Maar dan zie ik dat ik een onverwacht appje heb binnengekregen...
Pov v/n
Het is een appje van Alessio: 'Goeiemorgen, heb je zin in vandaag?' 'Ja, ik kan niet wachten!' reageer ik. Daarna loop ik naar de badkamer en ga ik douchen. Als ik daar mee klaar ben, loop ik terug naar mijn kamer en doe de kleding aan die j/n en ik gisteren hadden uitgezocht. Dan loop ik naar beneden en ga ik ontbijten samen met mama, mijn vader en zusjes zijn nog niet wakker. Na het ontbijt doe ik mijn make-up en haren en pak nog snel de laatste spulletjes.Om 11 uur ben ik klaar, ik pak mijn jas en geef mama nog een kus. 'Ik ga mam, ik weet niet hoelaat ik thuis ben. Ik app wel als ik in de trein terug naar huis zit'. 'Is goed lieverd, veel plezier!' Ik loop naar buiten en pak mijn fiets, bij het busstation pak ik de bus naar het treinstation en vanaf daar reis ik door naar Geldermalsen. Om 11:55 kom ik aan in Geldermalsen en ik zie Alessio al op het station staan te wachten. Ik heb er zo veel zin in!
Pov Alessio
Ik heb vanochtend nog de laatste dingetjes geregeld en ik weet zeker dat v/n deze dag leuk gaat vinden! Ik zorg dat ik om 11:50 bij het station ben, want om 11:55 komt de trein van v/n aan. Ik zit een beetje op insta te scrollen als ik de trein van v/n zie aankomen. Ik stop snel mijn telefoon recht en haal een keer goed adem. 'Vanaf nu ga je niets verpesten, Ales!' zeg ik zachtjes tegen mezelf en ik loop naar v/n toe die net de trein is uitgestapt.'Hoii, hoe gaat het?' vraagt v/n terwijl ik haar een knuffel geef. 'Goed, met jou?' zeg ik. 'Ook goed, maar ik wil wel weten wat we gaan doen. Ik ben heel nieuwsgierig!' reageert ze vrolijk. 'Oké, loop maar met me mee. Dan zal je het over ongeveer een kwartiertje zien als je een beetje doorloopt'. V/n pakt mijn hand en rent weg, ze sleurt mij een beetje mee. We lachen en lopen gezellig kletsend en hand in hand naar de plek waar we als eerste moeten zijn.
Pov Tommy
Vandaag is de dag! Alles is geregeld en ik heb er ongelooflijk veel zin in! Ik ben vooral benieuwd hoe j/n hierop gaat reageren en of dit onze vriendschap niet verpest. Ik zorg snel dat ik klaar ben en pak nog wat laatste spullen. Binnen een halfuurtje sta ik al op het centraal station. Het is nu 12:45 dus ik ben een beetje vroeg. Ik weet op welk perron de trein van j/n aankomt, dus ik loop daar al vast naartoe.Maar als ik richting het goede perron loop kom ik een Mac tegen. J/n heeft vorig weekend een keertje tegen mij gezegd dat ze de Mac Flurry m & m heel lekker vind. Dus ik loop de Mac binnen en bestel 2 Mac Flurry's. Als ik dan op het goede perron sta te wachten met 2 Mac Flurry's in mijn handen denk ik bij mezelf: De eerste stap is al gemaakt, nu doorzetten Tommy!
Pov j/n
Als ik eindelijk in de trein naar Amsterdam zit probeer ik te bedenken wat we vandaag gaan doen, maar ik heb echt geen idee! Ik ken Tommy en hij heeft vaak wilde ideeën dus ik ben ook een klein beetje bang. Maar we gaan het allemaal wel zien. Na ongeveer kwartier kom ik aan op het centraalstation. Ik kijk uit het raam en zie Tommy al staan: hij heeft 2 Mac Flurry's in zijn handen! Ik stap snel de trein uit en loop naar hem toe. 'Hoii, Tommy!' 'Hey j/n, je hebt vorig weekend iets tegen mij gezegd en dat ben ik niet vergeten. Dus eet smakelijk', zegt hij terwijl hij mij een Mac Flurry geeft. 'Jawel, dankjewel Tommy💕', zeg ik en ik geef hem een kus op zijn wang. Gelijk begint Tommy te blozen maar ik doe net alsof ik het niet zie.Pov Alessio
Na ongeveer een kwartiertje lopen zijn v/n en ik bij onze eerste bestemming aangekomen. V/n kijkt om zich heen en zegt: 'weet je zeker dat het hier is? Ik zie niets bijzonders'. 'Ik weet het heel zeker', antwoord ik glimlachend. V/n kijkt me vragend aan en zegt: 'Wat gaan we doen, ik word nu echt veel te nieuwsgierig!' Ik glimlach weer en zeg: 'Een knuffel betalen en ik zeg het'. V/n geeft me snel een knuffel en kijkt me daarna weer ongeduldig aan. 'Oké', zeg ik op een spannende toon, 'we gaan....'Een nieuw deel🥰
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Novela JuvenilIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen