen. Hij wil zoenen! Ik raak en paniek, want ik heb nog nooit gezoend! Straks doe ik het verkeerd en dan is iedereen erbij, we staan midden op de dansvloer! Ik laat hem los en verzin een smoes: 'Sorry, ik ga even naar het toilet'. En daarna loop ik snel weg.

Pov Tommy
Ik sta alleen op de dansvloer, j/n is net weggelopen richting de wc. Ik loop terug naar de sta-tafel en daar staat Melle. 'Wat is er gebeurd? Je ziet er zo verward uit', zegt Melle. Ik zucht en zeg: 'J/n en ik waren aan het dansen op de dansvloer toen ik haar probeerde te zoenen. Ze zei dat ze naar het toilet moest en liep gelijk daarna weg. Heb ik iets fout gedaan of vind ze me niet leuk?' vraag ik aan Melle. 'Ik denk dat het misschien niet zo een goed idee was om haar proberen te zoenen midden op de dansvloer. Maar ze vindt je sowieso leuk, daar hoef je niet aan te twijfelen. Ik praat straks wel even met haar'. 'Dankjewel bro', zeg ik opgelucht. 'Geen probleem', reageert Melle.

Pov j/n
Ik sta net in de wc als v/n aan komt lopen. 'Wat is er?' vraagt ze, 'Ik zag je ineens richting de wc rennen. Heeft Tommy iets verkeerds gedaan?' 'Nee, het ligt niet aan Tommy!' zeg ik meteen. 'Wat is we dan aan de hand?' vraagt de terecht. 'We dansten op het midden van de dansvloer en we keken elkaar aan, toen probeerde hij me te zoenen!' zeg ik in paniek. 'J/n ik snap dat je niet durft te zoenen midden op de dansvloer maar het is ook niet slim om Tommy zo te laten staan. Hij denkt nu waarschijnlijk dat je hem niet leuk vind of dat hij iets fout heeft gedaan'. 'Je hebt gelijk', antwoord ik en ik voel me schuldig tegenover Tommy, 'ik ga het straks weer goedmaken met hem'. 'Komt goed! Jullie komen er wel bovenop' zegt v/n en ze geeft me een knuffel.

Na het gesprek werken we nog snel onze make-up bij en lopen daarna weer richting de zaal. Tommy staat met Melle te praten en ik ga tegenover hem staan en voer samen met Khalid een gezellig gesprek. Na ongeveer een kwartiertje loop ik naar Tommy en vraag of hij even mee naar buiten wilt lopen. Tommy loopt mee en ik zie Melle hem nog snel een knipoog geven.

Pov Melle
Tommy en j/n zijn net naar buiten. Die gaan zoenen, ik weet het gewoon zeker! Ze passen zo goed bij elkaar! Ik loop naar Sem vd en wij gaan samen wat te drinken halen voor de hele groep. Als iedereen weer wat te drinken heeft, maak ik een snel leuke story voor mijn Instagram. Daarna komt Khalid naar me toe en we lopen een beetje te kloten maar het is wel gezellig.

Pov Tommy
J/n en ik lopen naar een bankje en gaan daar zitten. J/n haalt diep adem en zegt: 'Sorry, ik had niet zo moeten reageren'. Ik ben verbaast en zeg: 'Jij hoeft geen sorry te zeggen, ik probeerde jou te zoenen!' 'Nee, ik heb daar helemaal verkeerd op gereageerd, jij hebt niets fout gedaan' zegt j/n. Ik wil daar weer tegenin gaan maar dan legt j/n haar vinger op mijn lippen en zegt iets wat ik na wat er straks is gebeurd niet had zien aankomen...

Hoii, weer een nieuw deel. Vinden jullie het verhaal nog leuk??💕

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu