Ik wil de auto starten maar dan horen we een bericht op de radio waar we allemaal van schrikken...
Pov Semmie
We zitten met alle jongens bij Sem in de auto. Het past maar net maar we hadden geen andere keuze. We moeten v/n en j/n zo snel mogelijk vinden. Maar als Sem de auto start horen we een verschrikkelijk nieuwsbericht op de radio: 'Midden in een bos vlakbij Amsterdam is een schuur vol met benzine aangetroffen. De politie is er nog niet in de buurt maar we houden de schuur via de lucht in de gaten. Voor als u in het bos bent, de exacte locatie van de schuur is op onze site te vinden. Zorg dat u bij de schuur uit de buurt blijft. Er is een grote kans op brandgevaar.' 'Shit jongens, die schuur is op de exacte locatie van j/n en v/n. Dit is Lieke dus van plan. We zullen heel hard moeten rijden!' zegt Tim. Sem reageert meteen en rijdt snel weg, zo snel mogelijk naar j/n en v/n!Pov j/n
We zitten nog steeds in het busje en we hebben nog niemand gezien. Ik weet niet wat ze met ons van plan zijn maar ik begin wel een beetje bang te worden. We zitten hier nu al zo lang zonder te weten wat er buiten het busje gebeurd. Misschien rijden ze zo meteen een rivier in met ons of zetten ze ons helemaal onder stroom. Nee j/n zo moet je niet denken! De boys komen eraan en die zorgen er echt wel voor dat dat niet gaat gebeuren! Zeg ik vol goede moed tegen mezelf, maar ik ben niet helemaal overtuigd van mijn eigen gelijk...Pov Tommy
Ik ben doodsbang maar probeer het niet te laten merken. Tegelijkertijd denk ik: als ik al zo bang ben, hoe bang moeten de meiden wel niet zijn?! We doen echt alles om de meiden zo snel mogelijk te vinden. Sem rijdt met toestemming van de politie hard over de vluchtstrook. Maar alsnog heb ik het gevoel dat ik niet doe wat ik zou kunnen doen. Er moet toch iets zijn waarmee ik j/n en v/n in veiligheid kan brengen?Dan krijg ik een berichtje binnen op mijn telefoon, het is een berichtje van Lieke...
Ik schrik en laat vervolgens het appje aan Alessio zien. Ook hij schrikt ervan en krijgt tranen in zijn ogen. 'Jongens, ik heb bericht van Lieke...' zeg ik ernstig tegen de rest van de boys en ik laat de telefoon rond gaan. Als iedereen het appje heeft gelezen (hij is voorgelezen aan Sem vd zodat hij niet weg hoefde te kijken tijdens het rijden) proberen we een plan te verzinnen. Maar wat we ook bedenken niets is goed genoeg of geeft ons echt de zekerheid dat j/n en v/n blijven leven en nog bij ons kunnen blijven.
Pov Semmie
Ik doe echt mijn best om een goed idee te bedenken maar mijn hoofd loopt vast. Ik weet dat er veel op het spel staat, ik kan v/n en j/n echt niet missen! Ik ken ze nog niet heel lang maar het voelt alsof ik ze al heel lang ken, het zijn mijn beste vriendinnen! Iedereen in de auto is inmiddels muisstil en probeert op ideeën te komen. Maar het lijkt hopeloos. Al mijn hoop is op dit moment gevestigd op Sem. Als hij hard genoeg rijdt en we kunnen inbreken in de schuur waar j/n en v/n zitten, kunnen we heb misschien redden. Een andere oplossing, buiten de bijna-onmogelijke oplossingen die Lieke heeft gegeven zie ik niet.Na een paar minuten zegt Sem opeens: 'Jongens ik ben bijna bij de rand van het bos en verder kan ik niet rijden. Vanaf daar zullen we te voet moeten gaan'. Ik kijk naar de andere jongens en zie een klein sprankje hoop in hun ogen. We hebben nog tijd, misschien gaan we het wel redden!
Pov Khalid
Als we zijn aangekomen aan de rand van het bos springen we zo snel mogelijk de auto uit en gaan met z'n allen op zoek naar de schuur waar j/n en v/n zich waarschijnlijk bevinden. We blijven bij elkaar want dat is het veiligst en lopen goed door. Meer kunnen we op dit moment niet doen. We lopen stil achter elkaar aan en ik loop voorop, via de telefoon van Tim zorg ik ervoor dat we wel richting het midden van het bos blijven lopen. We lopen nog een tijdje door maar dan schrik ik. Ik hoor stemmen op ons afkomen...
JE LEEST
Secret love♥️ (ft. Spaze)
Teen FictionIk ben j/n. Ik ben 14 jaar en ik ga op vakantie. Maar daar kom ik iemand tegen die mijn leven veranderd... Dit is een spaze fanfictie, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier💕 Xxx @spazeverhalen