Deel 17

645 10 3
                                    

Maar dan roept je moeder naar boven...

Pov j/n
'J/n, we gaan eten!' Ik ren snel naar beneden, help nog even met de tafeldekken en daarna gaan we eten. Na het eten ga ik boven mijn tas inpakken en nog wat spullen opruimen en dan ga ik slapen. De volgende dag maak ik me klaar voor school en laat ik nog even mijn hondje uit. 'Mam, ik ga! Tot vanmiddag!' 'Tot vanmiddag!' En ik pak me fiets en fiets naar het punt waar n/v en ik afspreken om vanaf daar samen te kunnen fietsen. Als ik daar aankom is ze er nog niet dus ik wacht even. Na een tijdje komt ze eraan. 'Heyy, n/v' 'Heyy j/n, leuk weekend gehad? vraagt ze en ik begin te vertellen.

Precies als ik klaar ben met mijn verhaal komen we op school aan. We lopen naar onze kluisjes, we hebben kluisjes boven elkaar, en stoppen daar onze jas en de boeken die we niet nodig hebben in. Daarna lopen we naar de rest van onze vriendinnen. Ik zeg dat ik naar de camping ben geweest maar dat er niet veel bijzonders is gebeurd. Ik wil niet dat ze denken dat ik dingen vertel om populair of stoer te worden ofzo. Ik check even mijn telefoon en zie dat ik een appje van Tommy heb: Succes op school j/n😘 xxx spaze. Ik laat het appje aan n/v zien. Ze geeft me een knipoog en zegt zachtjes: 'Je hebt het lekker voor elkaar😉'. Ik lach en dan gaat de bel, we moeten het eerste uur naar scheikunde, saai dus.

*skip de rest van deze te saaie schooldag*
Ik zit in bij Nederlands, het is mijn laatste les gelukkig. Ik zit een beetje weg te dromen maar dan gaat de bel. 'Eindelijk vrijheid!' zeg ik tegen n/m. 'Nou nou niet te hard van stapel lopen j/n. We gaan nu naar huis en daar moeten we nog huiswerk maken en morgen moeten we gewoon weer terug komen. Dus hou je een beetje in'. Ik begin te lachen en na een paar seconden hebben we beide de slappe lach. Lachend lopen we naar de kluisjes, pakken we onze jassen en lopen we naar het fietsenhok. We fietsen samen naar huis en tijdens het fietsen zegt n/v opeens: 'Ohja, vergeet niet dat ik dit weekend met je mee zou gaan naar de camping!' 'Omg ja, dat was ik helemaal vergeten! Maar dan is Spaze er ook nog, dit wordt mega leuk!' roep ik m. 'Sssst j/n, straks hoort iemand je nog!' Ik kijk snel rond maar niemand lijkt het op te vallen, gelukkig maar denk ik.

Als ik thuis aankom ga ik naar boven en maak ik mijn huiswerk. Daarna ga ik eten en kolonie nog een rondje met de hond. Als ik terug kom en naar mijn kamer wil lopen wordt ik gebeld.

Pov Tommy
Vandaag was best een drukke dag voor Spaze. We hebben een paar video's opgenomen naast de vakantievlog, de tent opgeruimd en zelf gekookt! Maar het was nog best saai. Ik mis j/n... 'Tommy, kom je ook eten?' roept Melle. 'Kom er nu aan!' roep ik terug en ik loop naar de tent. Als we eten op hebben en de afwas hebben gedaan komt Tim op het idee om met z'n allen j/n te FaceTimen. Iedereen stemt in en we gaan om de telefoon zitten zodat j/n iedereen kan zien.

We bellen haar en ze neemt gelijk op. 'Heyy boys!' zegt ze vrolijk. 'Heyy j/n' roepen we terug. 'Hoe kan jij nog vrolijk zijn na een dag school?' vraagt Semmie. 'Geen idee, gewoon doen' antwoord j/n lachend. 'Maar hoe was je dag op school?' vraag ik. 'Best saai, maar gelukkig heb ik na een lang weekend wel n/v weer kunnen zien! Ohja, ze komt dit weekend ook met me mee naar de camping dus als jullie willen kunnen jullie haar ook ontmoeten!' 'Leuk', zegt Alessio gelijk, 'Is ze een beetje knap?' Iedereen begint te lachen en j/n zegt: 'Ik vind van wel, wacht ik stuur wel een foto dan kan je zelf oordelen.' Alessio pakt zijn telefoon en opent de foto. 'Ze is inderdaad niet lelijk', lacht hij. 'Laat de foto eens zien', zegt Sem vd. 'Ja man, je hebt gelijk, ze is echt knap'. Als heel Spaze de foto heeft gezien, gaan we verder met het gesprek. Na een tijdje zegt j/n: 'sorry boys, maar ik moet ophangen. Het is al 21:00 en ik moet mijn boeken inpakken en daarna naar bed. Ik spreek jullie nog. Doei🥰' 'Doei, slaaplekker😘' 'Thx♥️' zegt ze nog en daarna hangt ze op.

Pov j/n
Terwijl ik in mijn bed lig denk ik aan de reactie van Alessio op de foto van n/v. Misschien gaat dat nog wat worden tussen die 2! Als dat zo is moeten we ze echt gaan koppelen. Maar eerst moeten ze elkaar maar eens ontmoeten. Na een tijdje val ik in slaap. De volgende ochtend schrik ik wakker...

Heyy, weer een nieuw deel💕 Laat ff weten wat jullie er van vinden🥰

Secret love♥️ (ft. Spaze)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu